РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 27 (17 липня 2009) 

  • Оновлено переїзд - підвищено безпеку

    Залізничний переїзд - найнебезпечніша ділянка колії. Підтверджує це сумна статистика, яка відображає кількість аварій, катастроф, що стались на цих об’єктах. Щоб виправити ситуацію на краще, було принято Державну програму по забезпеченню безпеки руху на залізничних переїздах згідно з указом Президента України сучасним устаткуванням, яке б створило безпечні умови руху поїздів та автотранспорту. І ця програма на нашій залізниці набуває практичної реалізації.

    Днями було впроваджено в експлуатацію оновлений залізничний переїзд на 1196 кілометрі залізничної колії, а це - поряд із ст. Журавлівка на дільниці Жмеринка - Вапнярка.

    Чому саме із цього переїзду розпочали роботу? Запитання адресую начальнику Жмеринської дистанції колії Василю ГУЦАЛЮКУ.

    - Цей переїзд розташовано на перетині двух магістралей. Сталевої, яка пролягла від Жмеринки через Котовськ до Одеси, із доволі інтенсивним рухом поїздів. І автомобільної, що з’єднує декілька райцентрів Вінницької області, зокрема Тульчин, Ямпіль, Крижопіль... На цій трасі величезний автопотік. А при перетині залізниці деякі із водіїв об’їжджали закритий односторонній шлагбаум, чим створювали небезпечні ситуації. Наші чергові фіксували такі випадки, ми подавали заяви до обласної ДАІ, однак покращення ситуації не було. Тому й вирішили переобладнати саме цей переїзд.

    У подальшій розповіді Василь Васильович зазначив, що першими за роботу на цьому об’єкті взялись його підлеглі під керівництвом заступника начальника дистанції Володимира ПІЛІНСЬКОГО та шляхового майстра Миколи БАБІЯ. Вони замінили старі бетонні плити між коліями на нові монолітні, виконали й інші підготовчі роботи для встановлення обладнання та прокладення комунікацій...

    Після цього приступили до роботи фахівці Жмеринської дистанції сигналізації та зв’язку. Вони демонтували старий шлагбаум і встановили новий. Керівництво роботами здійснював заступник начальника дистанції Анатолій ДУБОВИЙ. Його й прошу розповісти про нове устаткування та й тих, хто його монтував.

    - Нове обладнання російського виробництва має назву ПАШ-1. Його відмінність від старого в тому, що обабіч залізничних колій встановлюється не по одному, як раніше, а по два шлагбауми. І вони перекривають практично усю проїжджу частину автомобільної дороги. Цим унеможливлюють виїзд автівок на колії перед потягом, що наближається. Крім того, встановлене обладнання має кращі конструктивні якості, економніше - менше витрачається електроенергії та й в експлуатації надійніше та простіше.

    - Щодо виконання робіт, - продовжує свою розповідь Анатолій Миколайович, - то за нормами таке обладнання має монтувати бригада із шести чоловік упродовж півроку. Наші фахівці, щоправда, їх було дещо більше, впорались з цією роботою за шість днів. І це завдяки старанню, яке проявили старші електромеханіки Михайло БАРТКОВ, Анатолій ВИСІДАЛКО, електромеханіки Віталій БРИЖАК, Василь ШТЕПА, Володимир ПОЛЯНЮК та й інші. А усю потрібну технічну документацію підготував інженер Геннадій ЧОРНИЙ. Спільними зусиллями й обладнано новий переїзд, завдяки чому підвищено безпеку руху поїздів та автомобілів.

    Никифор ЛИСИЦЯ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05