РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 40-41 (27 жовтня 2009) 

  • «ПРО МИНУЛЕ ТА МАЙБУТТЯ»

    В інтерв’ю «Рабочему слову» перед минулорічним професійним святом залізничників України, коли про фінансово-економічну кризу можна було лише здогадуватися, я наводив показники роботи дирекції за три квартали. Тоді завдання навантаження було виконане на 116,5%, вивантаження - на 113,2%, вантажообіг - на 109,4%, простій транзитного вагона - 4,16 години, або 109,1%, середня вага поїзда була вищою за планову на 287 тонн, виконувалися показники продажу квитків. І робив висновок, що запас часу дозволяє нам рік завершити успішно. Але події наступних місяців суттєво вплинули на економічну ситуацію в державі, й обсяги залізничних перевезень різко упали. Та все ж дирекція у 2008-му, маючи запас «плюсів» попередньої роботи, справилася зі своїми завданнями. Один лише показник ми одержали нижче стовідсоткового рівня - показник пасажирообігу.

    У наш час щось прогнозувати складно. Та хочеться вірити, що найгірше вже позаду, що пожвавлюватимуться перевезення, що поступово ми вийдемо на рівень попередніх років.

    Конотопська дирекція, як відомо, найпівнічніша на залізниці. І прикордонна, що накладає відбиток на усю її роботу. Так, наприклад, прикордонний контроль пасажирських поїздів здійснюється на станціях Зернове, Хутір Михайлівський, Конотоп, Ворожба, Хоробичі. Пасажири їдуть з різною метою. Трапляється, що порушують в’їзні і виїзні правила, намагаються перевезти контрабанду. Звідси - затримки поїздів на станціях, зрив графіка руху, напружена робота диспетчерського апарату. Але, слід наголосити, ситуація в цьому питанні поліпшилася. І коли порівнювати затримки поїздів на станціях для митно-прикордонного контролю попередніх років із нинішніми даними, то кількість їх суттєво знизилася. Думаю, що з органами митної служби, з прикордонниками, з іншими контролюючими службами ми знайшли спільну мову. Вони зрозуміли, що ми, залізничники, теж працюємо для держави, для України, що наше спільне завдання - прискорювати, як цього вимагає нинішній час, транспортні потоки.

    Тепер про справи духовні. Конотопська дирекція давно вважається кузнею залізничних кадрів. Конотопчанам приємно, що Борис Степанович ОЛІЙНИК, колишній начальник столичної магістралі, перший керівник Укрзалізниці, десять років очолював наш відділок. Нинішнього літа йому виповнилося б - 75. З нагоди цієї дати у Конотопі по вулиці його імені відкрито пам’ятний знак, а в майбутньому тут буде споруджено монумент Борису Олійнику.

    У нашій дирекції працювали Микола ТОПЧІЄВ, Олександр ІВАНЬКО, Іван ФЕДОРКО, Володимир ОСОВИК, люди відомі в залізничній сфері держави. Вони і сьогодні примножують трудові традиції залізниці. І, на мою думку, однією зі складових успішної роботи колективу, який я очолюю, є те, що в Конотопі традиційно сильний зв’язок поколінь - енергія молодих множиться на досвід і високу професійну підготовку керівників старшого покоління. Ми не боїмося призначати на відповідальні посади недавніх випуск-ників вузів. Наприклад, відділом перевезень у нас керує В’ячеслав КИРИЛЕНКО - йому ще немає тридцяти. Молодь прийшла у диспетчерський апарат дирекції, молодь приходить на станції. Грамотна, беручка до роботи.

    Про минуле дирекції говорити легко. Попередники залишили нам славну трудову спадщину. Тільки переповісти про всі події історії в одній газетній публікації не вдасться - цих подій багато. Потрібна книжка. І вона вже є. Залізничний журналіст-ветеран Аркадій БОБИЛЬОВ назвав її «Сквозь расстояния и годы. О прошлом и нынешнем Конотопского региона Юго-Западной железной дороги». У цьому році при підтримці залізниці її доповнено автором і перевидано.

    Книжка Аркадія Бобильова охоплює 140 літ роботи дирекції. Я ж хотів би наголосити на останніх подіях, які для нас мали важливе значення. У 2004 році завершено електрифікацію дільниці Воронізька (тепер Терещенська) - Шостка, і тисячі жителів Шосткинщини, Новгород-Сіверського краю одержали можливість швидко та комфортно їздити до столиці. Тоді ж було відремонтовано вокзал станції Шостка. У 2008 році відновлено залізничне пасажирське сполучення з Глуховом, багатим на історію містом, колишнім адміністративним центром Гетьманщини. На цьому маршруті став ходити рейковий автобус - перший рейковий автобус на Південно-Західній залізниці. Завершено ремонт колії на дільниці Новгород-Сіверський - Семенівка, що дало можливість підвищити тут швидкість руху пасажирських поїздів.

    Звичайно, без допомоги з боку управління Південно-Західної магістралі ми цього не зробили б. Тому хочу від імені залізничників дирекції, від жителів нашого краю висловити щиру подяку за підтримку начальнику залізниці Олексію Мефодійовичу КРИВОПІШИНУ, який завжди розуміє наші проблеми і завжди знаходить оптимальні шляхи їх вирішення.

    Ось і нині розпочато ремонт двох найбільших вокзалів дирекції на станціях Конотоп та Ворожба. Обидва відносяться до пам’яток архітектури місцевого значення, обидва давно не ремонтувалися. Ремонт вимагає капітальних вкладень, та залізниця пішла на це. У Конотопі, у Ворожбі працюють будівельники зі всієї магістралі. І вже можна побачити, яким буде фасад вокзалу станції Конотоп. Взялися будівельники і за внутрішній ремонт Конотопського вокзалу, хоч спочатку це не планувалося. Сподіваюся, що вже в наступному році ми зможемо побачити ці вокзали повністю оновленими.

    І ще на одну приємну подію ми очікуємо найближчим часом - на відкриття електрифікованої на дільниці Конотоп - Ворожба. Електрифікація тут ведеться інтенсивно: працюють енергетики, колійники, спеціалісти дистанції сигналізації та зв’язку. Що це дасть? Для пасажирів, зрозуміло, найдемократичніший після велосипеда вид транспорту - електричку. Для ворожбянських залізничників - шанс не залишитися без роботи. А це для нас сьогодні важить багато.

    Користуючись нагодою, вітаю усіх залізничників, наших ветеранів із професійним святом. Бажаю натхнення й успіхів у праці, щастя та здоров’я!

    Дмитро КУШНІР, начальник Конотопської дирекції залізничних перевезень
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05