РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 33 (31 серпня 2009) 

  • Терміново в номер. Ефективні можливості та надійний потенціал

    Конотопське БМЕУ - найкрупніша будівельна організація в регіоні. Сьогодні її потенціал дозволяє зводити багатоповерхове житло, утримувати об’єкти залізничної інфраструктури, виконувати найскладніший ремонт. У нинішньому році організація приступила до капітального оновлення двох найбільших вокзалів дирекції - у Конотопі та Ворожбі.

    Очолює підприємство Євген БАРЛАДЯН. Наш кореспондент попросив його відповісти на запитання газети.

    - Євгене Миколайовичу, дійшла черга і до Конотопського вокзалу.

    - Так, у нас, коли модернізовувалася колія під швидкісний рух пасажирських поїздів на магістралі Київ - Москва, єдиним невідремонтованим залишився вокзал у Конотопі. В поточному році його включили до плану. Кошторисна вартість ремонту - 11 мільйонів гривень. Але у країні - фінансова криза. Грошей у залізниці небагато, і ми змушені дробити ремонт на частини. Плануємо, що у 2009-му відновимо фасад і впорядкуємо привокзальну територію.

    - А яким буде фасад?

    - Верхня частина - піщаного кольору, нижня - коричневого. Сучасні оздоблювальні матеріали, сучасні технології. Думаю, вокзал буде красивим. Там, з боку міста, ми зробили пробну частинку. Керівництву і служби, і дирекції сподобалося.

    Також мінятимемо вікна і двері. Вікна - металопластикові. Вхідні двері поставимо дубові. Розмір їх великий, пасажирів багато, тому металопластик довго не витримає.

    Є графік ремонту. Роботи мають завершитися через два місяці. За умови достатнього фінансування, звичайно. Щодо потенціалу, фахівців достатньо. Також служба підключила БМЕУ-2. Ми ремонтуємо фасад з боку перону і міста, вони - дві торцеві частини.

    Вокзал у Конотопі - пам’ятка архітектури місцевого значення. Проект ремонту погоджено з головним архітектором міста. Ми не порушуємо цілісності будівлі - уся ліпнина, усі деталі залишаються. Просто він буде не сірим, як раніше, а посвітлішає, буде сучасним.

    - Вокзал, здається, від самого початку капітально не ремонтувався.

    - Ні, всередині ремонтувалися зали, нещодавно замінили покрівлю.

    - А що ще передбачається зробити?

    - Усе повністю відремонтувати. В кошторисну вартість, наприклад, закладено перенесення кас. Вони стануть просторішими. Але, ще раз підкреслю, архітектурної цілісності ми і всередині не зачепимо. Стелі відремонтуємо, оздоблення стін, колони збережемо.

    Вокзал, як і вузол, має перейти на електроопалення. У минулому році тут відремонтовано зовнішню мережу водопостачання і водовідведення. У цьому - потрібно оновити внутрішню та замінити систему опалення. Бо, коли ми зробимо електрокотельню, а опалювальну систему залишимо старою, тепла не буде. Водночас ми підготуємо для себе фронт роботи. Узимку, якщо з’являться кошти, можна братися і за внутрішній ремонт.

    - А як у Ворожбі? Тут вокзал зведено століття тому.

    - Теж розпочали. Плануємо в поточному році зробити фасад, дах перекрити, замінити вікна, двері, впорядкувати частину двох платформ. Платформи там досить довгі. Але найбільша проблема в тому, що потрібно понижувати рівень колій. Конотопська дистанція обіцяє включити колійні роботи собі у план. Проектом передбачено у Ворожбі також переносити квиткові каси - у залу, де колись був ресторан. І також ми не порушуватимемо архітектурної цілісності будівлі.

    Кошторисна вартість першого етапу капітального ремонту - 2 мільйони гривень, але фінансування, як і по Конотопу, ще не відкрито. До речі, Ворожбянський вокзал нам допомагають ремонтувати спеціалісти Коростенського БМЕУ.

    - Але в той же час Ваші люди працюють у Києві. Чому?

    - Так, у ВЧ-1. Ми сьогодні шукаємо роботу, де тільки можна. Є колектив, є прекрасні спеціалісти, наше завдання - дати можливість їм заробити. У Конотопі на даний час ми працюємо в енергетиків, у локомотивників, у дистанції сигналізації і зв’язку, у вагонному депо.

    - Минуло літо. На порядок денний виходить питання підготовки до зими.

    - А воно й не знімалося. Конотопський вузол, наприклад, повністю переходить на електроопалення. Вокзалам, станційним приміщенням до цього тепло давало комунальне підприємство. У нинішньому році, скоріш за все, воно буде закрите - місто для опалення житлового сектора впроваджує автономну газову котельню.

    У нас довго вирішувалося, який вид палива вибрати - газ чи електрику. Та час показує, що доцільніше робити ставку на електроенергію, хоч у проектному плані для вузла це вийшло дорожче. Конотоп завжди відчував дефіцит кіловат-годин. Але взимку енергетики поставили додаткову електролінію від Мельні. І тепер залишається прокласти кабелі до об’єктів та змонтувати на них опалювальне обладнання. Таких об’єктів двадцять шість. Практично готові п’ять. Вони - на балансі дирекції. Остання, не чекаючи поки гроші надійдуть із Києва, профінансувала їх зі своєї «підсобки».

    Ми одержали 7130 метрів кабелю, і нині інтенсивно «закопуємо» його в землю. Це найбільш трудомістка частина процесу - підвести живлення до споруд. Роботи ведуться інтенсивно, і вузол на початок опалювального сезону має бути з теплом. Якщо не завадить нестача коштів, зрозуміло.

    У цілому ж по дирекції ми відійшли від вугілля. Усі котельні використовують або газ, або електрику. Так що дирекція хоч і найпівнічніша на залізниці, та не замерзне. Маємо ефективні можливості та надійний потенціал.

    - Дякую Вам за бесіду.

    Розмову вів Микола ПАЦАК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05