РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 28 (24 липня 2009) 

  • Майстер-клас у складському


    заступник начальника відділу Любов ГАЄВСЬКА

    Козятинський територіальний відділ матеріально-технічного забезпечення - підприємство добре відоме на залізниці. Воно надає послуги зі зберігання товарно-матеріальних цінностей, вивозу їх зі складів під логотипом «Укрзалізпостач» на підприємства не лише Козятинської дирекції залізничних перевезень, а й інших дирекцій залізниці. А ще місцеві фахівці беруть участь у постачанні матеріалів для виготовлення деталей локомотивними та вагонними депо. І це ще не весь перелік видів діяльності. Його виробничі потужності дозволяють проводити роботи з вантажообігом 25 тис. тонн на рік.

    - Звичайно, про такі обсяги вантажообігу у наш час доводиться лише згадувати, - розповідає заступник начальника відділу Любов ГаЄвська. - Зараз вони значно менші. Але це не залежить від нас. Будуть вантажі - ми готові збільшити їхню складську переробку. Бо маємо для цього все необхідне - і сучасні засоби механізації, і висококваліфікованих працівників. Нам все це вдалося зберегти, хоча й довелося пережити декілька реорганізацій. Сьогодні основу колективу складають ті, хто працює тут понад 20 років. Це машиніст козлового крана Олександр Якімчук, наші водії Володимир Богатчук та Олександр Сушко, апаратник киснево-наповнювальної станції Володимир Нарушак. Цей перелік можна продовжувати.

    Складський комплекс відділу матеріально-технічного забезпечення на фоні залізничної станції виступає мальовничим зеленим острівцем. Оточений зі всіх сторін магістральними коліями, якими постійно слідують вантажні та пасажирські поїзди у напрямку Шепетівки, Жмеринки та Фастова, він звертає на себе увагу, перш за все, зеленню насаджень, різноцвіттям клумб, облаштованою територією. Всю цю красу зроблено руками працівників підприємства. Відчувається рука господаря й на двох залізничних тупикових коліях, у складських приміщеннях, інших виробничих будівлях. І якось не одразу віриться у те, що ще 20 - 25 років тому тут було болото та смітники.

    - Цей складський комплекс будувався у 80-ті роки, - розповідає начальник відділу Анатолій Кубай. - Все зводилося з нуля. Та за декілька років він став таким, яким його можна побачити зараз: просторий, з передовою технологією внутрішньоскладської переробки вантажу. Тут функціонують сучасні засоби механізації навантажувально-розвантажувальних робіт. Є і своя трансформаторна підстанція, і газова котельня, і оздоровчий комплекс. До речі, котельня забезпечує теплом не лише свої будівлі, а й будівлі сусіднього підприємства - відбудовного поїзда. Все, що тут зроблено за останні декілька десятиліть, тісно пов’язано з колишнім керівником підприємства Григорієм Павловичем Ганненком, який не так давно пішов на заслужений відпочинок. Я пропрацював з ним майже 26 років, 12 з яких був у нього заступником, тож добре знаю, як працювала ця людина. Складський комплекс - це втілення його планів та мрій.

    Розповідаючи про роботу свого підприємства у непростий час сьогодення, Анатолій Сергійович зокрема зазначив, що навіть і в такій ситуації за належної і продуманої організації роботи можна і нормально працювати. А головне - мати прибутки. Так, вантажообіг зменшився. Особливо це відчувалося на початку року. Але роботи на підприємстві не поменшало. Є вільні складські приміщення? То можна заробити кошти для скарбниці залізниці від надання послуг зі зберігання майна інших організацій, уклавши при цьому відповідні угоди. Та сама підсобно-допоміжна діяльність дозволяє заробити кошти від реалізації балонів зі скрапленим киснем стороннім організаціям та населенню. Звичайно, у першу чергу враховують потреби у цьому продукті підприємств залізниці, а вже потім - клієнтів зі сторони. Працює при підприємстві швейний цех, де виконуються для залізниці замовлення на пошиття рукавиць, «спецівок», жилетів, постільної білизни та деякої іншої продукції. Козловий кран та майданчик для вивантаження вантажів, надання автотранспорту для їхнього вивезення також можуть бути надані для роботи з клієнтами сторонніх підприємств та організацій. І заробити для залізниці певні кошти. Отакий майстер-клас.

    - Загалом наші трудові здобутки у першому півріччі цього року не нижчі за попередні роки, - підсумовує Анатолій Кубай. - Маємо добрі показники продуктивності праці. Не допустили перевитрат електроенергії, пального, природного газу. Люди забезпечені роботою, працюють у належних умовах. Та й вантажообіг останнім часом зростає. Хоча і не так, як ми би цього хотіли, однак тенденція обнадіює.


    водій Володимир Богатчук


    водій Олександр СУШКО
    Анатолій САДОВЕНКО
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05