РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 26 (10 липня 2009) 

  • Електронні сторінки важливого документа

    Неодноразово буваючи на галузевих нарадах, присвячених аналізу стану справ у локомотивному господарстві, доводилося чути докори щодо ведення деякими машиністами КЗМ. Що ж це за документ такий, чи припустимо його ігнорувати деяким локомотивникам? Книга зауважень машиністів - таку повну назву має цей важливий документ. Із назви зрозуміло, що саме машиніст має записувати і реєструвати порушення у роботі світлофорів, сигналів, несправності і пошкодження колійного господарства, «хвороби» рухомого складу, вади у системі організації руху поїздів, невиконання працівниками залізничного транспорту своїх обов’язків, інші порушення правил безпеки руху поїздів. Схоже, на Південно-Західній залізниці йдуть в історію величезні «гросбухи», що «прив’язувалися» до конкретного локомотива або дизель- та електропоїзда. На сьогодні у 11 локомотивних та моторвагонних депо проходить випробування справжнє ноу-хау.

    А починалося все так. На виконання рішення селекторної наради з безпеки руху поїздів та автотранспорту від 2 березня 2009 р. за ініціативою головного ревізора з безпеки руху Костянтина Азаренка та згідно з наказом першого заступника начальника залізниці Віталія ЖУРАКІВСЬКОГО фахівці Інформаційно-обчислювального центру Південно-Західної залізниці розробили програмне забезпечення електронного ведення «Книги зауважень машиністів» (ТУ-137). У телеграмі за підписом заступника головного інженера залізниці - в.о. начальника ІОЦ Анатолія ГРУШКА від 31 березня п.р. була коротка, але важлива інформація: робочі місця усіх відповідальних працівників локомотивних та приміських пасажирських депо столичної магістралі мають бути оснащені АРМом «Зауваження машиністів». Як же працює це ноу-хау?

    Прокоментувати цю інформацію кореспондент «Рабочего слова» по-просив заступника начальника локомотивного депо Київ-Пасажирський з експлуатаційної роботи Сергія МУРЕНКА.

    «Книга зауважень машиністів» зберігається у чергового по депо. Кожен машиніст, повернувшись з рейсу, повинен записувати в цю книгу всі зауваження щодо будь-яких недоліків або негараздів, які загрожують безпеці руху. Ці зауваження торкаються будь-якого господарства залізниці. Фахівці цеху експлуатації щодо кожної інформації з книги зауважень направляють листи на дві адреси: керівнику причетного підприємства і ревізору з безпеки руху поїздів відповідної дирекції. Відповідь повинна прийти впродовж тижня. Якщо за цей термін вона не надійшла, листи пишуться повторно, але на цей раз вже за п’ятьма адресами: двом тим самим адресатам, начальникам відповідних дирекцій та служб і головному ревізору з безпеки руху залізниці. Впровадження електронної «Книги зауважень» безперечно значно прискорить доведення інформації до причетних осіб, слугуватиме більш оперативному реагуванню на вирішення конкретних проблем, тим самим піде на користь покращення безпеки руху.

    - Які ж найчастіше зауваження пишуть машиністи в цю книгу? - поцікавився у фахівців цеху експлуатації.

    - Найрізноманітніші, - відповідають вони. - Досить часто, наприклад, машиністи скаржаться, що не працюють прохідні сигнали на перегонах чи, трапляється, на перегоні горить жовтий або червоний, а чергові по станціях їх не попереджують про це. Машиністи мають стежити за станом безпеки руху на своєму маршруті. Тут дрібниць бути не може. Ось нещодавно було зауваження щодо обірваних струн підвіски контактної мережі… Не отримавши цю інформацію, енергетики не змогли б вчасно ліквідувати загрозу безпеці руху. В середньому до п’яти зауважень надходить від машиністів щодоби.

    - Комп’ютеризація цього процесу, мабуть, спростила ваші обов’язки?

    - Дуже сподіваємося, що так воно буде в найближчому часі. А поки доводиться і розсилати листи в електронному вигляді, і дублювати їх від руки. Адже це нововведення поки що впроваджено не на всіх підприємствах залізниці.

    Як там не є, а новація, яку запровадили спеціалісти з Інформаційно-обчислювального центру Південно-Західної залізниці, - річ своєчасна. Тепер електроніка підставлятиме плече кожному машиністові. Це дорогого вартує.

    Анатолій РОМАНОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05