РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 28 (24 липня 2009) 

  • Ревізори. Крок до пасажирів. Що далі?

    З 17 липня 2009 р. приміські поїзди Південно-Західної залізниці постійно перевіряються 15 ревізорами. Вони слідкують за оплатою проїзду пасажирами та стежать за дотриманням громадського порядку у поїздах приміського сполучення.

    Раніше Південно-Західна залізниця повідомляла, що з 1 червня 2009 р. на залізниці створено контрольно-ревізійний відділ приміських пасажирських поїздів. З 20 червня 2009 р. протягом трьох тижнів майбутні працівники цього відділу навчалися азам роботи ревізорів. Тепер же вони приступають до виконання своїх безпосередніх обов’язків.

    Ревізори мають право стягувати штраф з безквиткових пасажирів, а у разі відмови про сплату за проїзд висаджувати «зайців» на найближчій станції. Також ревізори не дозволятимуть проводити несанкціоновану торгівлю у поїздах, запевняє прес-служба Південно-Західної магістралі.

    Виникає запитання: чому залізничники столичної магістралі недоотримують кошти, які їм належать по праву? Як повідомили «Рабочему слову» у службі приміських пасажирських перевезень, за шість місяців 2009 р. приміськими поїздами Південно-Західної залізниці було перевезено 11,5 млн. пасажирів пільгових категорій на суму 40,5 млн. грн., а компенсації отримано 7,9 млн. грн., що складає 19,5% від необхідної суми.

    Відповідно до Закону України «Про залізничний транспорт» збитки залізничного транспорту загального користування від їх використання повинні відшкодовуватися залізниці за рахунок державного або місцевого бюджетів. На даний час відшкодування обласними державними адміністраціями проводиться вкрай незадовільно, більшість відповідей базується на зменшенні коштів у бюджеті на 2009 р., які виділяються з державного бюджету України. Згідно із законодавством Південно-Західна залізниця як перевізник виконує свої обов’язки, забезпечуючи перевезення пільгових категорій пасажирів, а виконання обов’язків облдержадміністрацій виконується лише на 19,5%. До того ж 50% населеності приміських поїздів складають пасажири пільгових категорій. Тому залізниця несе значні збитки, недоотримуючи кошти від перевезення пільговиків. Найгірша ситуація по відшкодуванню коштів склалася по таких областях, як Київська, Вінницька, Хмельницька.

    Також складною залишається ситуація з фінансуванням за перевезення студентів вищих навчальних закладів І-IV рівнів акредитації та учнів професійно-технічних навчальних закладів (далі - студенти). Південно-Західною залізницею в приміському та дальньому сполученнях перевезено студентів на суму 28,8 млн. грн., а отримано компенсації 6,7 млн. грн.

    Найгірша ситуація склалася з фінансуванням за перевезення дітей віком від 6 до 14 років. Південно-Західною залізницею в приміському та дальньому сполученнях перевезено їх на суму 53,8 млн. грн. А відшкодування? Катма. Чи справляться із службовими обов’язками ревізори? Поживемо - побачимо.

    Іван СОТНИКОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05