РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 30 (8 серпня 2009) 

  • Розраховуючи лише на власні сили

    Давню традицію газети залізничників поздоровляти галузевих будівельників з їхнім професійним святом було підтримано заступником начальника Південно-Західної залізниці із будівництва Олександром ПОГРЕБНИМ. Напередодні свята будівничих Олександр Іванович охоче відповів на запитання редакції.

    - У нинішній доволі складний період, коли економіка країни переживає низку кризових явищ, що обумовили виникнення фінансово-інвестиційних потрясінь, будівельний комплекс саме столичної магістралі, попри усілякі негаразди, збережено. Факти свідчать: різнопланові об’єкти, які вже є чи будуть невдовзі у доробку колективів, підпорядкованих зокрема службі будівельно-монтажних робіт, не можуть не вражати. Красою, архітектурною сміливістю, поєднанням сучасного і старовинного, професіоналізмом виконання. Ознайомте, будь ласка, з будівельною палітрою.

    - До Дня будівельника ми підходимо з непоганими показниками і це приємний факт. Завдяки суттєвій підтримці з боку начальника Південно-Західної магістралі Олексія КРИВОПІШИНА справ у зодчих нашої залізниці вистачає. Головне, навіть через економічну скруту ми не втратили основний кадровий потенціал.

    У зв’язку із цим назву основні будівельні майданчики. Ми їх поділяємо за трьома категоріями. До першої відносимо об’єкти, продовження робіт на яких передбачено згідно з рішеннями Кабінету Міністрів України. А саме: будівництво вокзального комплексу на станції Дарниця та залізнично-автомобільного переходу через Дніпро. Варто докладно зупинитися на процесі виконання завдання зі зведення конструкцій на мостовому переході. Роботи не припиняються на лівому, правому берегах Дніпра, а також у середній частині складної з інженерної точки зору споруди. Темпи робіт дозволяють стверджувати, що до кінця поточного року буде впроваджено робочий рух залізничних поїздів двома коліями. Це колосального значення справа. Одночасно із будівельниками працюють енергетики і колійники нашої залізниці.

    Окремо хотів би зосередити вашу увагу на будівництві вокзального комплексу станції Дарниця. Тут темпи дещо сповільнено. Річ у тім, що керівництво столичної магістралі шукає інвесторів для завершення монтажу комплексу будівель. Але рук не покладаємо. Одночасно проводимо будівництво пасажирських платформ.

    Далі назву об’єкти, над зведенням яких працюємо згідно із завданням Укрзалізниці. Це - будівництво вагономийних комплексів на вагонній дільниці станції Київ-Пасажирський та у моторвагонному депо станції Фастів. Нещодавно закінчили будівельно-налагоджувальні роботи на першому із цих «мийдодірів» пасажирського рухомого складу. Незабаром - пуск його фастівського «колеги».

    Ряд об’єктів підпадає під плани керівництва столичної магістралі з метою належного утримання транспортної інфраструктури. До них відносимо вокзальні комплекси станцій Конотоп, Ворожба та Фастів. Беремо участь у реалізації столичного проекту «Міський електропоїзд». Для здійснення додаткових пересадочних вузлів на Північному кільці будуємо пасажирські платформи. На порядку денному - виконання завдань згідно із галузевими програмами з будівництва побутових приміщень для колійників. Спектр робіт, як ви змогли зрозуміти, дуже широкий.

    - У зв’язку із зазначеним хотілося б з’ясувати, чи не відчуваєте брак фахівців?

    - Свого часу, коли будівельний бум і великі заробітки покликали багатьох фахівців середньої ланки із залізничних підприємств до відділів кадрів крупних будівельних фірм, у наших підрозділах відчувався брак начальників дільниць, виконробів, майстрів. Втратили ми і багатьох висококваліфікованих спеціалістів. Ця ситуація змусила дещо по-іншому поставитися до розв’язання кадрової проблеми. Ми зберегли творчий потенціал спеціалізованих підприємств. Приміром, спеціалісти Коростенського енергомонтажного поїзда №647 (підрозділ служби будівельно-монтажних робіт), маючи неабиякий досвід з прокладення систем енергопостачання, газоводопровідно-каналізаційних мереж, дозволяють відмовитися від послуг фірм-підрядників. Подібний досвід є у будівельно-монтажного поїзда №392 (підпорядковано галузевій службі електропостачання Південно-Західної залізниці). Отже за основними напрямками діяльності залізничних будівельників справляємося самотужки. Іншими словами, під час кризи на порядок денний постало питання розраховувати на власні сили.

    - Олександре Івановичу, наступне питання стосується, власне, статусу залізничного будівельника. На Вашу думку, що відрізняє звичайного будівничого від зодчого, який працює на залізниці?

    - Фах будівельника, мабуть, найбільш матеріальний у нашому житті і водночас оповитий ореолом романтики. Скажете, що ж романтичного у тому, щоб працювати на висоті, приміром двадцятого поверху, в лютий мороз на пронизливому вітрі, або за таких же погодних умов, але під контактною мережею, поруч зі стрімкими поїздами? Інакше, як «буденний героїзм», праця для сильних тілом і духом, це назвати важко... І все ж, якщо архітектура - це музика, що завмерла у камені, то реальним цей перехід зі світу уявного у світ матеріальний здійснюють саме будівельники. Як «звичайні», так і залізничні. Знаю цю працю, як мовиться, не з книжок. Довелося працювати будівельним майстром, тому ціную труд кожного зодчого.

    - На даний час керівництво Південно-Західної залізниці запроваджує більш жорсткі вимоги щодо дотримання правил охорони праці, зокрема на виробництві.

    - Це вповні виправдані заходи. Сьогодні ми створюємо прозору, необтяжливу, реальну дозвільну систему, але скорочення термінів у жодному разі не повинно впливати на якість продукції, якість ведення робіт і головне - на охорону праці. Адже недотримання встановлених стандартів і нормативів може призвести до непоправних наслідків...

    - І все ж сьогодні - про позитивне. Олександре Івановичу, дивлячись на вже споруджені нашими будівельниками об’єкти, на ті проекти, які виконуються, можна стверджувати, що зодчі Південно-Західної вміють багато чого?

    - Маєте рацію. Роботи наших фахівців визнають у будівельному світі. І мова тут не лише в знаннях передових технологій, а й у підході до справи. Будуємо іноді хоча й не швидко, але якісно, оскільки це - навіки. На транспортних об’єктах потрібно поєднувати темпи і якість виконаних робіт.

    Ми сьогодні підготували документи на нагородження багатьох будівельних осередків на рівні Укрзалізниці. Серед них назву колективи Козятинського, Київського будівельно-монтажних експлуатаційних управлінь, Жмеринського будівельно-монтажного поїзда №649. Це завдяки їхній праці, важкій і відповідальній, що потребує величезних фізичних і моральних сил, будівельний комплекс Південно-Західної магістралі сьогодні є дієздатним.

    Напередодні професійного свята хочу привітати усіх будівельників, а також наших партнерів, побажати щастя, добробуту й оптимізму. У нас гарне майбутнє і треба йти до нього! Будівельники, як правило, люди витримані, горді за свою професію. Вони вміють будь-які складні для себе етапи проходити гідно. Бажаю колегам, як завжди, нових об’єктів, більших обсягів, доброї перспективи!

    Віктор ЗАДВОРНОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05