РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 40-41 (27 жовтня 2009) 

  • «СВОЮ СПРАВУ РОБИМО ПРОФЕСІЙНО»

    Загальновідомо, що Коростенська дирекція залізничних перевезень вже впродовж багатьох років має статус вантажної дирекції, бо майже 60 відсотків всіх вантажів залізниці відправляється саме звідси. На жаль, нині обсяги дещо зменшилися, однак є надія, що підприємства запрацюють на повну потужність і ми знову транспортуватимемо їхню продукцію. Навіть на фоні спаду навантаження, не можна сказати, що всі підприємства знизили обсяги відправлень. Є й такі, що в порівнянні з минулим роком збільшили партії відправлення. Це ТОВ «Бехівський гранітний кар’єр», ВАТ «Бехівський спецкар’єр», філія Іршанського ГЗК, ДП «Коростишівський лісгосп» та деякі інші.

    Вагоме місце відводиться в нас й організації пасажирських перевезень, дотриманню графіка руху поїздів, належній організації праці. Тож якщо подивитися на результати роботи нинішнього року, то плани з навантаження ми виконуємо, хоча у порівнянні з показниками минулого року зменшення значне. Поліпшено якісні показники роботи - графік руху поїздів, пробіг локомотивів, швидкість.

    Плани, доведені нам з метою збільшення доходів від діяльності дирекції, ми виконали також. За 9 місяців 2009 року доходів отримали на 100 мільйонів гривень більше, ніж за аналогічний період торік.

    Стосовно питань, яким приділяється нині особлива увага, то це, безперечно, робота з вантажовідправниками. Хоча тут від нас залежить не все. Водночас не випускаємо з поля зору поліпшення умов для пасажирів. Скажімо, розроблено програму із встановлення навісів на невеликих зупинних пунктах від ст. Ірша до ст. Майдан-Вила. До речі, цього року дану роботу вже виконано в напрямку від Новограда-Волинського до Житомира. Вважаю, що ми її зробили добре, звернувши увагу на підтримування естетичного вигляду зупинних пунктів і, звісно ж, потурбувавшись про пасажирів.

    А тепер про те, що запам’яталася у поточному році.

    На початку року було підбито підсумки змагання Південно-Західної залізниці з Московською і Білоруською магістраллю. І ось наша дирекція була серед переможців. Змагання проходило за такими критеріями, як обсяги доходів від перевезень, собівартість роботи, вантажо- і пасажирообіг, прослідування поїздів згідно з розкладом і ще ряд інших. І серед усіх дирекцій кількість набраних нами балів одна з найвищих.

    Звісно, кожне трудове змагання, це стимул до кращої праці, адже ніхто не хоче пасти задніх, тож кожен підрозділ намагався виявити свої професійні можливості. Я, як залізничник з чималим досвідом, пам’ятаю, як проходили такі змагання ще за попередніх десятиріч. А нині ці кращі традиції трудового суперництва відроджуються. З Білоруською залізницею ми пов’язані технологічно, маємо спільні стики. Тож разом працювати, вирішувати певні питання доводиться постійно.

    У найближчій перспективі - виконання поставлених перед нами завдань із забезпечення безпечних і вчасних перевезень. Із цим ми справляємося, хоча не на все можемо впливати, коли мова йде про збільшення вантажовідправлень. Хочу зазначити, що цьогоріч було здійснено чимало роботи з ремонту колій, у тому числі й по станції Коростень. Щодо перспектив, то вже розпочато роботу з укладання двоколійної вставки на дільниці Майдан-Вила - Савичі. Завершення цієї роботи поліпшить пропускну спроможність поїздів у Шепетівському напрямку.

    І наостанок. День залізничника - найперше для всіх працівників сталевої магістралі велике професійне свято. Цього дня є добра нагода і підсумувати зроблене, можливо, відзначити окремих людей за сумлінну працю. А також є гарний привід для того, аби разом з колегами зібратися і поспілкуватися в дружній, теплій обстановці.

    Василь ЯРЕМЕНКО, начальник Коростенської дирекції залізничних перевезень
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05