РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 40-41 (27 жовтня 2009) 

  • «НАМ НЕ ЗВИКАТИ ДО НЕПРОСТИХ УМОВ СЬОГОДЕННЯ»

    Залізничники Жмеринської дирекції, як усі їхні колеги, плідно трудились нинішнього року, щоб гідно зустріти своє професійне свято і якомога більше принести надходжень до загальної скарбниці нашої залізниці.

    У період загострення кризових явищ про великі здобутки говорити доволі важко. Але нам не звикати до непростих умов, адже були часи й набагато важчі, які ми уже пережили. Тому ми не кивали на кризу, а працювали. І майже за усіма головними показниками планове завдання за дев’ять місяців поточного року ми виконали. А за окремими є й певні перевищення.

    Так об’єм навантаження виконано на 106,4%. Із 50 станцій дирекції план відвантаження виконали всі. За цей же період планові показники з обігу місцевого вагона виконані на 105,6%. Середньодобову продуктивність вагона збільшено майже на третину до планової. А середньодобовий пробіг вагона при плані 125,6 км склав 152,4 км, що на 21% більше. Дещо відчутніші за планові завдання показники з обігу місцевого вагона, простою під однією вантажною операцією, по середньому пробігу електровоза. А показник навантаження вагона також збільшено майже на третину від плану. Є й інші позитивні показники. Однак, коли порівнювати результати роботи в поточному році з минулим, помітно певне відставання. Зумовлено це, здебільшого, об’єктивними причинами - спадом виробництва, зменшенням обсягів будівництва, скороченням видобування сировини як у нашій країні, так і у ближніх сусідів. Це напряму вплинуло на зниження об’ємів перевезення вантажів, у тому числі й транзитних. Однак і за таких умов більшість станційних колективів попрацювали самовіддано і домоглись гарних показників.

    Серед кращих варто відзначити станцію Жмеринка, колектив якої очолює Володимир БУРАВСЬКИЙ. Тут виконується значна робота із сортування вагонів, та й відправлено, й отримано вантажів також чимало. Як завжди стабільно, із високими показниками працював трудовий колектив станції Гуменці, який уже багато років очолює Володимир СИВАК. Нещодавно його нагородили знаком «Почесному залізничнику». За трудові звершення серед невеликих станцій (четвертого та п’ятого класу), варто виділити Нігин, на чолі з Олександром ТЕЛИЦЕЮ, Рахни - під керівництвом Михайла БАЙДАКА та Богданівці, де начальником - Володимир МИРОНЧАК. Вони успішно працювали у сфері пропуску поїздів, а також із вантажами, які відправлялись зі станцій та надходили до них. А також не допустили відхилень від норм, що стосується безпеки руху. Це можна сказати й про станцію Скібнево. Її 34 роки очолював Віктор ПЛАХОТНЮК, якому нещодавно виповнилось 60 років, і він вийшов на заслужений відпочинок. Варто зазначити, що цей залізничник віддав нашій справі 43 роки - практично усе своє трудове життя.

    Успішну роботу станцій забезпечували фахівці апарату нашої дирекції. Усі вони прикладали чимало зусиль задля безпечного і чіткого руху поїздів, своєчасної подачі вагонів під завантаження та вивантаження, формування та відправки поїздів. Однак через брак газетних шпальт усіх не назвеш. Тому відзначу лише заступника начальника відділу перевезень з АСУ Сергія ГРЕЧУКА. Цей молодий фахівець успішно запровадив комп’ютерну програму керування рухом поїздів на Волочиському напрямку. Уміло організовували роботу диспетчерів та інших фахівців чергові по дирекції Олексій РОЖАНСЬКИЙ та Олександр СКРИПНИК. Своєчасну подачу локомотивів, їх розподіл між поїздами доволі уміло здійснював поїзний диспетчер Василь ВОЙТОВИЧ.

