РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 40-41 (27 жовтня 2009) 

  • Дорогі колеги! Шановні ветерани! Від усієї душі поздоровляємо вас із професійним святом - Днем залізничника України

    Залізничний транспорт і Південно-Західна залізниця в структурі української економіки відіграють важливу роль.

    Наша столична магістраль має славну й багату історію, у якій сконцентровані великі події країни й праця багатьох залізничників.

    Сьогодні Південно-Західна залізниця - головна транспортна артерія держави, 6300 км її шляхів проходять через 11 областей країни. За обсягами перевезень вона займає провідне місце серед залізниць України.

    Географічне положення визначає транзитну особливість магістралі, кожна третина вантажу транспортується її коліями.

    Через її головні напрямки проходить ряд важливих міждержавних транспортних коридорів, що покладає значну відповідальність на наш трудовий колектив.

    Визначаючи роль і місце Південно-Західної залізниці в галузі, слід зазначити: насамперед, це - пасажирська магістраль, що здійснює цілодобово й за будь-якої погоди якісні перевезення й обслуговування пасажирів.

    Сьогодні вона забезпечує понад 35% всіх приміських залізничних перевезень і 31% пасажирських.

    Пасажирський комплекс магістралі це - 1474 пасажирських вагони, 187 електровозів, 480 електросекцій, 1195 платформ і 96 вокзалів.

    Цілодобово в обороті перебувають до 150 пасажирських і 450 приміських поїздів.

    Напередодні професійного свята ми традиційно підбиваємо підсумки виробничої діяльності. Із задоволенням відзначаю, що магістраль працює стабільно.

    За 9 місяців поточного року колектив Південно-Західної забезпечив перевезення пред’явлених вантажів і пасажирів, а також пропуск транзитних потоків.

    Наголошую на тому, що в несприятливих умовах почався 2009 рік для залізниці. На початку року обсяги вантажних перевезень знизилися на 43%, навантаження - понад 50%, вивантаження - 59%. Складалося непросте фінансове становище.

    Однак керівництвом було прийнято екстренні, часом і не популярні заходи, щоб, як мовиться, вижити і зберегти колектив залізниці. Було розроблено антикризову програму, яка дозволила щомісяця нарощувати обсяги перевезень, а отже - доходи. Завдяки цьому до середини року вдалося стабілізувати експлуатаційну роботу. Вже в червні - серпні обсяги вантажних перевезень склали 72% від торішніх, а у вересні - понад 83%, тобто у вересні залізниця щодоби вантажила понад 90 тис. тонн, що майже вдвічі більше, ніж у I кварталі поточного року і в 1,5 раза більше, ніж за перше півріччя.

    Найбільш складна ситуація для нашої залізниці як транзитної склалася з виконання обсягу вантажообороту. Однак у вересні й за цим показником положення вирівнялось. Так показник відставання від плану сягнув 7% проти 16% у першому кварталі. За статистичними даними минулого року Південно-Західна вийшла на рівень 83%, проте у січні - березні це співвідношення становило всього лише 62%.

    Одним з основних заходів антикризової програми є економія експлуатаційних витрат. Значний вплив на них робить використання рухомого складу. Його ефективному використанню сприяє організація й впровадження прогресивних технологій: робота на подовжених плечах, формування й ведення довгосоставних і великовагових поїздів, удосконалення технології розвезення місцевого вантажу на малодіяльних дільницях.

    Відомо, що на залізниці здійснювалася поїзна робота на подовжених плечах: від Коростеня до Здолбунова, від Козятина до Конотопа й від Дарниці до Хутора Михайлівського без зміни локомотивів і бригад. Це дозволило скоротити час перебування транзитного поїзда на залізниці на 2 - 3 години.

    За 9 місяців поточного року проведено майже 25 тисяч великовагових поїздів. Їхня питома вага в загальній кількості проведених поїздів складає понад 50%. Порівняйте з тогорічними даними - 39%.

    Завдяки вдосконаленню технології розвезення місцевого вантажу на малодіяльних дільницях, де робота здійснювалася лише в денний час доби, а на окремих дільницях через день або за потребою, щодоби відставлялося до резерву до 30 маневрових локомотивів.

    Ці й інші заходи дозволили:

    - виконати показники з продуктивності локомотива вище плану й рівня минулого року на 15%. Це дало можливість утримувати робочий парк поїзних локомотивів на 10 одиниць менше права;

    - забезпечити виконання технічного завдання з обороту вантажного, місцевого й навантаженого вагонів. Так, у серпні виконано відповідно на 116,5%, 101,0%, 102,4%, а у вересні - на 107,5%, 101,4% й 101,5%, що дозволило щодоби зменшувати робочий парк до 1000 вагонів.

    Хочу відзначити й гарну організацію літньої пасажирської кампанії. При дефіциті 350 пасажирських вагонів задоволено попит на сформований обсяг перевезень. Вперше за довгі роки отримано прибуток від перевезень у дальньому сполученні, а в приміському - зменшено збиток на 4 мільйони гривень. Останнього показника досягнуто в основному за рахунок зниження витрат.

    Цьогоріч, незважаючи на падіння обсягів перевезень, завдяки реалізації на залізниці антикризових заходів вдалося зберегти контингент і заробітну плату за основними професіями на рівні минулого року.

