РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 37 (2 жовтня 2009) 

  • Безпеки багато не буває

    Дводенний семінар фахівців із безпеки руху відповідних служб залізниць України та вагоноремонтних заводів відбувся у вагонному депо Конотоп. Тема наради - «Основні напрямки профілактичної роботи щодо забезпечення безпеки руху у вагонному господарстві». Можна не нагадувати, наскільки актуальним ці питання були і є, навіть в умовах, коли вантажопотік істотно знизився. Заступник начальника головного управління вагонного господарства Укрзалізниці з безпеки і якості Олександр Гаврилюк, виступаючи з доповіддю, підкреслював: «Безпеки багато не буває». Тим паче, що серед присутніх була певна частка молоді, для яких спілкування з колегами, обмін досвідом украй необхідні.

    Першими мали слово господарі. Начальник вагонної служби Південно-Західної залізниці Дмитро Форсюк коротко схарактеризував роботу вагонників столичної магістралі та визначив перспективи розвитку наших галузевих підприємств. Наприклад, у Конотопі передбачається розширення та модернізація ремонтної бази, депо приєднає до себе вагоно-колісну майстерню ст. Ворожба. А в цілому, за словами Дмитра Петровича, працювати складно - рухомий склад старіє.

    Свій виступ Олександр Гаврилюк розпочав зі статистики: у 1995 р. з вини вагонників трапилося 36 серйозних інцидентів, далі спостерігається спад до 5–6 щороку, за вісім місяців поточного, слава Богові, «серйозних інцидентів не допущено». Тільки це не привід для заспокоєння. Число транспортних подій залишається високим. Порівняно із 2008-им зросла кількість транспортних подій (дані за 8 місяців - авт.) на Одеській, Придніпровській, Південній залізниці. Південно-Західна має 11 проти 14 минулорічних. Основна причина транспортних подій - несправність гальмівного обладнання. Це майже половина усіх випадків. На другому сумному місці йде несправність буксового вузла - 32,3 %. Далі - кузов, але відсоток тут незначний, менше десяти.

    Отже, гальма. «Не виконуються, - підсумував Олександр Гаврилюк, - вимоги по ремонту відповідного обладнання». Як не виконується і технологія огляду гальм. Одна із причин - низька кваліфікація працівників. Доповідач навів приклад, як оглядач однієї із станцій довго не міг дати ради гальмам снігозбиральної машини. Після цих слів Олександр Гаврилюк нагадав, що віднині випадки транспортних подій розглядатимуться у главку, а не в службах, як було раніше. Він також наголосив, що керівникам підприємств треба частіше виходити у вагонні парки, контролювати і вчити своїх підлеглих.

    Олександр Гаврилюк дорікнув колегам за низький рівень якості поточного ремонту - лише на одне навантаження. А потім - знову у цех... «Чому?» - запитав він присутніх. Відповідь могла бути різною, але однозначно, що в цьому плані недопрацьовують приймальники вагонів. «Кількість транспортних подій, - поставив завдання доповідач, - повинна різко зменшитися».

    На семінарі зайшла мова і про рекламаційну та претензійно-позовну роботу. Про неї інформував присутніх головний інспектор-приймальник вагонів головного управління Віктор Лукашук. Ця справа ще нова - лише в червні на місця потрапив наказ про порядок пред’явлення рекламацій, претензій і позовів на запчастини, що мають погану якість. Але найближчим часом справлятися із нею вагонникам допоможуть автоматизовані робочі місця. Щодо статистики, то, наприклад, Львівська залізниця пред’явила 292 рекламації і 15 претензій. До суду звернулися на Донецькій і Придніпровській залізницях, правда, жоден позов ще не задоволений. А Південно-Західній пред’явлено 61 рекламацію та 14 претензій.

    Далі семінар перейшов у річище обміну досвідом. Про необхідність запровадження сучасного технологічного обладнання при ремонті вантажних вагонів говорив помічник директора із безпеки руху ДП «Укррефтранс» Віталій Швець, зокрема, про підготовку і фарбування вагонів у спеціальній камері та про комплекс засобів малої механізації на ПТО і мобільний ремонтний комплекс у цехах. Помічник із безпеки руху начальника вагонної служби Донецької залізниці Сергій Переверзєв розповів про удосконалення системи ремонту деталей і візків у вагонному депо Дебальцеве-Сортувальна, а його колега Юрій Жидик - про технічне обслуговування довгоскладових поїздів на ПТО Львівської залізниці. На нараді також виступили начальник відділу технічного контролю Стрийського ВРЗ Зиновій Фагат, начальник інспекції ПКТБ головного управління вагонного господарства Укрзалізниці Броніслав Кучер, заступник директора із безпеки руху Дарницького ВРЗ Олег Нечипоренко, інженер із безпеки руху вагонного депо Одеса-Застава Сергій Кац.

    По завершенні виступів учасники семінару пройшли територією та цехами депо, ознайомившись з організацією ремонту приватних вагонів, їх вузлів та деталей, методиками технічного навчання і станом санітарно-побутових приміщень на підприємстві.

    Микола ПАЦАК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05