РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 35 (11 вересня 2009) 

  • Фоторепортаж. На мосту виростають опори

    Автомобільно-залізничний мостовий перехід через Дніпро, певне, є нині чи не найбільш знаковою новобудовою столиці, до якої постійно прикуто погляди киян: як просувається хід робіт, чим зараз займаються будівельники? Аби задовольнити свою та читацьку допитливість, ваші кореспонденти прибули на місце подій.

    Героями нашого репортажу судилося стати фахівцям славнозвісного на залізниці Вінницького будівельно-монтажного поїзда №392, підпорядкованого службі електропостачання. Двом бригадам, очолюваним виконробом Віктором Харебіним, доручено завдання з монтажу опор майбутньої контактної мережі впродовж непарної колії. Вінничани приїхали зі своєю технікою: трьома 16-тонними залізничними кранами а також буровою машиною БМ-700. Працюють щодня по вісім годин, адже час роботи не обмежується технологічними «вікнами».

    З процесом установки опор, його технологічними особливостям нас ознайомив будівельний майстер Олексій Клопотун. Ось потужна бурова машина вгризається в ґрунт на глибину 4 м. Мине небагато часу і свердловина діаметром 70 см буде готовою. Потім у величезний отвір у землі за допомогою потужного крана встановлюється фундамент опори - залізобетонна конструкція з відповідними габаритами. Наступна операція - в цей отвір на дно фундаменту встановлюється сама 13,6-метрова залізобетонна опора. Ще мить і вона вирівнюється, защемляється дрібним щебенем та заливається бетоном.

    Треба зазначити, що технічний нагляд за процесом робіт здійснює бригада ЕЧК-21 Київської дистанції електропостачання на чолі зі старшим електромеханіком Олександром Семенютою. Тобто того підприємства, котре в подальшому буде обслуговувати контактну мережу на цій дільниці. Олександр Петрович також ретельно пильнує й за дотриманням норм безпеки праці, адже бригада БМП-392 трудиться поблизу контактної мережі з не відключеною високою напругою, а майже поруч постійно проносяться поїзди. Складно? Так! Але фах дозволяє працювати згідно з обстановкою.

    Безпосередньо на мосту установкою опор займається інша бригада БМП-392, яку очолює бригадир Сергій Футорян. Довідуємося, що технологія виконання робіт тут інша. Адже й опори на мосту мають іншу конструкцію, виготовлену не з залізобетону, а з металу. Коментар нам надав виконроб Віктор Харебін. Опори кріпляться до «тіла» мосту чотирма болтами діаметром 30 мм. Проте це в середині переходу. А в початковій частині моста було встановлено 17 опор довжиною 11,7 м на фиброві подушки. Ці опори ставити було складніше, бо вони монтувалися не на поверхні переходу, а з боку. Тож фахівцям доводилося для їх закріплення спускатися на пару метрів до основи опори.

    - За восьмигодинну зміну на мосту, зазвичай, ставимо 11 опор, - зазначає Віктор Павлович. - Всього по одній непарній нитці маємо встановити 57 опор на відстані, що обмежена прокладеною залізничною колією.

    - Ми робимо все, від нас залежне, аби по новому мосту скоріше відкрився рух поїздів, - запевнили нас фахівці БМП-392.


    виконроб Віктор ХАРЕБІН


    будмайстер Олексій КЛОПОТУН


    бурова машина в дії


    встановлення фундаменту опори


    залізобетонна опора вже на своєму місці


    металеву опору закріплюють бригадир Сергій ФУТОРЯН, електромонтери Євген ПОЛИВАНИЙ та Ярослав ТКАЧУК


    Анатолій РОМАНОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05