РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 36 (25 вересня 2009) 

  • На Тетерівському напрямку






    Комісійні огляди господарства, які проводить начальник Київської дирекції залізничних перевезень - заступник начальника Південно-Західної залізниці Володимир ОСОВИК, - буденна справа ділового життя цього керівника. Щоб тримати руку на пульсі, йому необхідно спілкуватися з людьми, котрі працюють на магістралі, отримувати інформацію з перших вуст, на власні очі бачити реальну ситуацію, приймати оперативні та зважені рішення.

    Цього разу мотриса начальника дирекції разом із фахівцями з провідних підрозділів вирушила в напрямку Тетерева.

    Караваєві Дачі і Київ-Волинський проходимо транзитом. З першого погляду здається, що цих станцій немає у списку інспекційного рейсу начальника дирекції. Проте це не так. Володимир Миколайович пильно вдивляється у лобове і бокові вікна, помічає найменші огріхи як на територіях станцій, так і на підходах до них, дає короткі вказівки, які відразу заносяться до блокнотів помічника начальника дирекції Петра ХЛИСТУНА, керівників структурних підрозділів.

    А ось і перша зупинка. Станція Святошин. Вийшовши з мотриси, Володимир Осовик, начальник станції Владислав ЯНОВСЬКИЙ, члени комісії прямують повз колії, що ведуть вздовж речового ринку. Нарада «на ходу» стосується проекту реконструкції горловини. Начальник дирекції не приховує того, що, в порівнянні з весняним об’їздом, нині станція має привабливіший вигляд.

    - А огорожу, там, у кінці, - показує рукою Володимир Осовик, - потрібно поправити. Пофарбувати негайно!

    Далі йдемо до квиткових кас. Одна із пасажирок просить додатково встановити світильники, щоб у темну пору краще було

    читати розклад руху. Начальник дирекції миттєво зреагував на це. Крім того, розпорядився замінити плафони і в самому приміщенні кас.

    На ст. Біличі, до якої прибула мотриса, війнуло справжньою осінню, хоча сонце ще по-літньому припікало. Про похмуру осінню пору нагадало опале листя, до якого так і не дійшли ні в кого руки, щоб його згребти і вивезти. Як і до сміття на території станції. І це не повний перелік зауважень, які почув начальник станції Володимир ГАЛАТ. Небезпечною дільницею тут вважають пішохідний міст через колії. Навіть неозброєним оком видно, що ця споруда потребує ремонту - в окремих місцях металева огорожа «світиться» дірками. Ось чому начальник дирекції тут же віддав усний наказ: направити комісію, яка до настання зими поставить крапку в історії з аварійним переходом. Підійшовши до мотриси, Володимир Осовик підсумував:

    - В цілому станція не готова до об’їзду. Двійка!

    В Ірпені начальника дирекції не задовольнили суми компенсацій за пільговий проїзд, що спрямовуються з бюджету залізничникам. 32 тисячі гривень на місяць для такого міста - зовсім мало, переконаний Володимир Осовик. На його думку, начальнику станції потрібно предметніше працювати з місцевою владою. Для підтримки правопорядку і чистоти на території станції необхідна тісна співпраця з керівництвом міста та міліцією. Колійникам начальник дирекції вказав на не прибрані старі шпали.

    У Бучі начальник дирекції з’ясовував, як на даний час працюють майданчики для навантаження і розвантаження вагонів, як «населяється» електричка на маршруті Буча - Борщагівка. Черговій по станції Ользі ЛЕВЧЕНКО він влаштував справжній екзамен.

    - Моделюємо ситуацію, - каже Володимир Миколайович. - Сигнал «Н» не відкривається. Ваші дії?

    За якусь хвилину чергова по станції відтворила кожен свій крок. Не помилилася, коли відповідала на запитання, скільки пломб на робочому щиті.

    - 36, - сказала вона. - Усі справні.

    Мабуть, вперше з початку об’їзду начальник дирекції був задоволений. Тому, подякувавши черговій за знання і вміння, він без

    довгих роздумів розпорядився заохотити її.

    Ще один приємний момент був у Ворзелі. Володимир Осовик вручив Грамоту Київської дирекції залізничних перевезень квитковим касирам Валентині ДУБАС та Ларисі ПІДОПРИГОРІ за сумлінну працю. А до нагороди - ще й наказ про преміювання. Високо оцінюючи роботу цього маленького колективу, начальник дирекції повідомив, що у найближчих планах - заміна апарата з продажу квитків, упорядкування туалету.