    За підсумками роботи за 9 місяців і вересень поточного року середньомісячна заробітна плата на залізниці найвища серед магістралей України.

    Крім того, цього року значні кошти (більше 51 мільйона гривень) витрачено на виконання програми соціальної підтримки залізничників, що на 13 мільйонів більше, ніж у минулому році. З них 11 мільйонів гривень витрачено на оздоровлення пенсіонерів-залізничників, а саме: на проведення операцій і лікування, на придбання медикаментів і на оздоровлення в галузевих санаторіях та на інші соціальні заходи.

    Завдяки вжитим заходам з метою стабілізації роботи залізниці вирішено найважливіші завдання з розвитку інфраструктури, підвищення технічного рівня обслуговування у сфері перевезень вантажів і пасажирів, впровадження нової апаратури з діагностики й гарантування безпеки руху поїздів, розробки й впровадження нових інформаційних технологій.

    За 9 місяців поточного року освоєно понад один мільярд гривень капітальних вкладень. Назву основні об’єкти:

    - закінчено роботи й впроваджено так звану міську електричку на дільниці ст. Київ-Петрівка - Городня (Троєщина);

    - закінчуються роботи з реконструкції приміських платформ станції Фастів із встановленням турнікетних систем (виконано обсяги на суму 2,4 мільйони гривень). Таку ж систему планується встановити на станціях Бородянка, Мотовилівка, Клавдієве й Немішаєве на суму 12 мільйонів гривень;

    - закінчено роботи з реконструкції вагономийного комплексу на 600 вагонів за добу у вагонній дільниці ст. Київ-Пасажирський (освоєно 29 мільйонів гривень) і готується до впровадження в експлуатацію вагономийний комплекс моторвагонного депо Фастів (освоєно 22 мільйони гривень).

    До кінця року буде впроваджено стаціонарну тягову підстанцію Новоград-Волинський на загальну суму основних фондів 54 мільйони гривень.

    Інтенсивними темпами ведуться роботи з поділу пасажирського й вантажного руху на дільниці Новоград-Волинський - Шепетівка.

    Планується закінчити переобладнання двоколійних вставок на перегоні Майдан-Вила - Савичі.

    Для обслуговування працівників локомотивного депо Дарниця реконструйовано робітничу їдальню.

    Скориставшись нагодою, хочу висловити глибоку вдячність.

    Колійникам - за реконструкцію колійного господарства станції Попільня; комплекс колійних робіт на Північному кільці у Києві; монтаж мостового полотна залізнично-автомобільного мостового переходу через Дніпро; роботи з відновлення двоколійної вставки на лінії Коростень - Шепетівка.

    Енергетикам - за закінчення будівництва тягової підстанції Новоград-Волинський; будівництво лінії поздовжнього енергозбереження Горностаївка - Грибова Рудня; перебудову контактної мережі на ст. Майдан-Вила; роботу з реконструкції контактної мережі на станціях Фастів, Васильків, Київ-Московський, мостовий перехід через Дніпро.

    Зв’язківцям подяка за впровадження приладів електричної централізації на станції Біла Церква; організацію постійно діючого двостороннього автоблокування на перегоні Неплюєве - Ямпіль; впровадження в експлуатацію нової цифрової АТС по станції Дарниця; впровадження пристроїв автоматичної локомотивної сигналізації на Ніжинській дистанції сигналізації й зв’язку.

    Будівельникам дякую за будівництво нових платформ і їхнє облаштування по станціях Фастів, Дарниця, Лівобережна, Київ-Петрівка, Городня (Троєщина); будівництво експериментальної платформи на зупинному пункті Чорнявка; облаштованість пункту санобробки електропоїздів по ст. Миронівка.

    Кожний із вас на своїй дільниці зробив свій внесок в успішне вирішення намічених планів. Серед кращих хочу назвати переможців галузевого змагання трудових колективів залізниць України в I півріччі 2009 року. Це :

    • Київська дирекція залізничних перевезень;
    • Вагонна дільниця станції Хмельницький;
    • Козятинський загін відомчої воєнізованої охорони;
    • Жмеринський будівельно-монтажний поїзд №649;
    • Моторвагонне депо Фастів;
    • Сортувальна станція Дарниця;
    • Пасажирська станція Київ-Пасажирський;
    • Бахмацька дистанція електропостачання;
    • Вантажна станція Київ-Московський.
      У міжнародному змаганні між колективами Білоруської, Московської й Південно-Західної залізниць 2008 року було визначено переможців:
    • Конотопську дирекцію залізничних перевезень;
    • Коростенську дирекцію залізничних перевезень;
    • Овруцьку дистанцію колії.

    Цього року за вагомий особистий внесок у розвиток залізничного транспорту, забезпечення перевезень пасажирів і вантажів, гарантування безпеки руху поїздів відзначено урядовими й галузевими нагородами 710 працівників Південно-Західної залізниці.

    Наостанок хочу побажати всім залізничникам, ветеранам залізничного транспорту, їхнім родинам міцного здоров’я й благополуччя! Адже зустрічаємо наше свято успіхами й досягненнями в праці!

    Олексій КРИВОПІШИН, начальник Південно-Західної залізниці
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05