РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 37 (2 жовтня 2009) 

  • Прискіпливий аналіз і позитивний результат

    Дотримання графіка руху поїздів - одна з ознак якості перевезень. У ньому віддзеркалюються численні особливості транспортного процесу. Відображаються нерівнозначно. Як мовиться, з перемінним успіхом. Через що? У першу чергу через відмови технічних засобів, через затримки на прийом чи відправлення зі станцій, через «тромби» на стикових станціях тощо. Страждає не лише дільнична швидкість, але й продуктивність локомотива. Через простої на станціях погіршується оборот локомотивних бригад. Як покращити якісні показники? Як підвищити безпосередньо на столичній магістралі дільничну швидкість, а одночасно й оборот вантажного вагона? Схоже, у цій сфері є позитивні зрушення. Відповідь ми отримали у заступника начальника Південно-Західної залізниці - начальника галузевої служби перевезень Івана ФЕДОРКА.

    - Сьогодні на Південно-Західній залізниці проводиться транспортний експеримент з метою прискорення просування вантажного вагонопотоку, раціонального використання локомотивів, для забезпечення сталої роботи локомотивних бригад на подовжених «плечах», - говорить Іван Петрович. - З дев’ятого вересня поточного року залізничне «плече», яке обслуговують локомотивні бригади депо Коростень на відстані між Коростенем і Дарницею (168 кілометрів), подовжено до станції Конотоп (372 кілометри). У той же час локомотивники з депо Козятин обслуговують плече між Козятином і Конотопом. А це 373 кілометри. На вказаних дільницях режим безперервної роботи бригад в одному напрямку встановлено 10 годин. Фактично час роботи машиністів і їхніх помічників на дільниці Козятин - Конотоп складає майже 9 годин 30 хвилин. В окремих випадках, у зв’язку з відсутністю прямих поїздів, для унеможливлення ситуацій з перевищення норм відпочинку локомотивних бригад з депо Коростень на станції Конотоп службою перевезень надавались поїзди призначенням на станцію Дарниця, а також з Дарниці у бік Коростеня. Робота локомотивників на подовжених «плечах» обслуговування дає можливість прискорити просування вантажного вагонопотоку та скоротити простої на станції Дарниця в середньому на 90 хвилин. Упродовж дев’яти «контрольних» діб проведено 23 поїзди, що дало можливість заощадити майже 22 тисячі гривень.

    Завдяки раціональному використанню локомотивів впродовж 16 діб вересня у середньому за добу продуктивність електровозів зросла до 2015 тисяч тонно-кілометрів брутто при плановому завданні 1760 тисяч тонно-кілометрів брутто. Цей показник тепер дорівнює 114,5%, а середній пробіг електровоза становить 584 кілометри при нормі 552 кілометри (105,8%).

    На цьому експеримент не закінчується. У перспективі на подовжених «плечах» між Дарницею та Хутором Михайлівським та Дарницею - Коростенем - Здолбуновом працюватимуть локомотивні бригади, які сьогодні проходять обкатку на цих маршрутах.

    Отже, у непростий з економічної точки зору час залізничники магістралі знають, як заощаджувати державні кошти. Це свідчить про високий фах людей багатьох професій, котрі день у день удосконалюють свою майстерність.

    Віктор ЗАДВОРНОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05