РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 36 (25 вересня 2009) 

  • Справа сімейна



    Хоч станція Бобрик невеличка й даремно, що вантажної роботи обмаль (вона практично зводиться до обслуговування потреб центрального складу матеріально-технічної служби залізниці), проте її колективу турбот вистачає. Адже працівників тут, як мовиться, по пальцях можна перерахувати, тож кожному завжди знайдеться до чого докласти руки. Це і стеження за санітарним станом станції, а по-простому, прибирання території, а також боротьба з бур’янами влітку, взимку - зі снігом. А ще постійні заслони під час відправлення приміських поїздів від «зайців», частенько - й «оборона» приміщення вокзалу від нашестя бомжів. А скільки неспокою завдають залізничникам різні хулігани й кримінальні елементи, яких останнім часом розплодилося - хоч греблю гати.

    Усі ці турботи не оминають й чергову по станції Наталію Швець. До речі, вона й досі з жахом пригадує випадок, коли вночі до приміщення чергової рвався якийсь чолов’яга й вимагав віддати гроші. Дівчина зателефонувала до міліції, так там порадили... запитати у бандита його прізвище та адресу. «А ми зранку приїдемо - розберемося!» - пообіцяли. Як вам «оперативність» правоохоронців?! Справді, залишається звертатися за допомогою до Творця.

    Черговий по станції - це повноправний розпорядник з оперативної роботи, який під час відсутності начальника станції виконує його обов’язки.

    - На Наталію можна покластися повністю у будь-якій справі і бути впевненою: не підведе! - так про неї відгукується керівник станції Ніна СЛОБІДСЬКА, яка все трудове життя присвятила саме цій станції. А потім додала: - Інакше й бути не може, адже вона - потомственна залізничниця...

    Так, у виборі життєвого шляху у Наталії вагань не було.

    - Про інший я й не мріяла, - каже вона. - Адже у мене батьки - залізничники, й дідусь із бабусею теж. Сусіди, друзі батьків та дідуся з бабусею теж були людьми переважно цієї неспокійної професії. Коли з дитинства живеш у такому оточенні, в якому основна тема розмов - залізниця, то й мимохіть «захворієш» нею.

    Тож нічого дивного, що, закінчивши середню школу, продовжила навчання у Київському залізничному ПТУ-17. Отримавши диплом за фахом «Черговий по станції», спочатку влаштувалася прийомоздавачем на ст. Кобижча, та невдовзі її було переведено на посаду чергової по станції. Через чотири роки перейшла на ту ж посаду на ст. Бобрик, де й працює по сьогодні.

    - Розкажіть про свою родину, про близьких вам людей, котрі прищепили вам любов до залізниці, - звертаємось до дівчини.

    - З дитинства запам’яталися мені розповіді дідуся Андрія про його далекі подорожі залізницею. Про те, в яких великих містах він бував, що цікавого бачив. Адже працював провідником пасажирських поїздів і їздив безмежними просторами Радянського Союзу. Звичайно ж, його захоплюючі оповіді не могли не вплинути на мою уяву. Дідуся Андрія Андрійовича Гуріна ми зі старшою сестрою Людмилою з дитинства дуже любимо й пишаємося ним. Для нас він був і залишається найдобрішою людиною у світі. Дідусь у нас - геройський: фронтовик, танкіст, учасник знаменитої битви на Курській дузі. Бачили б ви, скільки у нього бойових нагород!

    З його розповіді знаю, що до мирного життя повернувся він у 1949-му, влаштувався до Київського резерву провідників. З того часу й до виходу на пенсію їздив провідником по всьому Радянському Союзі.

    А знаєте, хто його посватав із майбутньою дружиною, нашою бабусею, Вірою Никифорівною? Звичайно же, залізниця. Бо бабуся теж була її «підданою»: працювала стрілочницею, потім - телефоністкою на ст. Дарниця.

    Не оминула залізниця й долі мого батька Івана Антоновича Швеця. Відслуживши у війську, пішов спочатку до колгоспу. Та невдовзі вирішив зайнятися справою, яка більше припала до душі: влаштувався монтером колії у Дарницьку дистанцію. Інші люди про політику, про кіно, про футбол балачки ведуть, а батько, скільки пам’ятаю, все з друзями про рейки, шпали, домкрати розмовляють. Дуже подобалась йому колійна справа. Майже весь час пропрацював монтером колії на одному місці: в Дарницькій дистанції колії. Лише за рік до виходу на пенсію перейшов до Ніжинської дистанції у Броварську дільницю.

    - А матері нашій, Ользі Андріївні, любов до залізниці довелося розділити з любов’ю до своїх діточок, тобто до нас зі старшою сестрою Людмилою. Матінка свого часу теж закінчила Київське ПТУ №17 за фахом «Квитковий касир», - продовжує свою розповідь Наталія. - Продавала квитки пасажирам на Караваєвих Дачах, аж поки не з’явилася на світі сестра, а згодом і я. Тоді й попросилася, аби її перевели до Київської вагонної дільниці комірником, оскільки графік роботи на новому місці був зручніший для догляду за малюками. З цієї роботи й пішла на пенсію.

    Не відцуралася сімейної професії й сестра Людмила, яка на чотири роки старша за мене. Вона успішно закінчила Київський залізничний технікум за фахом «Черговий по станції» і пішла працювати до Київського метрополітену. Зараз у столичній підземці очолює станцію Академмістечко.

    Бабусина сестра Надія Никифорівна теж працювала на залізниці у вагонній дільниці. А скільки серед кумів та батькових друзів було залізничників - неможливо й підрахувати. Тож, хіба могла я обрати інший шлях? Доля це вирішила за мене.

    Якщо підрахувати загальний залізничний стаж нашої родини, то він, мабуть, наблизиться до 200 років, - завершує розмову Наталія.

    Що ж, хочеться побажати, аби й ваші майбутні діточки теж були такими палкими патріотами сталевих магістралей!




    Анатолій РОМАНОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05