РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 29 (31 липня 2009) 

  • Пасажир також має бути відповідальним

    Проведення рейдів у приміських поїздах Південно-Західної залізниці - справа звична. Цей вид транспорту є популярним серед пасажирів. Особливо у весняно-осінній період. Пов’язано це в першу чергу з тим, що городяни від’їжджають на свої дачі, де вирощують городину. Ну, а селяни відправляються до міста, аби запропонувати плоди своєї праці на землі. І тут в нагоді стає електро- чи дизель-поїзд, який надійно та за розкладом допоможе подорожанам.

    Ніде правди діти - у вихідні дні до приміських поїздів підступитися важко. Кількість бажаючих перевищує інколи експлуатаційні можливості вагонів. Між тим, якщо порахувати кількість проданих у касах квитків, виявиться досить цікава картина. Квитків продано стільки, що хоч відміняй той чи інший маршрут, або скорочуй кількість вагонів.

    Цими днями завершується «Місячник по забезпеченню належного санітарно-технічного стану електро- та дизель-поїздів, поїздів підвищеного комфорту, недопущення несанкціонованої торгівлі», який плавно переходить у наступний «З метою запобігання безквитковому проїзду пасажирів, збільшення доходних надходжень, покращення якості обслуговування пасажирів у приміському сполученні».

    Тому не дивно, що служба приміських перевезень Південно-Західної залізниці проводить рейди, які спрямовані на виявлення недоліків у роботі електро- та дизель-поїздів, а також на виявлення і припинення безквиткового проїзду. Відтак, деяким пасажирам доведеться, як мінімум, ще на місяць залишати свою шкідливу звичку їздити «зайцем» і хоч на недовгий термін, але все-таки відчути себе порядними громадянами.

    Десята година ранку. Станція Дарниця. На пероні невелика кількість пасажирів, як для цього напрямку, заходять у вагони. Це - літні люди, студенти, а також люди передпенсійного віку. Цікаво, чи всі з квитками? Пенсіонерам для поїздки достатньо взяти посадочний квиток, а для інших пасажирів працюють каси на всіх станціях по ходу електрички. Отож, зараз перевіримо. Ми виїжджаємо в рейд разом із контролерами-ревізорами та начальником відділу експлуатації рухомого складу служби приміських перевезень Південно-Західної залізниці Оленою ПЕКАРЄВОЮ за маршрутом Київ - Яготин - Київ.

    Заходимо в перший вагон. Бачимо достатньо вільних місць, тому маємо

    змогу поговорити з нашою бригадою, яка бере участь в цьому

    рейді.

    - Зазвичай, такі рейди-перевірки, - розповідає Олена Пекарєва, - ми влаштовуємо не тільки під час місячника. Це наша постійна робота, щодня, цілий рік. Але те, що такі місячники з метою створення «благоустрою» допомагають звернути увагу і пасажирів, і керівництва залізниці на низку проблем, - незаперечний факт. А ще продовжуємо стежити за санітарно-технічним станом поїздів, перевіряємо наявність в приміських поїздах несанкціонованої торгівлі. А саме зараз перевіряємо квитки у пасажирів. Для магістралі це завжди важлива тема, адже поки що ніхто не компенсував залізниці її збитки від приміських перевезень стовідсотково. А якщо говорити про цей електропоїзд, то у ньому немає повного заповнення пасажирами, бо зараз не година пік, коли вони вранці їдуть в місто на роботу, а ввечері повертаються додому.

    Своїми враженнями діляться контролери-ревізори Василь Дорош та

    Сергій Сідоров.

    - Ми працюємо лише місяць, після закінчення курсів у Київській технічній школі залізничного транспорту. Працювати разом із касирами раніше не доводилось, тому така робота для нас є новою. Але проблем достатньо. От бачите, скільки людей з посадочними квитками в вагоні, а деякі взагалі не беруть і тому доводиться роз’яснювати їм, що їхній посадочний квиток - то частка, які потрібні для купівлі запчастин для електричок, нового обладнання, зарплати ремонтників, залізничників. Правда, є такі, які кричать: «Ви спочатку наведіть порядок в електричках, а тоді я буду купувати квитки».

