РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 26 (10 липня 2009) 

  • Територія високої напруги

    За різними підрахунками, щодоби центральний залізничний вокзал столиці перетинає майже півмільйона людей. Одні від’їжджають кудись, інші приїжджають. Все, як мовлять, відбувається у звичному режимі. Якби так… Деякі людці використовують таке скупчення для шахрайства, грабежів, крадіжок, вчинення інших злочинів. Про нинішню криміногенну ситуацію в цьому епіцентрі ми вирішили дізнатися з перших вуст, запросивши до розмови начальника лінійного відділу на ст. Київ-Пасажирський УМВС України на транспорті лінійного управління на Південно-Західній залізниці, полковника міліції Геннадія ЄЛФІМОВА.

    - Геннадію Васильовичу, як часто трапляються правопорушення на підвідомчій території?

    - Якоїсь періодичності немає. Ось переді мною дані за шість місяців поточного року. Усього було порушено 188 справ. Серед них за фактами: 39 тяжких злочинів, 25 грабежів, 6 розбійних нападів, 51 крадіжка особистого майна, 9 шахрайств, 14 випадків хуліганства, 11 - зберігання і вживання наркотичних засобів. Якщо порівнювати цю статистику з минулорічною, то сьогодні у нас спостерігається деякий спад злочинності. Нагадаю, що торік за відповідний період було порушено 224 справи. Однак це ще не привід для самозаспокоєння. Проблем занадто багато.

    - Що ж найбільше непокоїть Вас і особовий склад лінійного відділу?

    - Крадіжки. Ми в буквальному розумінні завалені зверненнями від потерпілих громадян. Причому, як буває: людина перебувала в справах у центрі чи на околиці столиці, там у неї зникли якісь речі, наприклад, документи, а з’ясувалося це на вокзалі, коли настав час офо-рмляти проїзд. Нерідко крадіжки трапляються по дорозі. Як цьому запобігти, якщо у нас бракує співробітників для супроводження поїздів?! Лише вдома ошукані пасажири хапаються, як кажуть, за голову. Потім повертаються на вокзал, щоб зафіксувати такі факти. А коли втрачено час, важко розкрити злочин. Але це вже потерпілих не стосується. Адже, якщо вони до нас звертаються, ми зобов’язані виявляти злочинців, знаходити вкрадене, сприяти у відновленні втрачених документів. Окрім оперативно-розшукових, у нас на озброєнні є цілий арсенал профілактичних заходів, на які ми намагаємося робити головну ставку. Маю на увазі: вокзал. Людне місце. Саме тут ми просто зобов’язані попереджувати правопорушення, реагувати на найменші прояви з боку злочинців. На території вокзалу безліч торгових точок, тому знайти випивку дуже просто. А людина «під шофе» може щось накоїти або ж стати жертвою криміналітету. Тому наше завдання - вивести таких людей з цього середовища, локалізувати імовірні злочини. Для цього застосовуємо норми законодавства, зокрема статтю 178 Адміністративного кодексу України, якою передбачено міри покарання до тих, хто перебуває в стані легкого сп’яніння (попередження, штраф від одного до п’яти неоподатковуваних мінімумів, арешт терміном до 15 діб). Часто на стежку крадіжок виходять бомжі. Профілактикою таких злочинів служить наш приймальник-розподільник. За рішенням суду, такі люди перебувають там до того часу, поки не буде встановлено їхню особу.

    - Рік-два тому на вокзалі можна було зустріти наперсточників, групи циган, які змушували багатьох пасажирів боязко озиратися. Нині цього не видно, але ще інколи чути розмови про спекуляцію квитками, «наїзди» на заробітчан, в яких нібито вимагають гроші за транзитний перетин Київ-Пасажирського. Що скажете з цього приводу?

    - Спочатку - про те, що найбільше допомагає в тому, щоб з очей пасажирів зникали підозрілі типи. Якщо ви помітили, у нас на кожному перехресті, в залах вокзалу, біля ескалатора, медпункту, в інших місцях чергують по кілька міліціонерів. Хоча їх і не багато, але вони - на посту. Це дуже важливо, коли людину у формі бачать потенційні правопорушники і пасажири. Для одних це знак перестороги, для інших - зручна можливість звернутися за допомогою при першій необхідності. Щодо перекупників квитків, то на вокзалі цим промислом не займаються. У Південному терміналі є каса, до якої приходять, щоб здати квиток. У черзі стоять люди. Хтось здає, а хтось, можливо, й домовляється, щоб викупити квиток. Мабуть, з доплатою, але виявити це практично неможливо. Варто констатувати: немає механізму з притягнення до відповідальності за добровільну переплату. Є інша тема, яку ми розробляємо - посадка у вагон безквиткових пасажирів. Там уже йдуть домовленості з провідниками, начальником поїзда, які хочуть на цьому заробити. Щоправда, поки що це лише сигнали, які не знайшли підтвердження з боку правоохоронців. Стосовно заробітчан, то за час моєї роботи не було жодного звернення з приводу того, що на території вокзалу хтось займався здирництвом, вимагаючи плату за транзитний проїзд, як ви сказали. Будуть повідомлення - будемо оперативно реагувати.

    - Багатьох киян і гостей міста допікає стихійна торгівля на підходах до вокзалу...

    - Хочу пояснити, що наша територія має чіткі кордони, які визначає металева огорожа, встановлена вздовж головного входу до Центрального вокзалу. На цій території несанкціонованої торгівлі немає. Хіба що хтось із пенсіонерів вийде, щоб продати квіти чи торт. Ми ж не будемо воювати з бабусями, знаючи, що виходять вони сюди не від хорошого життя. Все, що перебуває на підходах до вокзалу з боку вулиці Комінтерна і в бік переходу до вулиці Кудряшова, - території Шевченківського та Солом’янського районних управлінь міліції. Звичайно, про такий поділ мало кому з пасажирів відомо. Зрештою, люди цікавляться лише одним - є порядок чи немає. На нашій території ми намагаємося його забезпечити.

    - А якщо він порушується? Що порадите?

    - Звертатися до нас. Окрім усім відомого номера 101, можна набирати 465-16-00, щоб зв’язатися зі мною або моїми заступниками, а також 235-00-89. Це номер чергової частини. І, звичайно, звертатися в будь-яку мить до наших співробітників, які патрулюють по вокзалу і прилеглій території.

    Спілкувався Володимир ЯНІШЕВСЬКИЙ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05