РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 29 (31 липня 2009) 

  • Надійний фундамент магістралі


    директор Київського заводу залізобетонних конструкцій Андрій КОВАЛЕНКО

    Попри економічну кризу, яка знесилила будівельну індустрію й залишила без портфеля замовлень мало не всі підприємства галузі, Київський завод залізобетонних конструкцій Південно-Західної залізниці не зазнав руйнівної сили цієї «стихії». Й хоча уникнути деякого скорочення виробництва не вдалося, однак на тлі стрімкого падіння економіки ці втрати незначні.

    Якщо, приміром, торік за шість місяців випуск товарної продукції становив 16 млн. грн., то в першому півріччі 2009-го обсяги виробництва зменшилися всього на мільйон гривень.

    Підприємство працює, виплата заробітної плати не затримується, а це свідчить про те, що завод має запас міцності, надійний фундамент, який свого часу формувався з числа кваліфікованих і відповідальних працівників.


    за пультом управління - оператор формувального цеху Олексій БАБІЙ

    Таких, приміром, як бригадир цеху металоконструкцій Володимир МАЛЯР. На підприємстві він не новачок - вже 24 роки. Щоб «дорости» до бригадира, пройшов усіма щаблями робітничої кар’єри. Починав токарем, потім працював формувальником. За високі досягнення у праці в минулому році очолюваний ним колектив занесли до почесного списку переможців галузевого змагання на Південно-Західній залізниці. До слова, займати лідируючі позиції - в характері Малярів. На дошці пошани заводу серед інших є портрет і його брата Анатолія, досвідченого і дисциплінованого водія потужного КамАЗа.

    Варто зазначити, що такі братні «тандеми» - доволі поширене явище в бригаді. Зрілими майстрами тут стали слюсарі Микола та Анатолій ГЕРАСИМЧУКИ, електрозварники В’ячеслав і Павло ДОРОШУКИ.

    У розпалі робочого дня довелося спостерігати за тим, як злагоджено працює передова бригада (до речі, планові завдання першого півріччя цей колектив знову успішно виконав).

    ...Під високим навісом, що поруч із виробничим приміщенням цеху металоконструкцій, квапилися фахівці із заготівельного цеху. Ліворуч «тріщала» електрозварка, бризкаючи на всі боки сліпучими спалахами. Це Володимир ТУСКЕВИЧ шматував за точними розмірами арматуру для зварювання закладних деталей. Одночасно біля масивних гільйотинних ножиць порався Микола ПИЧЕНИК: дотримуючись точної геометрії, він рубав металеві кутники. Як пояснив майстер цеху Ігор КОНДРАТОВЕЦЬ, потім до металевих пластин приварять арматурний стрижень й відправлять цей «напівфабрикат» у формувальний цех. Тут, власне, й завершується виготовлення залізобетонних конструкцій.

    - Нещодавно почали виробляти так званий подертий камінь, який використовують для облицювання фасадів, - розповідає директор заводу Андрій КОВАЛЕНКО. - Технологія нескладна, а сировини - піску й цементу - у нас ніколи не бракувало. Продукцію відвантажуємо для вагономийного комплексу технічної станції Київ-Пасажирський, вокзалів у Василькові і Боярці і за іншими адресами.

    Андрій Лаврович перераховує переваги нових виробів. Раніше, коли використовували керамічну плитку, вона швидко відпадала, фасади облуплювалися, ставали сірими, непривабливими. Доводилося братися за ремонт, витрачаючи на це додаткові кошти. Подертий, як його тут називають, камінь, на відміну від своїх попередників, волого- і морозостійкий, а отже й служить значно довше.

    В цьому ж формувальному цеху директор заводу показує ще одну технічну новинку - потужний гідравлічний агрегат. Застосовуючи німецьку технологію, на ньому методом вібропресування виготовляють фігурні елементи мощення (ФЕМи). Все дуже просто і швидко. У велику ємність засипають суміш, яка, потрапляючи на матрицю, пресується під силою вібрації і готовою формою, чимось схожою на плитки цукерок ірис, виходить на касети. А далі - на піддони. Керує процесом оператор, який знаходиться поряд за пультом.

    Андрій Лаврович - високий професіонал і, як його тут шануючи називають, аксакал виробництва, котрий за 35 років роботи на цьому підприємстві вивчив все до дрібниць, вважає, що продукція, що виходить із 6 цехів залізобетонного, буде й надалі затребувана. Адже столична магістраль розвивається, а з нею й уся інфраструктура. Потрібні поперечини на опори електропередач? Їх зроблять на заводі. Починається реконструкція вокзалу. Як обійтися без сучасних квиткових кас? Ніяк. А виготовити їх можна тут, на залізобетонному. Як і металопластикові вікна, двері, побутові вагончики... І не тільки. Сьогодні на підприємстві, яке має свій баластний кар’єр у Славуті, випускають понад 200 найменувань залізобетонних, понад 30 металевих і кілька десятків столярних виробів. Причому, марку заводської продукції знають не тільки на Південно-Західній, а й на інших залізницях країни. Знають і належно оцінюють якість роботи залізобетонних справ майстрів.

    Володимир ЯНІШЕВСЬКИЙ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05