РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 32 (25 серпня 2009) 

  • Кожен – творець. У помічниках – майстерність

    Дільниця СЦБ, де начальником Віталій НЕГРАШ, велика. І не просто, а дуже. Від Зернового до Алтинівки - це головний хід з високою інтенсивністю руху. Основні сили підрозділу тут. Від Терещенської до Семенівки графіком передбачено кілька пар поїздів, та забутими ці перегони не назвеш. Зовсім недавно, наприклад, відновлено роботу станції Угли-Завод, у Задесенні ремонтується колія. До Глухова ходить рейковий автобус, а це також територія Неграша. Та плюс колії до Есмані, Свеси.

    «Як вдається управлятися на такій великій дільниці? - задаю перше запитання її начальникові. - Бо у вас, як у тій класичній п’єсі. День їдеш. Чия земля? Калитчина. Другий день їдеш. Чия земля? Калитчина. І на третій - так само. А тут усе Неграша й Неграша.» Віталій Петрович лише знизує плечима. Мовляв, немає нічого особливого, дільниця, як дільниця. А потім додає про мобільні телефони, що дозволяють оперативно зв’язуватися зі всіма сорока підлеглими. І розповідає про організацію роботи.

    Дільницю поділено між п’ятьма бригадами. Перша, якою керує старший електромеханік Сергій Чигринець, відповідає за стан обладнання СЦБ між Алтинівкою, Кролевцем і Брюловецьким. По Терещенській працює бригада старшого електромеханіка Олександра Головача, по Шостці, Новгороду-Сіверському й Семенівці - Миколи Вітковського, від Терещенської до Хутора - Віктора Кірієнка.

    І сам Хутір, звичайно. Про важливість цієї прикордонної станції у русі поїздів від Києва до Москви й нагадувати нічого. Найменший збій в роботі обладнання СЦБ тут відразу зумовлює низку великих проблем. Такого, слава Богові, не було. Бо люди в Хуторі, за словами Віталія Неграша, як на всій дільниці, надійні, дисципліновані, добре знають залізничну справу. Очолюють «есцебістів» у Хуторі Михайлівському старші електромеханіки Микола Ген та Петро Гончаров.

    Оцінка керівником не завищена. Свою високу кваліфікацію колектив довів у минулому році, перемігши в галузевому змаганні серед бригад, дільниць, цехів та змін залізниці. А їхньою «фішкою» було запровадження постійного двобічного автоблокування між станціями Хутір Михайлівський і Неплюєве. Нині роботи продовжуються. Двобічне постійне автоблокування працюватиме на всій дільниці, що дозволить давати «вікна» для ремонту колії в будь-який момент і, зрозуміло, підвищить безпеку руху поїздів.

    - Скільки часу пішло на це і хто виконав основну роботу?

    - Ми, звичайно. Практично своїми силами. Допомагала «група надійності» дистанції. Нею керує старший електромеханік Роман Коломієць, - відповідає Віталій Неграш.

    - А часу?

    - Два з половиною місяці.

    Щоб я предметніше уявив обсяг, говорить, скільки кілометрів кабелю укладено й встановлено і впроваджено у дію технологічних шаф. Тобто минуле літо, як і нинішнє, виявилося спекотним за всіма параметрами. Все це виконувалося паралельно з основною роботою: поїзди через те, що «есцебісти» закопують кабель, не стояли.

    Віталій Неграш називає прізвища залізничників, які відзначилися в минулому році при запровадженні двобічного постійного автоблокування. Це - Віктор Кірієнко, Олексій Кірієнко, Валерій Скляренко, Микола Ген, Олександр Мохнач, Олександр Разін, Володимир Телеванов, Олег Глущенко, Олександр Остапенко.

    - А Кірієнки не родичі часом?

    - Батько й син.

    А далі з’ясовується, що династія електромеханіків на дільниці не єдина. Естафету від батька, почесного залізничника Петра Івановича Чигринця в Алтинівці перейняв Сергій Чигринець. Віталій Неграш - від Петра Івановича Неграша, нині начальника Бахмацької дистанції сигналізації і зв’язку, який тривалий час очолював саме цю велику дільницю.

    - Віталію Петровичу, ви росли в родині електромеханіка, бачили, що це за робота, розуміли, наскільки вона відповідальна. Що спокою не буде ні вдень, ні вночі, і…

    - І став електромеханіком. Не шкодую. Я вдячний батькові, який підтримав мене, коли прийшла пора визначатися з професією, вдячний за допомогу, адже і дільницю, і людей на ній він знає, як ніхто.

    Віталій Неграш у 2001-му закінчив Харківську державну академію залізничного транспорту. На посаду начальника його було призначено у наступному році.

    Ще один секрет успіху - творчий підхід до справи кожного члена колективу. Наприклад, електромонтер Володимир Дятлов сконструював на основі масляного двигуна бур для проколів під насипом. Це полегшує й прискорює укладку кабелів. Олександр Семенцов - електромонтер і класний токар, у вільний від роботи час захоплюється конструюванням літальних апаратів. А це ще один талант.

    - Та у нас усі уміють все робити, - підсумовує Віталій Неграш. - Бо бути електромонтером, електромеханіком без цього не можна.

    Це дійсно так. Я бачив наказ по Конотопській дистанції сигналізації і зв’язку про заохочення працівників дільниці Неграша з нагоди перемоги у галузевому змаганні. У ньому - 36 прізвищ! Практично - весь колектив.

    Микола ПАЦАК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05