РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 35 (11 вересня 2009) 

  • Продовження теми. Наші друзі бахмачани

    Фраза начальника ПТО Миколи Геведзе (матеріал в одному з останніх номерів «Рабочего слова» про ПТО пасажирського вагонного депо Бахмач на ст. Конотоп - авт.), що в оглядачів пасажирських вагонів відповідальність вища, ніж в оглядачів вантажних, глибоко зачепила його земляків із ПКТО

    ст. Бахмач. «Ми оглядаємо і вантажні, і пасажирські вагони, - сказав виконувач обов’язків начальника цього підрозділу вагонного депо Конотоп Олександр Петрань. - Ми теж знаємо, від чого залежить безпека руху, безпека життя і здоров’я пасажирів. Ясна річ, від нашої роботи. Жодним чином не принижую заслуги колійників, зв’язківців, енергетиків. Кожен залізничник звалює на свої плечі тягар відповідальності, і не має значення, біля якого вагона він ходить, сидить за пультом чи у правому крилі локомотива. Ми всі працюємо у транспортній системі, надійність і безпека якої зумовлені винятково високою відповідальністю працівників. Так було, є і так буде».

    ПКТО на станції Бахмач ще два місяці тому мав статус ПТО. Одна літера, додана до абревіатури, вплинула на штатний розпис. За словами Олександра Петраня, нині пункт нараховує п’ятдесят працівників - частина, а це люди передпенсійного віку, перейшла на ПТО до Конотопа. Організаційні переміни колектив пережив майже безболісно.

    Абревіатура стала іншою, проте інтенсивність роботи, відповідальність залишилися такими ж, як і раніше. Цікавлюся, як пройшла нічна зміна? Оглянули 21 поїзд: сім пасажирських, два транзитних, 12 власності Південно-Західної. І ще з ходу - 5 поїздів.

    Змін, пояснював Олек-сандр Петрань, - чотири. У кожній тепер працює вісім-дев’ять осіб. Першою керує Василь Біда, другою - Ігор Петрань, третьою - Володимир Гончар, четвертою - Олександр Дорош.

    Четверту зміну він відокремив. Найперше, через віковий склад. Тут працює молодь. «Відносно інших молодь, - зауважує Олександр Васильович. - Середній вік зміни коливається десь на рівні тридцяти п’яти років, а Дорош недавно закінчив академію залізничного транспорту». По-друге, саме ця зміна вийшла переможницею виробничого деповського змагання у першому півріччі, маючи в активі 19411 відправлених вагонів. А 680 вагонів було підготовлено для навантаження. До речі, тут найвищий відсоток продуктивності праці. Півріччя колектив Олександра Дороша працював без інцидентів, не порушуючи виробничу дисципліну й охорону праці.

    Олександр Петрань розповідає про своїх колег. Ігор Ковальов, наприклад, раніше сам очолював другу зміну. За власним бажанням перейшов в оглядачі. «Грамотний, досвідчений, - говорить Петрань. - Біля вагона проходить дуже красиво». Отака незвичайна характеристика. Віктор Усенко зайняв друге місце у загальнодеповському конкурсі оглядачів. Миколу Лапу міська адміністрація з нагоди Дня залізничної профспілки за сумлінну працю нагородила почесною грамотою…

    Розповідь О. Петраня не закінчується. Про те, що В’я-чеслав Піскун - то рідний брат Валерія Піскуна, заступника начальника депо з експлуатації. Що династії вагонників у Бахмачі - не рідкість. Що на ПКТО працює його рідний брат Ігор, а минулого року звідси пішов на пенсію двоюрідний брат Віктор Петрань.

    А ще ПКТО має приробіток від підсобно-допоміжної діяльності. Одного серпневого дня тут виявили в одному з вагонів побиту кришку люка. Оформили відповідні документи, вагон відправили у Конотоп на ремонт, а власникові вантажу підприємство виставило рахунок на 2,3 тисячі гривень. Господар погодився відшкодувати затрати.

    - А як з підготовкою до зими? - запитую Олександра Васильовича, намагаючись у розмові «намацати» бодай якусь проблему.

    Відповідає лаконічно. - Першозимників немає. Люди досвідчені. По Бахмачу-Пасажирському переходимо з газовового на електроопалення, по Бахмачу-Київському давно функціонує електрокотел. Спецодягом забезпечені - керівництво депо в першу чергу віддає все на лінію. А порядок у нашому приміщенні ви бачили…

    Тут варто сказати, що колектив ПКТО і залізнична газета - давні друзі. Пригадую, як колишній начальник ПТО Володимир Харченко говорив, що вони стовідсотково передплачують «Рабочее слово». У наступні роки приємно було зустрічатися з нинішнім начальником Олександром Пирогом, бо нашу газету тут читали усі. А в приміщенні пункту доводилося бувати неодноразово. Тепло, затишно, люди привітні.

    - До газети ставлення не змінилося? - запитую Олександра Петраня.

    - А чого б це воно мало мінятися? - запитанням на запитання відповідає він. - «Рабочее слово» - це наша газета.

    Микола ПАЦАК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05