РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 28 (24 липня 2009) 

  • Зміна четверта, а місце в змаганні – перше

    Диспетчер. Значення цього слова трактується як організатор, координатор дій певних груп чи окремих фахівців, які виконують важливу, відповідальну, а то й небезпечну роботу. Це тлумачення якнайкраще характеризує дії залізничних диспетчерів, без яких неможливо уявити організацію руху потягів. На нашій магістралі постійно, змінюючи один одного, трудяться десятки організаторів та координаторів залізничних перевезень. Вони працюють змінами у структурних підрозділах і між ними відбуваються змагання за кращі показники у перевізній роботі.

    За результатами минулорічного змагання кращою визнано четверту зміну диспетчерів Жмеринської дирекції залізничних перевезень на чолі з Олександром БЕВЗЕМ.

    До цієї команди входять чотири поїзні диспетчери за напрямками. Зокрема, вапнярським та могилів-подільським опікується Дмитро ПЕРЕВЕРЗЄВ. Декілька років тому він закінчив навчання у залізничному вузі, певний час працював черговим по станції, а з минулого року - за диспетчерським пультом. На козятинському напрямку організовує рух поїздів Світлана ІЩУК. Вона - одна з досвідчених фахівців. Уже понад десять років працює на цій посаді. Варто зауважити, що дільниця її найвідповідальніша, з інтенсивним рухом потягів. Проте свої обов’язки Світлана Петрівна виконує успішно. А при необхідності й допомагає в роботі молодшим колегам. На Волочиському напрямку вже четвертий рік працює Вадим КОЗЮК. Він освоївся на цій посаді і впевнено керує роботою чергових по станціях, машиністів та інших залізничників, які задіяні в процесі перевезення пасажирів та вантажів. А рухом на сталевих коліях, подачею вагонів під навантаження та іншими роботами, які виконуються на шепетівському напрямку, керує Вадим ЧІРВА. Він хоч і молодий фахівець, два роки на посаді, та його працю місцеві дотепники порівнюють із годинникарями. А загальне керівництво роботою диспетчерів здійснює черговий по Жмеринській дирекції Василь ПІДОПРИГОРА. У нього чималий трудовий досвід та й відповідна освіта. Це йому дозволяє вміло спрямовувати зусилля чергової зміни на виконання тієї чи іншої задачі.

    Відповідальна робота й в Олександра Бевза. Під його опікою перебуває увесь жмеринський залізничний вузол. Окрім пропуску транзитних поїздів, із яких більшість - пасажирські, він організовує передачу місцевого вантажу, забезпечує подачу вагонів під навантаження, відправлення приміських поїздів за усіма напрямками, а також формування пасажирських составів, які прямують у бік Москви, Сімферополя та деяких інших міст. Допомагають йому в цій роботі станційний та маневрові диспетчери… Є у поїзного диспетчера жмеринського вузла й інші обов’язки, та виконує їх Олександр Вікторович бездоганно. А це - завдяки досвіду, здобутому на залізниці протягом багатьох років. Розпочав він його здобувати 1993 р., коли після навчання у Жмеринському ПТУ його призначили черговим по станції. Прослуживши строкову військову службу, він знову повернувся на залізницю і почав працювати складачем поїздів на ст. Жмеринка. Згодом займав посади маневрового, потім станційного, а з 2004-го й вузлового диспетчера. А теоретичні знання він свого часу поповнив у Київському технікумі залізничного транспорту.

    - Чому саме його призначили на нинішню посаду? - цікавлюсь у начальника відділу перевезень - заступника начальника Жмеринської дирекції Віктора ЧУЙКА.

    - Таку посаду має обіймати фахівець, - почув у відповідь, - який добре знає не лише, як проводжати поїзди за заданими маршрутами, а й уміє організувати роботу на станції, тим більше - на вузловій. Адже тут виконується формування потягів, маневрова робота тощо. Впродовж попередніх місяців роботи Олек-сандр Вікторович саме цим займався. І доволі добре. Крім того, у нього хороші організаторські здібності, розвинуто відчуття відповідальності, є й інші якості, які необхідні в нашій роботі. Тому й призначили саме цю людину координатором - поїзним диспетчером жмеринського вузла.

    До сказаного вище варто лише додати, що Олександр Бевз народився й зростав у залізничній родині. Його батько Віктор Юхимович та мати Галина Анатоліївна працювали провідниками у Жмеринській вагонній дільниці. А брат Сергій та дружина Людмила й нині працюють господарями пасажирських вагонів. Тож залізниця для Бевзів - рідна стихія. А в знайомому середовищі й краще працюється.

    …Щодоби із Жмеринки за усіма напрямками диспетчери відправляють тисячу й більше вантажних вагонів і розформовують по 15 - 16 поїздів. При цьому не допускають порушень технологічного процесу, трудової дисципліни, безпеки руху поїздів та норм охорони праці. І це завдяки злагодженій роботі колективу, лідером якого є Олександр Бевз. Зміна у них хоч й четверта за номером, та у змаганні - завжди перша.

    Никифор ЛИСИЦЯ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05