    Насправді вони забувають, що більшість обладнання стало непридатним з провини пасажирів. Це ми бачили на власні очі. У складі електропоїзда №6812 ЕР9М-542, вирвані чотири двомісні сидіння, два тримісні, порізані сидіння, поломані салонні двері, в деяких дверях перехідних площадок відсутні ручки, в туалетах брудно.

    Проте не варто думати, що завдання контролерів - це лише забезпечення квитками пасажирів, які з різних причин не придбали проїзні, або їх висадка. Одночасно проводяться рейди з метою припинення паління у тамбурах вагонів. З цією метою ревізор у парі із співробітниками лінійного відділення міліції обійшли поїзд. Поки що до штрафів справи не дійшло. Але усні зауваження були.

    Кожен контролер-ревізор має акт, в якому відзначає, наскільки заповнений пасажирами електропоїзд, а також стежить за санітарно-технічним станом вагонних салонів. Про порушення повідомляється начальникові ревізорської бригади.

    За час моєї поїздки не було нічого неординарного. Все було спокійно і чинно. Ніхто не перебігав з вагона до вагона, не ховався від контролерів, не розпивав спиртні напої, була відсутня несанкціонована торгівля. Пасажири спокійно пред’являли квитки, а якщо у когось їх не було, то відразу ж купували його в контролерів-касирів.

    На зворотному напрямку в електропоїзді №6813 ЕР9М-542 Яготин - Київ було ще спокійніше. Населеність поїзда на момент перевірки складала 10%. Тож виручка з даного поїзда - майже 300 грн. Склад поїзда виглядав більш пристойніше, ніж попередній. У вагонах чисто, але й тут найшлися «умільці», які «скористалися» майном Південно-Західної залізниці. Відсутність одного двомісного сидіння, порізані дивани.

    Майже щодня в ці літні місяці всі фахівці Південно-Західної залізниці, які зобов’язані обслуговувати пасажирів, здійснюють перевірки в приміських поїздах. Проводиться досить серйозна робота із забезпечення належного санітарно-технічного стану електро- та дизель-поїздів, поїздів підвищеного комфорту, з контролю безквиткового проїзду пасажирів, по недопущенню несанкціонованої торгівлі. Після закінчення літнього сезону буде зроблено глибокий аналіз ситуації в цій сфері. Накопичений досвід буде використано в подальшій організації приміського сполучення.

    Річ у тім, що в нашій країні щороку збільшуються списки пільговиків. Через два роки вони поповняться ще на мільйон. Крім того, населення України катастрофічно старіє, і в 2040 р. число людей пенсійного віку збільшиться на 7 відсотків, що становитиме 10 мільйонів чоловік при сьогоднішніх семи. І якщо держава виступає гарантом із забезпечення безкоштовного проїзду залізницею цих категорій населення, то вона повинна розраховуватися за них. Проте, з огляду на економічну кризу, Південно-Західна залізниця, ймовірно, недоотримує ці кошти. І у зв’язку з цим, купувати рухомий склад немає за що. Тому весь тягар організації приміських перевезень, як то купівля рухомого складу та ремонт, лежить на плечах залізничників. Більшість поїздів приміського сполучення складу експлуатується понад двадцять років, тому хочеться застерегти пасажирів, що ще трохи і нам з вами не буде чим їздити. Адже з моторовагонного депо Фастів вони виходять полагоджені, чисті і надійні. А те, що приміром, електропоїзди через сім діб заходять в своє депо покаліченими, пораненими, мов ті звірі, винуваті ми з вами. Тож давайте купувати квитки і берегти наше спільне майно!

    Ольга ЛИХАЧОВА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05