РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 33 (31 серпня 2009) 

  • Залізничний експеримент для міського електропоїзда

    Підсумки транспортного експерименту на перегоні між станціями Київ-Петрівка та Київ-Дніпровський дозволяють стверджувати: Південно-Західна залізниця добре підготувалася до впровадження курсування міської електрички. Маршрут між лівим і правим берегами Дніпра швидкі електропоїзди долають за 12 - 13 хвилин. Будуть й швидшими. Один електропоїзд здатний перевезти в обидва кінці понад тисячу пасажирів.

    Кореспонденту «Рабочего слова» вдалося взяти участь у проведенні цього доволі цікавого з точки зору об’єднання творчих зусиль локомотивних бригад та чергових по станціях.

    Задовго до святкової подорожі

    …Перший заступник головного ревізора з безпеки руху поїздів та автотранспорту Південно-Західної залізниці Микола Кончаківський та перший заступник начальника Київської дирекції залізничних перевезень Сергій Бойко, перевіривши готовність екіпажів до проведення експерименту, дозволяють вирушати згідно з розробленим графіком. Старт надано одночасно двом електропоїздам. Від Київ-Петрівки перший поїзд повели машиніст-інструктор оборотного депо Борщагівка Технічна Віктор Євтушенко з помічником Святославом Чечком (жодних парадоксів, Святослав Іванович - досвідчений машиніст, просто цього ранку він мав перейняти досвід ведення електропоїзда у більш досвідченого колеги). Спостерігаємо за виконанням чітких переговорів службовим зв’язком за регламентом з черговим по ст. Київ-Петрівка Іваном Лазаренком щодо готовності до відправлення. І ось на вихідному світлофорі - яскравий зелений вогник. З Богом! Забігаючи наперед, скажу, що завдяки злагодженим діям чергових по станціях і локомотивників експеримент, який провели між станціями протягом трьох ранкових годин 20 серпня локомотивні бригади моторвагонного депо Фастів, пройшов вдало.

    Шоста десять ранку. Назустріч составу, що відправився з Київ-Петрівки, в якому перебував автор цих рядів, квапився шестивагонний зчеп з Київ-Дніпровського, яким керував Микола Малійський. Поруч з ним працював помічник Віктор Замула. А у протилежній кабіні своєї черги на управління електропоїзда чекали машиніст Юрій Неліпа та його помічник Костянтин Білозор. Для їхнього поїзда зелену вулицю забезпечувала чергова по станції Київ-Дніпровський Наталія Скітер.

    Тепер, коли мені стала зрозумілою стратегія експерименту на витримку графіку руху електропоїздів, що мають з’єднати столичні житлові масиви Троєщина, Райдужний, Воскресенка з правобережною частиною міста, знайомлюсь з усіма його учасниками. За чіткими діями локомотивників та чергових по станції слідкували не лише М. Кончаківський та С. Бойко. Контроль за підлеглими з боку залізничних керівників вівся в обох кабінах електропоїздів. За успіх цієї складної, без перебільшення, справи відповідали також дорожній ревізор з безпеки руху поїздів нашої залізниці Костянтин Гоменюк, заступник начальника служби приміських пасажирських перевезень Сергій Пишняк та його колега - помічник начальника служби з безпеки руху поїздів Олег Гушель, ревізор з безпеки руху поїздів Київської дирекції залізничних перевезень Олександр Карпенко, машиніст-інструктор з автогальм Фастівського моторвагонного депо Володимир Архипчук.

    Сто відсотків?

    Розповім про дії «своїх» локомотивних бригад. Для початку уявіть дві локомотивні бригади в різних кабінах електропоїзда, які будуть поперемінно керувати составом в залежності від напрямку його руху. Машиністів «озброєно» (кожного окремо) ручками реверсивного переключення ходу електропоїзда. Машиніст-інструктор В. Євтушенко досконально знає усі «секрети» цього маршруту, тож веде електропоїзд за запропонованим графіком. Проміжна зупинка на платформі Троєщина (колишня Городня). І ось уже за поворотом - вхідні стрілки ст. Київ-Дніпровський. Дотримуватися чіткого графіку руху для електропоїзда кожному машиністу дозволяє їх перебування у «своїй кабіні». Впевнені дії під час управління електропоїздом в рейсі, виважений алгоритм рухів при передачі управління з однієї кабіни до іншої - запорука дотримання робочого графіка. Кілька рейсів, в яких беруть участь поперемінно локомотивні бригади у складі машиніста-інструктора В. Євтушенка, його помічника С. Чечка та машиніста Сергія Любарщука, його помічника Руслана Коптєлова, дозволяють стверджувати керівникам транспортного дослідження: експеримент проведено на всі сто відсотків. Отже задовго до святкової подорожі майже все готове. Маю на увазі під’їзди до платформи Троєщина з боку міста. Ранком 20 серпня біля цієї платформи ще працювала будівельна техніка. Київські зодчі закінчували обладнання автопід’їзду до платформи.

    Віктор ЗАДВОРНОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05