РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 30 (8 серпня 2009) 

  • Магістраль підвищує швидкість

    Наші поїзди будуть розганятися до 160 кілометрів на годину. Про це заявив на брифінгу перший заступник начальника головного управління приміських пасажирських перевезень Укрзалізниці Олександр ГУДКОВ. За його словами, такі параметри передбачені концепцією впровадження швидкісного руху потягів на період до 2020 р. Вже восени цього року згаданий документ планують остаточно узгодити і затвердити. На думку фахівців, така швидкість є оптимальною для запровадження денного залізничного руху між столицею та великими обласними центрами країни.

    Нова ідея, яку намітили втілити у найближчі роки, передбачає безумовну модернізацію колійного господарства, енергопостачання, зв’язку тощо. До того ж, Укрзалізниця здійснює низку заходів, спрямованих на розділення пасажирського та вантажного руху на переважно пасажирські та змішані (вантажні та пасажирські) напрямки.

    Як зазначалося на брифінгу, надати прискорення поїздам без необхідного рухомого складу - утопія. Причому, йдеться про рухомий склад світового рівня. Такі поїзди повинні швидко розганятися після зупинки, виготовлятися із застосуванням найсучасніших технологій та високоякісних матеріалів, працювати від постійного і змінного електроструму. Остання вимога є надто актуальною для залізниць України.

    Для розвитку денного пасажирського сполучення передбачено використання рухомого складу з розподіленою тягою, що вважається з точки зору економіки більш доцільним, ніж експлуатація вагонів з локомотивною тягою. Попри високу вартість, такі поїзди енергоефективні, потребують менших затрат в процесі експлуатації. Щоправда, поки що готового продукту, тобто швидкісних поїздів на ширину колії 1520 міліметрів у нас не існує, констатував Олександр Гудков. При цьому він повідомив, що Укрзалізниця вже підготувала пакет пропозицій, над якими працюють розробники.

    Вивчаючи можливості постачальників рухомого складу, фахівці Укрзалізниці орієнтувалися на такі складові, як гарантія безпеки, ціна, комфорт і якість залізничних рухомих одиниць. Ще один важливий момент - фінансовий механізм, за яким буде придбано тяговий рухомий склад. Йдеться про такі інструменти, як банківський кредит, лізинг та інші форми закупівлі.

    Не секрет, що в умовах ринку (Укрзалізниця постійно демонструє в цьому напрямку прозорі взаємовідносини з постачальниками техніки та обладнання) стати партнером наших залізниць можуть не тільки вітчизняні підприємства, а й зарубіжні. До речі, Державна адміністрація залізничного транспорту вже влаштовувала оглядини зразків рухомого складу виробництв Польщі, Чехії, Франції, Кореї та інших країн. Отож цілком ймовірно, що в тендерних змаганнях право на поставку поїздів можуть отримати іноземні виробники. У зв’язку з цим, кореспондент «Рабочего слова» поцікавився, чи готові наші транспортники до експлуатації, обслуговування й ремонту імпортної техніки? Олександр Гудков запевнив, що жодних технічних і технологічних проблем немає. Адже вже багато років Південно-Західна залізниця використовує, приміром, пасажирські, маневрові локомотиви чеського виробництва, іншу закордонну техніку, яку наші майстри навчилися лагодити на високому рівні.

    На брифінгу журналісти також довідалися про масштабну програму оновлення рухомого складу в рамках підготовки до Євро-2012.

    Як розповів перший заступник начальника головного пасажирського управління Укрзалізниці Ігор БРЕУС, фінансовим планом на нинішній рік передбачено придбати 17 поїздів. Що ж стосується термінів виготовлення рухомого складу, то, як показує практика, цей процес - від підготовки проектної документації до випробування - займає майже два роки.

    Володимир ЯНІШЕВСЬКИЙ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05