РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 37 (2 жовтня 2009) 

  • Від теорії до практики



    Учорашні випускники навчальних закладів залізничного профілю по-різному проходять адаптацію на своїх перших робочих місцях. Хтось швидко знаходить себе, а для декого шлях від теорії до практики буває складним і тривалим. Що ж потрібно зробити, аби новачки не розгубилися, а тим паче, не розчарувалися у своєму виборі? Якою має бути роль у цьому не тільки керівництва, а й громадських організацій? Про це вирішили поговорити в Київській дирекції залізничних перевезень, де й відбулася зустріч з молодим поповненням й народження нової традиції спілкування з тими, хто тільки-но приходить на столичну магістраль.

    Перші хвилини зібрання видалися дещо напруженими. На обличчях присутніх можна було помітити хвилювання. Щоправда, воно за якусь мить зникло після того, як до слова запросили начальника дирекції Володимира ОСОВИКА.

    - Сьогодні ніхто вас лаяти не буде, - усміхнувся він. - Ми хочемо поговорити з вами відверто, почути ваші зауваження і пропозиції. У вас є можливість поспілкуватися з керівниками відділів, запитати їх про те, що вас цікавить.

    «Розрядивши» атмосферу, Володимир Миколайович розповів про велике господарство Київської дирекції, колійна протяжність якого перевищує 900 кілометрів. Під «патронатом» столичних залізничників 63 станції, 3 роз’їзди, 113 зупинних платформ, 2 відбудовні поїзди. До речі, станція Іолча розташована на території сусідньої Білорусії - унікальний випадок, мабуть, для всіх залізниць СНД.

    Молоді фахівці, які уважно слухали керівника дирекції, що лідирує в Україні за обсягами пасажирських перевезень, довідалися й про інші красномовні факти. Зокрема, про те, що, дякуючи зусиллям і підтримці начальника Південно-Західної залізниці Олексія КРИВОПІШИНА, лише минулого року до європейських стандартів комфорту було приведено три вокзали. Відтоді вони й працюють по-іншому, з повною віддачею, адже змонтована в них турнікетна система пропуску пасажирів одразу показала свої переваги. Подекуди виручка від продажу квитків зросла в 15 - 20 разів.

    Ще одна новинка сезону - відкриття руху міської електрички, яке відбулося нещодавно. Попереду - нові проекти, які потребують колективних зусиль, у тому числі і з боку молодих фахівців. Володимир Осовик нагадав, що цього року підрозділи столичної дирекції поповнили 60 випускників навчальних закладів. Він також пообіцяв: роботи вистачить усім, ніхто нудьгувати не буде. А щодо перспектив кар’єрного росту, то, як запевнив керманич дирекції, все залежатиме від прагнення і наполегливості кожного. Принаймні, в цьому колективі вміють помічати професіоналів й допомагати їм просуватися «вгору».

    - Між іншим, наша дирекція «підживлює» кадрами не тільки управління Південно-Західної залізниці, а й Укрзалізницю, Міністерство транспорту та зв’язку України, - зауважив Володимир Осовик. - Вам я порадив би проходити цей шлях, не перестрибуючи через щаблі. Після вузу я взагалі починав на станції Хутір Михайлівський з того, що доставляв документи. Трохи обурювався. Як же так: я, молодий спеціаліст, а займаюся хтозна-чим? Потім призначили складачем поїздів, оператором поста централізації... Вам, молодим моїм колегам, я бажаю не боятися труднощів, вчитися у старших, переймати досвід і пам’ятати, що ви працюєте в славному колективі, тому повинні примножувати його добрі традиції.

    А потім розпочалося невимушене спілкування. Голова Київського теркому профспілки Орест ЛОГОШНЯК не став обмежуватися роз’ясненнями щодо соціальних гарантій, які мають залізничники столичної дирекції. Орест Михайлович цікавився, чи відчули вже на собі цей захист молоді спеціалісти? Звертаючись до них, заступник голови Ради ветеранів Київської дирекції Галина ШКЛЯНЧУК навіть просльозилася, бо, напевно, згадала, як починала на залізниці, які друзі оточували і в радості, і в скрутну хвилину.

    Про участь молодих у всіх добрих починаннях розповів голова Молодіжної ради Дорпрофсожу Андрій ОВСІЄНКО. Він, зокрема, відзначив успіхи на спортивних майданчиках футбольної команди моторвагонного депо Фастів. А ще закликав «новобранців» залізниці не приховувати своїх талантів, жити активним, повнокровним життям.

    З особливостями роботи своїх підрозділів присутніх ознайомили: начальник відділу перевезень Павло ЗІНЧЕНКО, виконувач обов’язків начальника комерційного відділу В’ячеслав ЖУРАКІВСЬКИЙ, начальник пасажирського відділу Тарас МЕЛЬНИК, начальник сектору охорони праці Олена АГАЛІДІ та начальник відділу кадрів Валентина ФЕЩЕНКО.



    Володимир ЯНІШЕВСЬКИЙ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05