РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 26 (10 липня 2009) 

  • Плюсів все-таки більше

    Достатньо складним для залізничників столичної магістралі видалося перше півріччя поточного року. Проте, як повідомила начальник технічного відділу служби перевезень Уляна СТОЛПАКОВА, в умовах кризового стану в світовій економіці Південно-Західна виконала планове завдання з навантаження. В тоннах - на 108,5%, навантажуючи в середньому за добу на 4743 тонни більше плану; у вагонах - на 102,3%. Усього впродовж півріччя навантажено понад план 858,6 тис. тонн.

    Поліпшено за плановими завданнями якість роботи з вагонним парком. Досягнуто це завдяки прискоренню обігу вагонів: навантаженої частини - на 0,07 доби (105,7%); місцевого вагона - на 0,11 доби (106%). На рівні планових завдань виконано відсоток порожнього пробігу, як до загального, так і до навантаженого; середньодобова продуктивність вагона - 121,5%, що становить +1307 тонно-кілометрів нетто.

    Виконано всі планові завдання з використання локомотивного парку і значно поліпшено до показників минулого року. Середньодобову продуктивність локомотива - вище плану на 14% і на 10,1% - збільшено у співвідношенні до результатів першого півріччя минулого року. В тому числі електровоза - на 11,4% та на 6,1%; тепловоза - на 26,2% та 23,7%. Середньодобовий пробіг локомотива досяг 589 км, що на 56 км більше плану (110,5%) і на 36 км вище показників минулого року.

    Середня вага вантажного поїзда більше плану - на 7,3% (+237 т). Виконано до плану і поліпшено до показників минулого року дільничну та технічну швидкості. Так дільнична до плану -на 3,4 км/год (+7,7%) і до минулого року - на 2,5 км/год (+5,6%); технічна, відповідно, - на 2,8 км/год (5,7%) та на 1,8 км/год (+3,6%).

    Поліпшено графік руху пасажирських поїздів на відправлення та прослідування, а ще на 0,3% покращено прослідування вантажних поїздів при 100% виконанні їх відправлення.

    Однак досягти позитивних результатів у порівнянні з минулим роком з деяких основних показників експлуатаційної роботи залізниці не вдалося. Причиною став спад виробництва в цілому в країні, пов’язаний з кризовою ситуацією.

    Це, безумовно, мало вплив на виробничі показники всіх дирекцій залізничних перевезень. Так з плановим завданням по вантажообігу впоралася лише Київська дирекція. Вона ж досягла планового завдання і в перевізній роботі. До рівня минулого року обсяги перевезення пасажирів не знижені на Коростенській дирекції (перевищено минулорічний показник). Відправлення вантажів до плану виконано на Конотопській дирекції на 126,5%.

    Відверто кажучи, підсумки першого півріччя не назвеш надто вражаючими уяву. Проте зростання обсягів роботи залізниці останнім часом дають сподівання на те, що до кінця року ми підійдемо в цілому з позитивними результатами.

    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05