РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 36 (25 вересня 2009) 

  • «Кругла» копійка з Коростеня-Житомирського



    Як і кожна станція, Коростень-Житомирський має свої особливості. Розташована вона, як свідчить вже сама її назва, неподалік від вузлової станції Коростень, у напрямку Житомира.

    З часу її побудови, а це 1916 р., вже минуло багато часу. Звісно, і перемін тут сталося чимало. Нині цей залізничний колектив - один з лідерів по Коростенській дирекції за обсягами відправлення будівельних вантажів. Відтак існує велика відповідальність за правильність оформлення вантажів, за безпеку руху. Віднедавна станційниками керує Олексій Семенко. За словами молодого начальника підрозділу, звідси відправляються щодня майже 100 вагонів з різними вантажами. Найкрупнішим вантажовідправником є Коростенський щебзавод. Це підприємство зуміло в непростих умовах утримати стабільні позиції, і, по суті, відправлення продукції не зменшилося. Хіба що змінилися вантажоотримувачі. Нині 70 відсотків місцевого щебеню йде до Росії.

    Крім того, з Коростеня-Житомирського відправляють вантажі ще низка підприємств, хоч обсяги їх у порівнянні з Коростенським щебзаводом і менші. Серед них - ВАТ «ТНК «Граніт», Укрвторчормет тощо. А в залізничну казну від усіх цих перевезень надходить «кругла» копійка. Так за місяць залізнична казна отримує грошових надходжень понад 8 млн. грн.

    Про правильність нарахування коштів турбуються працівники вантажної каси. Старшим товарним касиром працює тут досвідчений спеціаліст Ніна Селюк. Загалом фахівців-залізничників, які досконало знають справу, тут чимало. Серед них - товарні касири Тетяна Рафальська, Ніна Алєксєєнко, прийомоздавальник Олена Міщерякова... І цей перелік можна ще продовжувати. Водночас є й такі працівники, які лише починають свій залізничний трудовий шлях. Тетяна Бондарчук товарним касиром - третій рік. Між іншим, вона продовжила залізничну династію. Адже до цього на станції трудилася її мати.

    Загалом, Коростень-Житомирський можна назвати своєрідною кузнею кадрів, бо чимало випускників технікумів, вузів своє перше «гартування» проходили тут. І вже озброївшись практичними знаннями, сміливо далі торували свій трудовий шлях.

    Нині станція практично повністю займається вантажною роботою. Пасажирів вирушає звідси в дорогу обмаль. І якщо хтось, скажімо, їде до Житомира, то квитки купує в дизель-поїзді у провідників-касирів. А працівники станції всі свої сили докладають для забезпечення успішної роботи з вантажовідправниками. Гарантія безпеки руху поїздів - тут турбота кожного.



    Оксана КЛИМЧУК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05