РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 31 (15 серпня 2009) 

  • Ефект новаторства

    Вагонна дільниця ст. Київ-Пасажирський поповнилася автоматичним вагономийним комплексом, який замінив морально та фізично застаріле обладнання, впроваджене в експлуатацію ще 40 років тому.

    Використавши колишнє приміщення мийки, будівельники витягли з нього всі «нутрощі», осучаснили споруду й «нашпигували» її новітнім устаткуванням італійського виробництва. Відтепер післярейсові «водні процедури» пасажирські вагони проходитимуть в ангарі завдовжки 100 метрів.

    У цьому просторі - модулі дозування мийних засобів, водопідготовки, водоочистки і рециркуляції, обігріву й охолодження (в залежності від пори року), попередньої мийки, нейтралізації та фінішної мийки, обмивки поїзда й обдування, енергоживлення і управління процесами. Комплекс обладнано двома тепловими завісами - на вході і виході, шістьма даховими витяжними вентиляторами. В ангарі також встановлено інфрачервоні датчики, які видають усю інформацію на електронний пульт управління, звідки здійснюється запуск комплекса. До речі, працює він, як в автоматичному, так і в ручному режимі.

    Цей довгоочікуваний мийний комплекс має працювати як швейцарський годинник, хоча і створений італійськими інженерами. Під час «банного» сеансу вагони квапляться до першого контуру, де на них очікує потужний потік мийних засобів. І починається справжня «оздоровлююча» процедура за законами чистоти…

    З впровадженням в дію цього «мийдодіра» з’явилася можливість значно прискорити оборот вагонів, які проходять через «лазню». Якщо до переоснащення потужність мийки становила 300 вагонів за добу, то нині - 600. Нове обладнання «скоротило» й кількість обслуговуючого персоналу. Наразі достатньо чотирьох (замість п’яти) працівників, які забезпечують весь технологічний процес.

    Як відомо, уразливим місцем на таких об’єктах залишається екологічна безпека, адже обробка рухомого складу може призвести до забруднення навколишнього середовища. У вагонній дільниці ст. Київ-Пасажирський цієї проблеми уникли ще на ранній стадії. Розробники проекту передбачили застосування унікальної системи, яка очищує воду до молекулярного рівня й повертає її для подальшого використання. Щохвилини в систему прибуває 1520 літрів води.

    Варто зазначити, що технічне переоснащення торкнулося не тільки вагономийного комплекса, який, за оцінками фахівців, поки що не має аналогів в Україні. Спорудження цього стратегічного об’єкта відбувалося в «унісон» з реконструкцією та капітальним ремонтом колійного господарства технічної станції. Отож було вкладено 19 комплектів нових стрілочних переводів та 2 комплекти старопридатних на нових залізобетонних брусах. Крім того, проведено оновлення фасадів виробничих приміщень, вагоноскладального, малярного та цеху ТО-3, благоустрій території технічної станції.

    Ще одна новинка. Віднині змінюється технологія обробки поїздів. При проходженні потяга через вагономийний комплекс здійснюється зняття брудної і екіпірування вагонів чистою білизною. Для цього на вході і виході з ангару збудували дві рампи.

    Новий комплекс обійшовся Південно-Західній залізниці у кругленьку суму. До честі керівництва й фахівців столичної магістралі, вони навіть у скрутний кризовий період зуміли налагодити чіткий ритм роботи на об’єкті, що дозволило за короткий термін - всього за вісім місяців - освоїти кошти й здати під ключ цей високотехнологічний комплекс.

    Володимир ЯНІШЕВСЬКИЙ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05