РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 32 (25 серпня 2009) 

  • Неординарна подія у звичайний день

    Вісімнадцять років минає від часу проголошення Україною незалежності. Що запам’яталося із тих днів серпня 1991 р.? Це запитання газета ставить начальнику Конотопської дирекції залізничних перевезень Дмитру КушнІру, який на той час працював заступником начальника Конотопського відділка.

    - Важко уже пригадати деталі окремого дня. Серпень дев’яносто першого був напружений: у Москві - ГКЧП (російською - «Государственный комитет по чрезвычайным происшествиям»). Цей орган на короткий час перебрав на себе усю повноту влади в Радянському Союзі - авт.), президент СРСР М. Гор-бачов - у Форосі. Ми не вимикаємо телевізорів, стежимо за подіями, обговорюємо усе, що відбувається в Києві. Але переміни тих днів ще не торкаються нашого основного завдання - возити пасажирів і вантажі. Робота була.

    Переміни ми відчули десь наприкінці року. У грудні було створено Державну адміністрацію залізничного транспорту України. Її президентом призначено Бориса Олійника. Це було приємне повідомлення для нас. Борис Степанович у Конотопі працював десять років і залишив по собі добру пам’ять.

    Та найголовніше - відділок став прикордонним. Сьогодні легко про це говорити. А тоді відразу виникла низка питань. Як співпрацювати з російськими і білоруськими залізничниками? Як з ними ділитися? Інфра-структурою, рухомим складом тощо? Як взаємодіяти зі службами, що захищають державні інтереси на кордоні?

    У наступному, 1992 році, ми вже відчули, що таке економічна нестабільність. Знизилися обсяги вантажних перевезень. Відділок щодоби приймав на 36 поїздів менше, ніж раніше. Втратили суттєву частку доходів. Тоді ж розпочинається і процес передачі станцій. До нас із Московської залізниці відійшли станції Зернове, Побєда, Чигинок, Угли-Завод, Семенівка, Новгород-Сіверський.

    Усе велике, помітили ще древні мудреці, пізнається здалеку. 24 серпня 1991-го для нас стало історичним днем. Але чи усвідомлювали його знаковість ми, працівники залізниці, вісімнадцять років тому? Якщо чесно, то ні. Це була субота. Для більшості - вихідний, для керівників відділка - традиційно робочий день. Тоді, мабуть, ми більше переймалися питанням «Що буде завтра?».

    Записав Микола ПАЦАК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05