РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 26 (10 липня 2009) 

  • ПТО з необмеженою відповідальністю

    - Зустрічаємо поїзди на ходу, - розповідає начальник ПТО Петро КОВАЛЕНКО. - Є такі несправності, які швидше можна виявити під час руху состава. Уразливим місцем у цьому відношенні залишається колісна пара, наприклад, поломки сепаратора чи підшипника.

    Як з’ясувалося під час нашої розмови, страждають також кузови вагонів, особливо запірні пристрої, розвантажувальні люки. Виявляються й інші «недуги», за «лікування» яких одразу беруться справжні майстри. Такі, приміром, як старший зміни Віталій ГУДИМЕНКО. Це він вирішує, кого і куди потрібно розставити, щоб не тільки оперативно виявити несправність, а й без затримки поїзда її усунути. Це від нього залежить, якою буде черговість технічного обслуговування. Тут все потрібно зважити, щоб уникнути найменших ознак хаосу й авралу. Віталій Васильович справляється з цим на «відмінно», наголошує начальник ПТО. Досвід і відданість справі, а також вміння знайти підхід до кожного на зміні - ось що приходить йому на виручку. За якихось два місяці ветерану виповниться 60. Чесно кажучи, якось не віриться, що за плечима цього привітного й енергійного чоловіка - 43 роки залізничного стажу. По суті - все життя, пов’язане з локомотивами, вагонами, рейками, шпалами і друзями по роботі.

    Не перший рік пліч-о-пліч з ним трудяться бригадир ПТО Віктор РОМАНЕНКО, старші оглядачі вагонів Сергій ЦИГАНОК і Володимир ВАСИЛЕНКО, оглядачі вагонів Петро БЛИЗНЮК та Олександр БЕЦЬ, електро-зварник Анатолій ВОРОХ та інші майстри, яких по праву називають ядром міцної команди, здатної за будь-яких погодних умов, рано-вранці чи глибокої ночі забезпечити безпеку руху поїздів, пасажирів і вантажів, їх збереження.

    За словами Петра КОВАЛЕНКА, далеко не всі несправності вдається ліквідувати в парку. Бувають складні ситуації, коли доводиться відчеплювати вагон на спеціалізованій колії, де завжди у повній готовності необхідне обладнання - 40-тонні домкрати, електролебідка, кран-балка, електрозварювальний апарат.

    У ПТО можуть пригадати багато випадків, коли знаходили вихід із доволі складних ситуацій. Якось поставили під завантаження піском вагон з Ніжина. Від’їхавши кілометрів п’ять, машиніст помітив диміння буксового вузла колісної пари. Вагон відчепили по ст. Голубичі (від Чернігова приблизно 60 кілометрів). Замовили тепловоз, тягнули ним вагон дуже повільно. А тут, у Чернігові, уже замінили колісну пару.

    За штатним розписом у ПТО - лише 34 працівники, але (вдумайтесь!) через їхні руки у травні «пройшло» понад вісім тисяч вагонів - таким був вагонооборот по станції Чернігів. Працівники пункту технічного обслуговування прийняли і відправили 310 вантажних та 242 пасажирських поїзди. Причому, як і за підсумками роботи в 2008 р., коли колектив визнали переможцем галузевого змагання, так і за п’ять місяців 2009-го всі роботи виконано без браку і затримок. Мабуть, по-іншому тут працювати просто не вміють.

    Володимир ЯНІШЕВСЬКИЙ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05