    Тепер - про комерційну роботу. Поставлене залізницею завдання з нарахування від вантажних перевезень на 9 місяців 2009 року в розмірі 355 мільйонів 750 тисяч гривень виконано на 103%. Це більше до відповідного періоду минулого року на 31350 тисяч гривень. Жмеринській дирекції план по виручці від вантажних перевезень на 9 місяців 2009 року доведено залізницею у сумі 282 мільйони 630 тисяч гривень. Завдання виконано із деяким перевершенням.

    За дев’ять місяців поточного року від пасажирських перевезень отримано понад 161 мільйон гривень, що дозволило дещо перевиконати планове завдання. А коли порівнювати показники з аналогічним періодом минулого року, то через квиткові каси пройшло грошей на 25 мільйонів більше, ніж торік. Планове завдання з отримання виручки від приміських перевезень ми перевершили, а порівняно з минулим роком на 20% відчутне зростання. Активно проводилась у дирекції робота з відшкодування на рахунки залізниці втрат за перевезення громадян пільгових категорій. Для цього було укладено 35 договорів з відділами праці та соціального захисту населення міських та районних державних адміністрацій. За ними в місцевих бюджетах для компенсації залізниці було передбачено трохи більше чотирьох з половиною мільйонів гривень, що на третину більше, ніж торік. А всього за дев’ять місяців нинішнього року компенсовано 3 мільйони 410 тисяч гривень. Це також більше, ніж за такий же час минулого року.

    Щодо загальної роботи в пасажирських перевезеннях, то на літній період було запроваджено додаткові поїзди із Хмельницького та Жмеринки, а також використовувались причіпні вагони до транзитних поїздів. Це дозволило забезпечити перевезення практично усіх бажаючих за потрібними їм напрямками, в тому числі й до південних курортів. Добре у виконанні цього завдання попрацював колектив Вагонної дільниці станції Хмельницький, який очолює Володимир ІВАНОВ. Саме тому йому й було вручено Перехідний прапор Укрзалізниці та Почесний диплом.

    Хочу окремо наголосити: передовиків у нас вистачає.

    В першу чергу варто відмітити роботу локомотивних депо станцій Жмеринка та Гречани. Вони, попри складності із матеріально-технічним забезпеченням, зуміли своєчасно подавати локомотиви для перевезення вантажів та пасажирів. Чимало зроблено фахівцями Жмеринської колійної машинної станції та Вінницької, Жмеринської, Хмельницької та Старокостянтинівської дистанцій по реконструкції та капітальному ремонту колії. Найбіліший обсяг робіт виконано на дільниці між Козятином та Вінницею. Окремо варто відмітити роботу Жмеринського регіонального інформаційно-статистичного центру, спеціалісти якого запровадили сучасні інформаційні технології на станціях та в структурних підрозділах дирекції. Зокрема, створено автоматизовані робочі місця на 51 станції для товарних касирів та прийомоздавальників. Це дозволило автоматизувати оформлення документів та покращити обслуговування клієнтів. На станції Жмеринка виконуються роботи з впровадження АРМ «Динамічна робота станційного вузла», а в локомотивному депо - АРМ «ЛОКБРИГ» та системи ОКДЛ ОКДБ, що дозволяє автоматично обробляти маршрутні листи. Чимало потрудились енергетики, удосконалюючи систему електропостачання. Є певні напрацювання й у спеціалістів дистанцій сигналізації та зв’язку.

    Ними створено нові канали зв’язку із використанням оптичного волокна та супутникових систем. Словом, кожен трудовий колектив підійшов до нашого спільного професійного свята із певними здобутками. Тому, користуючись нагодою, хочу подякувати всім за плідну працю, побажати ще більших досягнень у роботі. Кожному - міцного здоров’я, миру та злагоди у залізничних родинах!

    Анатолій ЛЮБІНІН, начальник Жмеринської дирекції залізничних перевезень
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05