РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 30 (8 серпня 2009) 

  • Вирішальне слово - за інноваціями

    Нещодавно, вручаючи знак «Почесний залізничник» заступнику начальника Дорожньої інженерно-геологічної бази Григорію ГРИГОРЕНКУ, начальник залізниці Олексій КРИВОПІШИН зауважив: «Ви з колегами виконуєте такі обсяги робіт, які під силу лише проектним інститутам, і користь від вашої праці для залізниці дуже вагома». Ці слова Олексія Мефодійовича і стали для мене тим дороговказом, який привів до місця розташування Дорожньої інженерно-геологічної бази.

    Її помешкання ховається в тіні фруктових дерев на території Київської дистанції колії. Приземкувата цегляна будова - типова колійна казарма, від добротних мурів якої віє дідівською давниною.

    - Скільки ж років вашому пристанищу? - цікавлюсь у господарів.

    - Певно, стільки ж, скільки й самій залізниці, - посміхаються у відповідь. - Наш будинок, можна сказати, - історична пам’ятка...

    У чотирьох кімнатах старенькі меблі теж не вельми розкішні, а стіни, як здалося, давно нудьгують за малярською щіткою. Та, можливо, для господарів такі побутові негаразди - дрібниці, на які не варто звертати увагу? Адже вони - «романтики, мандрівники, неспокійні серця»...

    - Дійсно, застати наших працівників на базі практично дуже важко. Специфіка нашої роботи - в постійних відрядженнях. Майже завжди всі фахівці на лінії, причому водночас у різних місцях, - такими словами розпочала бесіду начальник Дорожньої інженерно-геологічної бази, почесний залізничник Людмила ПОНОМАРЕНКО. - Тож користуйтесь нагодою і запитуйте про те, що цікаво читачам...

    Доречний відступ. Мушу зауважити, що з Людмилою Олексіївною зустрітися пощастило далеко не відразу, бо не знав, що в якомусь віддаленому кутку залізниці її можна зустріти скоріше, ніж у службовому кабінеті. З 1971-го, коли вона, випускниця ДІІТу отримала направлення на Південно-Західну, довелося їй побувати на всіх станціях, на всіх перегонах нашої магістралі. І неодноразово. Потомствена залізничниця, людина, що закохана в свою справу, авторитетний фахівець, до думки якого прислухаються і керівники залізниці, і колеги - так про неї відгукуються всі, хто її добре знає.

    - Почнемо з головного. Які завдання покладаються на ваш підрозділ?

    - Завдань у нас досить багато. Вони визначаються положенням про Дорожню інженерно-геологічну базу. Тож, перш за все, керуючись цим документом, фахівці геобази мають виконувати плани робіт на рік, які затверджує керівництво магістралі. Серед них одна з постійних і важливих турбот - планомірна перевірка стану головних, станційних, гіркових, під’їзних колій згідно з термінами ПТЕ. Для цього проводимо геодезичну інструментальну зйомку плану і профілів колій, складаємо масштабні схеми станцій. Цими матеріалами перевірок забезпечуємо служби колії та перевезень. А працівники габаритно-обстежувального відділу, який очолює Анатолій МЕЛЬНИК, також згідно з планом робіт пильнують за габаритним станом усіх споруд і колій залізниці та за своєчасним усуненням негабаритних місць.

    Окрім того, наші працівники за завданням керівництва залізниці виконують позапланові роботи з проектування реконструкції станційних колій або нового колійного розвитку, що дозволяє заощаджувати великі кошти, які довелось би сплачувати проектним інститутам. Проведення цих робіт - під орудою Григорія ГРИГОРЕНКА, досвідченого фахівця, який сповна володіє всіма тонкощами справи і не скупиться ділитися багатющими знаннями і досвідом з молодими колегами.

    Контроль за станом та поточним утриманням земляного полотна, його основи, водовідвідних та укріпних споруд на залізниці, а також інструментальний нагляд та геологічні обстеження нестійких зсувних і водозливних місць земляного полотна виконують фахівці відділу з перевірки земляного полотна, який очолює Микола ШУТ.

