РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 30 (8 серпня 2009) 

  • Про спекулятивні ребуси… І не тільки

    Шановні читачі! Готуючись до відзначення 140-річчя Південно-Західної залізниці, редакція «Рабочего слова» запроваджує нову рубрику, під якою будуть вміщуватися матеріали, опубліковані на шпальтах нашого видання у різні часи його історії. Сподіваємося, такий екскурс в минуле повертатиме в юність і молодість наших ветеранів-залізничників, а молодому поколінню допомагатиме збагнути значення магістралі в житті країни, високу місію її фундаторів і нинішніх очільників, великі справи своїх попередників. Отож починаємо перегортати пожовклі сторінки газети, що зберігаються в фондах Національної бібліотеки імені академіка В.І. Вернадського. Можливо, хтось із читачів відшукає в цих розповідях відомості про своїх близьких, родичів чи знайомих. Якщо ці люди живі - просимо про це повідомити редакцію, а також доповнити наші публікації новими фактами і подробицями.

    У жовтні того року «Рабочая газета» (так тоді називалося наше видання) - орган політвідділу Південно-Західної залізниці - в одній із публікацій повідомляла про подвиг піонера Феді Виговського, який запобіг залізничній катастрофі.

    13-річний син колійного сторожа, учень трудової школи с. Жабче Коростенського району, повертався зі школи додому. Йшов, як і завжди, по перегону Лугини - Коростень. Раптом побачив тріснуту рейку. Федір добре знав, що через півгодини тут пройде пасажирський поїзд №46. Збагнувши, що тут чатує небезпека, він кинувся бігти додому, щоб покликати на допомогу старших і зупинити потяг. У хаті нікого не було. Тоді юнак повернувся на перегін. Помітивши здалеку поїзд, який наближався, Федір зняв свій картуз і почав безперервно сигналізувати машиністу. Переповнений пасажирами поїзд зупинився... Рятівника преміювали грішми і одягом, а також перевели в кращу трудшколу ст. Коростень і розмістили в інтернаті. Подвиг піонера газета ставить за приклад кожному дорослому залізничнику. І не даремно.

    Гортаючи підшивку, читаю заголовок «Жмеринский район не готов к зиме». Як повідомляє автор статті, за наказами, директивами і нагадуваннями керівництва не видно практичних заходів, «нет подлинной борьбы за подготовку дистанций, околотков к зиме». А далі йдуть факти. Так, на товарній і пасажирській станціях м. Жмеринка пожежні крани, колодязі і водостоки перебувають у ганебному стані. Майже 70% кранів не працюють. Понад 50% колодязів несправні. На коліях великого двору товарної станції немає водовідводів. Це загрожує розмиванням колії, стрілочних переводів, безпеці руху поїздів і маневровій роботі, підсумовує газета.

    Кепські справи в складальному цеху вагонного депо. Завідувач господарством т. Синацький усю вину перекладає на інженера по спорудах т. Шаповалова, але той відпирається. Колійні робітники пасажирської ст. Жмеринка не мають приміщення для інвентаря і відпочинку. Не забарився автор і з політичною оцінкою того, що відбувається: «опортуністичне благодушшя панує в 4-му околотку ст. Волочиськ, зауважує він. До зими тут не готуються. З колгоспами не уклали договорів на робочу силу». До речі, газетярі дуже часто саме так називали людей. А завершується рейдовий матеріал на оптимістичній ноті. Виявляється, не все втрачено. Завдяки енергійній і наполегливій роботі політвідділу району останнім часом сталися певні зрушення. На деяких дільницях розпочалася перевірка колій, щитів.

    Словом, політвідділ врятував від лютої зими і район, і залізницю, і людей. Правда, не знаходив я публікацій про те, що того року в Україні лютував ще й голод, який забрав мільйони людських життів…

    А тим часом недремне око партії помічало геть усе: опортуністів, саботажників, заклятих «ворогів народу», здирників. Ось, приміром, дошкульна репліка на факти спекуляції в станційних буфетах. «На станції Ніжин склянка чаю з цукеркою коштує 40 коп., - обурюється автор замітки.

    - У фастівському буфеті чистий прибуток на кожен комерційний обід - 1 крб. 50 коп. У буфеті ст. Попільня «надбавки» на комерційний хліб, консерви та ковбасні вироби доходять до 200%». Як з’ясувала газета, цей «навар» потрібен для покриття злочинних додаткових затрат. А ось і конкретика. Заготівельник Єрмаков побував на заготівлях і привіз вагон капусти. Та, як виявилося, половина капусти зіпсувалася. Директор буфетного об’єднання Доканов відрядив для обміну досвідом до Дніпропетровська інструктора Криволапа. Але той, скориставшись відрядженням, повернувся до Києва з сім’єю. Співробітники й особи, що наближені до буфетного об’єднання, щоденно отримують понад 200 сніданків, обідів і вечерь зі знижкою на 25%. Ось вам і розгадка спекулятивних ребусів, резюмує автор критичного сигналу.

    Підготував Володимир ЯНІШЕВСЬКИЙ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05