РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 31 (15 серпня 2009) 

  • Перспектива для зростання існує

    Про те, що одними з найчисленніших клієнтів Коростенської дирекції є кар’єри і щебзаводи, певно, відомо усім. Нині, щоправда, не всі з них працюють на повну потужність. Та водночас є й нові, які тільки нещодавно розпочали роботу. До їх числа належить Малодивлинський кар’єр в Овруцькому районі, що відвантажує продукцію по ст. Білокоровичі. І хоч поки що обсяги відправлень незначні, в середньому - 25 вагонів щодня, однак перспектива тут є, про що свідчить робота підприємства з розвитку виробничих потужностей.

    До нових клієнтів залізниці належить і Лезниківський кар’єр Володарсько-Волинського району. Оригінальний яскравий колір каменю, що видобувається тут, приваблює будівельників. Відомо, що саме лезниківським каменем оздоблено мавзолей та університет імені Ломоносова у Москві, станція метрополітену Театральна у Києві…

    На кар’єрі завжди кипіло життя. Та ось торік підприємство зазнало неприємних змін. Поки тривав процес заміни власника, виробництво майже завмерло. Та розумний, діловий підхід до розв’язання бізнес-проблем, зрештою, переважив. І ВАТ «Лезниківський кар’єр» почало нарощувати виробничу потужність. Нині тут поки що працюють не на повну потужність, але передбачають, що півмільйона тонн продукції щороку буде. Дев’яносто відсотків вантажу постачають на російський ринок. У перспективі планують досягти мільйонної потужності. Було б добре, щоб ці плани здійснилися, адже для залізниці це збільшення перевезень і зростання надходжень.

    Це щодо нових вантажовідправників. Серед тих же, які вже десятки літ постійно співпрацюють із залізницею, чільне місце належить Коростенському щебзаводу. Нині найголовніша його особливість, у порівнянні з іншими, та, що обсяги відправлень не знижені, а залишилися на тих показниках, які були торік. Хоч на початку 2009 р. тут теж були певні проблеми, однак його керівництво зуміло знайти вихід зі складного становища і відшукало замовників. Чимало продукції Коростенського щебзаводу, який працює по ст. Коростень-Житомирський, відправляється на імпорт. До речі, колектив станції вже має давні традиції співпраці зі своїми клієнтами, і, зокрема, з цим вантажовідправником. І нині робить все для того, щоб ця співпраця була взаємовигідною. Відрадно, що це вдається. Саме ст. Коростень-Житомирський є одним з тих підрозділів у дирекції, що дає найвагоміші надходження до залізничної казни. Як кажуть, малий червінець, та дорогий.

    Оксана КЛИМЧУК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05