РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 26 (10 липня 2009) 

  • Сервіс без вихідних

    Того спекотного полудня залізничний вокзал Чернігова зустрічав пасажирів довгоочікуваною прохолодою. Від неї хтось полегшено зітхав, відшукуючи на табло в просторій залі час прибуття чи відправлення потягів. Дехто, мабуть, з гостей, затримувався на пероні, щоб помилуватися справжнім архітектурним шедевром, яким упродовж шести десятиліть є вокзал. До речі, його спорудили полонені німці. Стаханівськими темпами - всього за два роки. Утім, слідів якогось поспіху в роботі будівельників чи сірої невиразності, що була притаманна зодчеству тієї епохи, не видно. У «спадок» від радянських часів лишилися хіба що черги біля квиткових кас. Щоправда, не такі довжелезні, як тоді, але вони є, і цей факт радує місцевих залізничників, бо на тлі загального спаду перевезень черги біля кас свідчать про те, що економічний «тонус» вокзалу в нормі.

    - За шість місяців поточного року надходження від продажу квитків становлять 15 млн. 692 тис. 100 грн., - констатує начальник вокзалу Тамара ЄРОШЕНКО. - Якщо порівнювати цьогорічні показники з минулорічними, то в нинішньому півріччі вони вищі. Зокрема, від реалізації квитків на поїзди далекого сполучення отримали виручку в сумі 14 млн. 758 тис. грн. або на 2 млн. 322 тис. грн. більше, ніж торік. «Плюсуємо» з продажем і на приміські напрямки - на 186 тис. грн.

    Тамара Михайлівна стримана у схвальних оцінках роботи колективу, коли йдеться про виручені кошти. Вважає, що кращі часи попереду, коли економіка остаточно одужає і бажаючих активно подорожувати, безперечно, побільшає. До зростання пасажиропотоків тут готові. Це аж ніяк не вплине на якість обслуговування, запевнила вона.

    Усі 68 працівників вокзалу сповідують непорушне правило: пасажир був, є і залишається головною особою, об’єктом особливої уваги. Через те до підбору персоналу тут підходять прискіпливо. Сама атмосфера в колективі не прийнятна для випадкових людей. І справа не в тому, щоб усі - від прибиральниці до начальника вокзалу - завжди усміхалися пасажирам. Цінуються, насамперед, врівноваженість, розсудливість, тактовність і відповідальність. Саме вони притаманні черговій по вокзалу Валентині ПОЛТАРЕСКУЛ, квитковим касирам Надії ЗАДОРОЖНІЙ і Світлані ПЛЯШЦІ, прийомоздавальнику вантажу і багажу Василю МАЛОМУ, прибиральницям Наталії ТЕСЛІ і Валентині ШОЛОХ та багатьом іншим сумлінним працівникам. Їх, без перебільшення, можна назвати творцями комфорту для всіх і кожного пасажира зокрема. Особливо для тих, хто вимагає особливої уваги.


    До речі. У прямому і переносному значенні залізничний вокзал Чернігова вирізняється своєю архітектурною вишуканістю.

    Привілейованою категорією вважаються люди з фізичними вадами здоров’я. Їх супроводжують на всьому шляху подорожі. Процедура відпрацьована до дрібниць. Після того, як до чергового надходить повідомлення від рідних чи друзів інваліда, його зустрічає на вокзалі в Чернігові спецгрупа. Із зали очікування до підніжки вагона немічних перевозять інвалідним візочком, який придбали торік. Після відправлення поїзда зі станції до пункту призначення потяга надходить телеграма, в якій вказується прізвище хворого, номер вагона. А там естафету турботи приймають колеги чернігівських залізничників.

    Контактуючи щодня з десятками, а то й сотнями пасажирів, вони внутрішньо мають бути готові до будь-яких несподіванок. Завідувач квиткових кас Людмила ПЛОСКА пригадує, як одного разу довелося «визволяти» групу місцевих школярів, які поїхали до моря. Втрату проїзних документів старший групи виявив лише перед від’їздом із Сімферополя.

    - Уявіть хвилювання батьків, які про це дізналися, - не приховує емоцій Людмила Миколаївна. - Все, що змогли, ми тоді зробили. Відправили до Сімферополя підтвердження про те, що дійсно ми бачили квитки, коли проводжали дітей з Чернігова. Втішали батьків. Організували збір грошей, щоб швидко замовити й оплатити придбання нових квитків. Словом, довелося побігати, понервувати, а потім, коли дітвора благополучно повернулася з півдня, настали щемливі моменти. Нам дякували батьки і діти. Ми бачили їхні радісні очі, й цією радістю наповнювались ми.

    Людмила ПЛОСКА віддала залізниці понад 30 років свого життя, марила тут працювати і залишається незрадливою обраному шляху, своїй професії, що потребує особливого відношення до кожного звернення про допомогу. Сьогодні може здивувати когось її одкровення, але вона найбільше втішається не офіційними відзнаками, а щирому «Спасибі», яке чує від людей. А вони, перебуваючи на вокзалі, на цій території комфорту, не можуть не помічати не тільки чистоту й порядок в охайних приміщеннях, а й тих, хто створює затишок, зручності та хороший настрій перед дорогою.

    Володимир ЯНІШЕВСЬКИЙ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05