РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 27 (17 липня 2009) 

  • Праця отримує визнання

    Коростень - важлива вузлова станція, де рух поїздів, роботи з розформування і формування потягів не зупиняються ні вдень, ні вночі. Вже друге століття продовжується відлік літопису станції, відтоді, як у 1902 р. тут вперше пролунав мало кому знайомий паровозний гудок. Власне, відтоді в древньому місті на Ужі і з’явилася нова професійна когорта людей - залізничники. З тих пір пройшла вже не одна епоха, наповнена різними історичними перипетіями. Станція за цей час стала потужним залізничним підрозділом. Її нинішній склад - а це 360 чоловік - несе сучасну естафету. На чолі колективу - нині молодий, проте вже досвідчений залізничник Віталій Таргонський.

    Зрозуміло, у напруженому виробничому графіку, як мовлять, у дееса вільного часу практично не буває. І все ж для залізничної преси, представників якої цікавить життя колективів з насущними турботами і успіхами, двері начальника станції були відчинені. Отож цікавлюся обсягами робіт станції, як справляється з поставленими кількісними і якісними показниками. Нині у порівнянні з попередніми місяцями обсяг навантаження дещо збільшився. Звісно, обсяги не такі, як торік. Але те, що навантаження йде на 110,9% до плану, це вже добра новина. Стосовно простоїв вагонів із переробкою та без переробки, то показники позитивні. І ще одна особливість із життя-буття станції Коростень, про яку не зайве згадати: чимало коштів вона заробляє для залізниці на переадресуванні вагонів. Так з Білорусі йде рухомий склад, переважно з паливо-мастильними матеріалами, а на станції Коростень їх переадресовують отримувачам по всій Україні. Причому, кількість подібних вагонів, у порівнянні з аналогічним періодом минулого року, значно зросла. Власне, в середньому за добу переадресовується 61 рухома одиниця, тобто, цілий состав. Кошти ж за це поповнюють казну магістралі. Та цифри цифрами, а начальник станції порадив, щоб

    мати більш повне уявлення про станцію, потрібно познайомитися з її працівниками.


    Товарний касир Тетяна НЕМЕШКІНА

    Знайомство розпочинаємо з поста ЕЦ, де працюють чергові по станції. Валерій Ясинецький, пильно слідкуючи за рухом поїздів, які заходили саме на станцію, не мав часу на «обширні» розмови. Його ж колеги повідали, що це один з найдосвідченіших працівників. З 1982 р. працює він на станції. Став, так би мовити, першовідкривачем шляху в залізничну сферу і для своїх двох братів. Один із них, Олександр, свого часу був начальником станції, нині - заступник Коростенського мера з економіки. Валерій Анатолійович же без руху поїздів, без своєї роботи, яка стала вже способом життя, себе не уявляє.

    «І династія Ясинецьких на залізниці продовжуватиметься, - сказав він, відірвавши погляд від пульта, - адже діти теж навчаються в залізничних вузах». Сподіваємося, що молода зміна теж буде надійною і працьовитою.

    Про те, щоб робота була ефективною, дбає увесь колектив станції. І переймаються через те, якщо не вдається повністю реалізувати заплановане. Нині дуже важливо утримати клієнтів, які співпрацювали зі станцією роками. Щоб ця співпраця була плідною, докладають зусиль і товарні касири. Того дня в товарній конторі працювали Тетяна Немешкіна і Галина Левківська, які займалися оформленням вантажних документів. У своїй справі не новачки, починали свою трудову діяльність з прийомоздавальників, кожна вже понад 20 літ на станції. Вони - досвідчені та знаючі свою справу працівниці.


    Маневровий диспетчер Віталій БОНДАР

    Кипіла робота і на гірці, де йшло формування поїзда. Тут ми теж познайомилися з людьми, які задіяні у розформуванні і формуванні потягів, - складачем Юрієм Прищепчуком, черговим по сортувальній гірці Володимирем Кищуком. Він на станції вже 37 літ, за цей час скрупульозний і пильний залізничник вже зумів навчити премудростям справи й багатьох новачків.

    А руку на пульсі маневрової роботи тримав диспетчер Віталій Бондар, людина молода і відповідальна. Він якраз пояснював план роботи комплексній бригаді з формування потягів.

    Наші спроби оглянути робочий будень станції спрямували нас до вокзалу. Побувавши тут близько дев’ятої ранку, побачили, що життя на ньому вирує. Якраз був час-пік: відправлялися приміські поїзди, прибували пасажирські. До речі, зменшення ні за кількістю проданих квитків, ні за надходженнями з початку року не відбулося. А це

    свідчить, що пасажирам треба їхати за будь-яких умов. Навіть, кризових. Залізничники, в тому числі і станції Коростень, завжди готові про них подбати. Про комфорт, про безпеку руху, вчасне прибуття кожного подорожанина. Праця місцевих залізничників отримує визнання? Чи є сумніви?!

    Оксана КЛИМЧУК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05