РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 30 (8 серпня 2009) 

  • Конструкція, що дивує фахівців

    Зупинювальний пункт Чернявка, що на перегоні між Попільнею та Фастовом, вже давно не жив таким бурхливим життям, пов’язаним з будівельними роботами на залізниці. Але цими днями саме тут проводиться комплекс робіт з модернізації низької пасажирської платформи з відкидними консолями. Як стверджують керівники робіт - колійний майстер Фастівської дистанції колії Сергій ВЕЛИЧКО та майстер будівельно-монтажного експлуатаційного управління №2 Віктор ОЛІЙНИК, - така пасажирська платформа на Південно-Західній залізниці облаштовується вперше. Вона є експериментальною. Будівництво її поки що ведеться на парній колії цього зупинювального пункту. На черзі - непарна.

    - Я на залізниці працюю вже понад п’ятнадцять років, але з будівництвом подібних посадочних платформ зіткнувся вперше, - говорить Сергій Величко. - На перший погляд, вона мало чим різниться від інших посадочних платформ на наших станціях чи зупиночних пунктах. Однак фахівці все ж таки можуть відзначити одну суттєву відмінність - наявність відкидних консолей платформи. Річ у тім, що у ході експлуатації посадочні платформи періодично потребують проведення їхнього середнього чи капітального ремонту. Зазвичай такі технології проводяться кожні три-чотири роки. А це, як ми добре знаємо, і незручності для пасажирів, і суттєві матеріальні витрати, бо ж доводиться багато чого і відновлювати, і руйнувати. Тепер такі ремонти можна робити з набагато меншими витратами та якомога швидше. І хоча будівництво подібної конструкції поки що більш витратне, ніж звичайних посадочних платформ (виробництва попередніх років), але всі наші розрахунки говорять про те, що впровадження пасажирських платформ з відкидними консолями у перспективі дає значний економічний ефект.

    Термін будівництва для бригад зодчих та колійників був обмежений 10 днями. Саме стільки технічних «вікон» (а це чотири години щодня) було відведено на весь обсяг робіт. Але все виконано вчасно.

    - Сама пасажирська платформа має довжину дещо більшу двох сотень метрів, - говорить Віктор Олійник. - Щоденно ми проходимо 20-25 метрів. Тож завдання перед нами стояло цілком реальне. Хоча траплялися і непередбачувані затримки. Нам довелося вилучати з котловану декілька залізобетонних шпал, що невідомо як потрапили на майже півтораметрову глибину. Траплялися й інші знахідки, що стримували графік робіт. Проте із виробничими завданнями впоралися. Вчасно і якісно.

    Анатолій САДОВЕНКО
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05