РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 25 (30 червня 2006) 

  • „Спасибі” заохочує, але... невирішеного – ще чимало

    На запитання кореспондента «РС» відповідає начальник пасажирської служби Південно-Західної залізниці Олександр Ясинецький.

    - Олександре Віталійовичу, якщо не помиляюся, це ваше перше літо на посаді начальника служби, служби відповідальної, помітної, «гарячої», як і сам сезон масових відпусток, шкільних та студентських канікул. Які враження про входження в літній графік? Чи все вдалося реалізувати із задуманого? Можливо, були якісь несподіванки?

    - Ще заздалегідь до початку літнього графіка руху був виданий наказ Генерального директора Укрзалізниці, в якому значна увага приділена підготовці пасажирського господарства до літніх перевезень. Зробити вдалося чимало. На Південно-Західній до експлуатації підготовлено 1360 вагонів. Продовжується введення додаткових поїздів. Адже на початку літа ще не всі із запланованих потягів введені в оборот. На жаль, не завжди вдається забезпечити в повному обсязі нагальні потреби пасажирів. Бракує нових, технічно справних вагонів, які повністю відповідали б вимогам комфортної поїздки. Далася взнаки проблема недофінансування залізниці. Це не могло не позначитися на якості пасажирської роботи. Вишукуються резерви з приведення в порядок рухомого складу, сповна використовуються можливості капітально-відновлювального ремонту. Отже, введення пасажирських потягів згідно з літнім графіком продовжується.

    - Але як довго відбуватиметься цей процес? Адже й сьогодні не всі «літні состави» поставлені на «лінійку готовності» через недоліки в технічному стані вагонів.

    - Закупки деталей, запчастин для ремонту рухомого складу, згідно з українським законодавством, можливі лише через тендер. А це процес тривалий. Рішень тендерної комісії інколи доводиться чекати не один тиждень і навіть не один місяць. Від того й затримка.

    Мушу також зазначити, що на початок «гарячого» сезону не вдалося вирішити до кінця проблеми з кондиціонерами. За сприяння Головного управління постачання Укрзалізниці мало бути налагоджено постачання запчастин для ремонту «холодильного» обладнання вагонів. Та не так сталося, як гадалося. Столична магістраль отримала лише 38 відсотків запчастин від потреб.

    - Олександре Віталійовичу, оцінку вашій роботі дає пасажир. Скажіть, будь ласка, чи не приходили останнім часом на адресу пасажирської служби скарги, апеляції? Може, хтось виявляв невдоволення змінами у графіку руху поїздів, хтось - подорожчанням проїзду?

    - Дійсно, зміна розкладу в літні місяці не всім до вподоби. Ось, наприклад, лист з міста Мена Чернігівської області. Написали його батьки, діти яких навчаються в Харкові. Суть проблеми полягає в тім, що до введення нового розкладу квитки на поїзди №№ 340, 312, 100 можна було придбати безпосередньо на станції Мена. Тепер - лише у Хоробичах, тобто, у більш крупному населеному пункті. Звичайно, наші фахівці вивчатимуть це питання. І якось будемо його врегульовувати. Зараз можу сказати одне: продаж проїзних документів через систему «Експрес-УЗ» у режимі «весна-осінь» дозволяє забезпечувати максимальний попит на них.

    Щодо подорожчання проїзду, то ви пам’ятаєте попередні тарифи. Вони були чи не найнижчими в СНД. До речі, подорожчання не торкнулося приміського сполучення. Ціни на квитки залишилися без змін.

    - Але у приміському сполученні інші проблеми. Наскільки мені відомо, останнім часом відбувається скорочення нерентабельних маршрутів.

    - Потрібно зазначити, що це питання ретельно вивчалося фахівцями. Бралися до уваги населеність приміських поїздів, ступінь компенсації місцевими адміністраціями за перевезення пільговиків, витрати залізниці на організацію приміських пасажирських перевезень. Аналітика була підкріплена економічними розрахунками: електрички заповнені, а виручка - мізерна. Як вчинити у такій ситуації? Радилися також зі всіма дирекціями залізничних перевезень. Врешті зійшлися у думці про необхідність скорочення поїздів на деяких ділянках маршрутів. Звичайно, не назавжди. Буде інше економічне підґрунтя, зміниться перевізна ситуація - повернемось до розгляду даного питання знову. Але асинхронності за схемою «залізничні послуги - оплата», погодьтеся, не має бути. Залізниця не може возити за «спасибі».

    - Скажіть, будь ласка, як у літній період організовано міліцейське супроводження пасажирських потягів?

    - Укладена відповідна угода з підрозділами транспортної міліції. Вони забезпечують порядок у поїздах у межах залізниці, тобто, до межі із сусідніми магістралями. Послугою забезпечено 70% маршрутів.

    - Дякую вам за бесіду. Успішної роботи усім пасажирникам влітку!

    Володимир ЦАСЮК, спецкор «РС»
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05