    - Якими конкретними здобутками ваш колектив приніс користь залізниці у минулому році, які роботи виконуєте нині?

    - У минулому році ми виконали великі обсяги інженерно-геодезичних досліджень для перевірки понад 200 км повздовжнього профілю на головних коліях, на сортувальних гірках та витяжних коліях станцій для складання схематичних планів та повздовжніх профілів до технічно-розпорядних актів майже чотирьох десятків станцій.

    Розробили проектно-кошторисну документацію модернізації головних колій майже на 155 км, у чому велика заслуга інженерів Наталії ЯЦКОВЕЦЬ і Наталії ШУЛЬЖЕНКО.

    Також минулого року відповідно до плану виконали понад два десятки робочих проектів для проведення капітальних ремонтів та упорядкування земполотна, протидеформаційних заходів, улаштування дренажів та водовідводів тощо. Окрім того, понадпланово виконано 20 проектів з реконструкції колійного розвитку станцій.

    Цього року працюємо не менш продуктивно. Серед здобутків можна відзначити, зокрема, розробку проектної документації на реконструкцію колійного господарства технічної станції Київ-Пасажирський паралельно з будівництвом вагономийного комплексу. Наразі наші фахівці займаються геодезичною зйомкою та проектуванням десятикілометрової «вставки» другої колії на перегоні Майдан-Вила - Савичі. Під постійною нашою увагою - колійні підходи до нового мосту через Дніпро з обох боків. Багато топографічної роботи здійснюємо для «зарежимлення» пасажирських платформ. Турбот завжди вистачає...

    - А якщо за одиницю вимірювання взяти вітчизняну валюту, то яка оцінка вашої праці?

    - Проектні інститути за ту роботу, яку виконали ми в минулому році, запросили би близько чотирьох мільйонів гривень. А із урахуванням витрат на утримання штату бази, економічний ефект складає понад три мільйони. Це штрихи сьогодення.

    - Хотілося б почути про етапи становлення підрозділу. Коли виникла Дорожня інженерно-геологічна база?

    - Базу було створено за наказом Міністерства шляхів сполучення СРСР у 1986 р. з метою здійснення перевірки стану колій для забезпечення збереження вагонного парку залізниці. Сьогодні Дорожня інженерно-геологічна база складається з чотирьох відділів зі штатом 30 фахівців.

    - Уявляю, яка цікава та напружена робота у ваших колег. Розкажіть про тих, на кого можна покластися у вирішенні найскладніших завдань.

    - Досвідчені геодезисти та геологи - ось на їхніх плечах тримається наш підрозділ. Із вдячністю можу назвати прізвища таких фахівців, як Олександр ТКАЧЕНКО, Олег ЦИМБАЛІСТОВ, Леонід ГАБАЙ. Вони свою справу знають досконально й завжди готові протягнути руку допомоги молодшим товаришам.

    Наш профгрупорг Вікторія МАСТРЮКОВА щирістю та душевним теплом завжди створює в колективі атмосферу доброзичливості та взаєморозуміння. Чим і заслужила повагу та любов до себе як з боку ветеранів, так і молоді... Не можна не відзначити й нашого інженера Ольгу ЛИННИК, яка складає сотні кошторисів на всі види робіт. Повірте, це дуже копітка і непроста справа...

    - Переконуюсь, що користь залізниці ваш підрозділ приносить величезну. А скажіть, чи є можливості удосконалити й розширити діяльність інженерно-геологічної бази?

    - Без сумніву, творчий потенціал нашого колективу дозволяє вести мову і про це. Проте необхідно «озброїти» наших фахівців офісною технікою, сучасними геодезичними та геологічними приладами, програмним забезпеченням та витратними матеріалами. Не завадило б поповнити штат геобази фахівцями-станційниками, топографами, геологами та створити лабораторію для геологічних досліджень.

    - Віриться, що так і буде. Адже вирішальне слово у наш час - за інноваціями в усіх сферах залізничного комплексу. Дякую за змістовну бесіду. Хай творче натхнення не залишає Вас і ваших колег!

    Спілкувався Анатолій РОМАНОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05