РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 39 (17 жовтня 2009) 

  • Підсумки вересня. Про об’єктивні причини: Цифри свідчать

    За підсумками вересня Південно-Західна за обсягом вантажних перевезень вийшла на рівень 93,9% до встановленого плану. До рівня попереднього року вантажообіг склав 83,1%. У серпні ці показники становили 84,3% і 71,6% відповідно. У середньому за добу залізницею перевозилося 121,4 млн. тонно-кілометрів вантажу. Це на 12,4 млн. більше, ніж у серпні.

    На 6,2% вище планових завдань виконано навантаження в тоннах та на 1,2% зросли проти плану обсяги вивантаження. В цілому у вересні понад план навантажено 157,2 тис. тонн та вивантажено додатково 360 вагонів.

    Повністю виконано планові завдання з використання локомотивного парку і значно поліпшено якість роботи до аналогічного періоду минулого року. Продуктивність локомотива вище планових завдань на 14,4%, у показниках до минулого року - на 11%.

    Середня вага вантажного поїзда перевищує планове завдання на 320 тонн. У порівнянні з попереднім роком показник зріс на 204 тонни. У досягненні такого рівня основна заслуга диспетчерського апарату станцій та дирекцій, які формують довгоскладові та важковагові поїзди, та локомотивних бригад, які ці поїзди ведуть маршрутами.

    У серпні - вересні на залізниці продовжувався експеримент пропуску транзитних поїздів вагою 6000 тонн на подовжених плечах обслуговування локомотивними бригадами від Конотопа до Коростеня та від Конотопа до Козятина без зміни локомотивних бригад. На 0,3% поліпшено проти серпня виконання графіка руху вантажних поїздів. У цілому у вересні графік руху всіх категорій поїздів покращено проти вересня 2008 р. як на відправлення, так і на прослідування.

    Це турбує

    Вересень - початок осені, місяць активної роботи з підготовки до зими усіх господарств країни. У першу чергу це стосується підготовки до опалювального сезону. Тому в цей місяць значно зросло надходження вагонів із вугіллям до Київської дирекції залізничних перевезень для Дарницької, Чернігівської та Трипільської ТЕЦ. Як з’ясувалося, на цих підприємствах недостатньо підготували наявну вивантажувальну техніку до роботи в період масового надходження чорного золота. Так на Трипільській ТЕЦ працював лише один вагоноперекидач, другий перебував у ремонті. На Чернігівській - зменшено щодобове вивантаження з 8 до 4 вагонів через незавершене будівництво вагоноперекидача. Крім того, запаси вугілля перевищують складські потужності ТЕЦ. Така робота стає причиною збільшення часу простою місцевих вагонів під однією вантажною операцією у Київській дирекції. Залізниця вишукує шляхи прискорення вивантаження вагонів з вугіллям безпосередньо до печей ТЕЦ. Зріс простій місцевих вагонів і на Конотопській дирекції залізничних перевезень через масове переадресування вагонів по станціях Конотоп, Бахмач, Хутір Михайлівський. Не сприяє виконанню цього показника й довготривалий процес оформлення вантажів на митницях.

    Уляна СТОЛПАКОВА, начальник технічного відділу галузевої служби перевезень
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05