    За кілька хвилин після розгону мотриса робить зупинку на ст. Немішаєве. Що скажеш: такому ремонту головного приміщення, такому благоустрою території позаздрить будь-хто. Довкола - чистота й порядок. Квитковий касир Людмила ІЩЕНКО розповідає про пасажиропотоки, зауважуючи, що кожного місяця подорожуючі залишають у касі станції майже 60 тисяч гривень. Скориставшись нагодою, начальник станції Любов ШПАКОВИЧ поцікавилася, як опалюватиметься приміщення, адже не за горами перші приморозки, а, приміром, комп’ютери на них реагують надто чутливо: відмовляються вмикатися. Начальник дирекції повідомив, що котел для обігріву закупили. А тільки-но рушила мотриса, Володимир Миколайович відразу потягнувся до мобільного телефону, і вже за якусь мить з кимось обговорював питання з монтажу котла.

    На ст. Клавдієве начальника дирекції занепокоїла ситуація з травматизмом на колії. Через них вільно переходять тамтешні мешканці, а коли закривається залізничний переїзд, то через цю «лазівку» переїжджають навіть мотоциклісти і водії. Начальник дирекції дає вказівку негайно встановити загородження у вигляді бетонних стовпців.

    У Бородянці, як кажуть, здалеку видно господаря, точніше - господиню. До речі, Галину МОШКІВСЬКУ удостоєно звання «Почесний залізничник». Територія прибрана, охайна. Дві доглянуті клумби створюють справжню гармонію краси разом із оновленою будівлею станції. Начальник станції в тісному контакті з районною адміністрацією, тому питання компенсацій за пільгові перевезення тут вирішуються набагато краще, ніж, скажімо, в Ірпені. Єдине прохання, яке почув начальник дирекції, - про опалення. Слово керівника тверде: квитковим касирам у встановлених на пероні касах холодно не буде. Робота в цьому напрямку вже завершується.

    Після короткої зупинки на ст. Спартак рушаємо на Тетерів. Начальник дирекції разом із фахівцями колійної справи та ревізорським апаратом перевіряє технічний стан колій та стрілочних переводів. Під час огляду колії на дільниці, яка веде до під’їзних колій Тетерівського лісового господарства, Володимир Миколайович залишився незадоволеним, про що висловився дещо емоційно під час «розбору польотів».

    - Для вас це - хлібна колія, - звернувся він до тетерівських колійників. - Щодня по ній подається по 6 - 7 вагонів. Подивіться, як ви її утримуєте. У Спартаку - в кращому стані стрілочні переводи. Набагато краща Ніжинська дільниця, яку ми оглянули з начальником Південно-Західної залізниці. Тому людей, які за це мають тут відповідати, притягнемо, зрозуміло, до відповідальності. Через 10 - 12 днів проведемо контрольний об’їзд на цьому напрямку.

    Щоправда, не тільки суворі вердикти виголошував після об’їзду начальник дирекції. Він окреслив завдання на найближчу перспективу. Зокрема, до кінця третього кварталу поточного року слід закінчити ремонт мосту на ст. Біличі. На деяких станціях розклад руху потребує заміни. Це буде зроблено в найкоротший термін. Начальник пасажирського відділу Тарас МЕЛЬНИК отримав наказ оновити інформаційні стенди для пасажирів, тексти оголошень привести до єдиного стандарту. Наразі йде підготовка до «верстки» фінансово-виробничих планів Південно-Західної залізниці на наступний рік. Тому вже сьогодні потрібно визначити найважливіші об’єкти, щоб запропонувати включити їх до головного виробничого документа столичної магістралі. Володимир Осовик нагадав учасникам осіннього об’їзду про те, що завдяки зусиллям начальника Південно-Західної залізниці Олексія КРИВОПІШИНА на цьому напрямку низку станцій «підтягнуто» до високого рівня.

    Підбиваючи підсумки осіннього об’їзду дільниці, начальник дирекції висловив ряд зауважень, на що вказав керівникам підприємств, встановивши терміни усунення негараздів.

    Володимир Осовик віддав розпорядження: за підсумками огляду підготувати наказ, в якому відзначити кращих працівників, котрі утримують свої господарства на належному рівні та забезпечують безпеку руху та стабільну роботу дирекції та залізниці в цілому. Керівників, які недбало ставляться до виконання своїх посадових обов’язків, притягнути до відповідальності. Щоб усе було об’єктивно.

    Володимир ЯНІШЕВСЬКИЙ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05