РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 25 (4 липня 2009) 

  • Рахувати гроші, бачити перспективу

    Розвиток залізничного транспорту неможливий без надходження коштів на модернізацію. Зрозуміло, що на існування й оновлення зокрема інфраструктури необхідні чималі капітали. Зацікавленість кореспондента газети залізничників викликав обсяг коштів і напрямки залучення інвестицій, які згідно із фінансовим планом Укрзалізниці мають бути використані впродовж 2009 р. саме на Південно-Західній магістралі. Нагадаємо: до капітальних вкладень належать інвестиції в основний капітал (основні засоби), інші необоротні матеріальні активи. І це ще не все. Витрати підприємства, пов’язані з поліпшенням стану об’єкта, що призводять до збільшення майбутніх економічних вигод, первинно очікуваних від використання об’єкта, і на суму яких збільшується первісна вартість основних засобів. Маємо на увазі, капітальний ремонт будівель, споруд, машин та обладнання.

    Під час розмови з начальником служби капітальних вкладень столичної залізниці Галиною СВИНАРЧУК було з’ясовано, що згідно із фінансовим планом Укрзалізниці мають бути використані впродовж 2009 р. саме на Південно-Західній 2 мільярди 300 тис. грн.

    - Галино Яківно, розкажіть, будь ласка, докладно про ті напрямки, куди будуть залучатися кошти?

    - Спочатку про те, що, зважаючи на економічну кризу, означена сума втричі менша за необхідну. Однак, маємо розбудовуватися, удосконалюючи складне господарство. І тому за рахунок власних коштів (амортизація, фонд розвитку виробництва) буде залучено 638 мільйонів гривень. Очевидно, що без кредитів не обійтись. Таким чином сподіваємося отримати 315 мільйонів. А завдяки застосуванню методики лізингових розрахунків матимемо 427 мільйонів гривень. Суму в 650 мільйонів українських грошових одиниць, яка надійде з державного бюджету, залучатимемо на будівництво залізнично-автомобільного мостового переходу через Дніпро.

    - У такому разі, що є пріоритетним інвестиційним вектором?

    - Цілком зрозуміло, що серед першочергових - витрати на оновлення рухомого складу. Маю на увазі придбання нового та модернізацію наявного парків залізничної техніки. «На круг» потрібно 780 мільйонів гривень. До цього додаємо і вартість модернізації колійного господарства, яка коштуватиме 278 мільйонів українських грошових одиниць. Між іншим, це 52% від загальної суми капітальних інвестицій. Варто наголосити, що означені кошти спрямовуватимемо на закупівлю п’яти електровозів, 35 пасажирських вагонів, трьох рейкових автобусів та чотирьох одиниць колійної техніки. Зважаючи на критичний відсоток спрацьованої залізничної техніки, обсяг закупівлі, на жаль, не є значним. Проте, необхідним. Адже сьогодні стан рухомого складу бентежить не лише залізничників.

    - До обсягів інвестицій в основний капітал (капітальних вкладів) відносять і технічне переоснащення, і реконструкцію з метою підтримання діючих потужностей у робочому стані. Як у такому разі фінансуватиметься процес модернізації основних засобів на столичній магістралі?

    - Фінанси для модернізації основних засобів шукатимемо серед власних коштів залізниці. Мають прислужитися і залучені кредити в обсязі 617 мільйонів гривень. Ця сума має бути використаною на модернізацію рухомого складу, а також колійного господарства. За рахунок амортизації (власних коштів залізниці) передбачено «лікувати» основні засоби на загальну суму 460 мільйонів гривень, або 72% від власних коштів із скарбниці магістралі. Наголошую, саме за власні кошти впровадимо автоматизовані мийні комплекси у вагонному депо Київ-Пасажирський та моторвагонному депо Фастів. Завершуватимемо ремонт 120-річної будівлі управління залізниці - справжнього пам’ятника архітектури. У найближчих планах - завершення будівництва цеху для проведення технічних оглядів дизель-поїздів на станції Терещенська. І це не все, про що варто розповісти з точки зору здійснення планів з метою розбудови залізниці. Продовжуватимемо роботи з переміщення виробничих потужностей пасажирського вагонного депо станції Київ-Пасажирський до пасажирського вагонного депо Бахмач. Нагадаю, тут вже функціонує щойно збудований дробоструминний комплекс для миття рухомого складу.

    Як вам відомо, головне на залізниці - забезпечення безпеки руху поїздів. Саме тому згідно із Державною програмою про реконструкцію залізничних переїздів незабаром отримають друге життя 13 з них.

    Протягом невеликого часу новий вигляд матимуть станції Немішаєве, Васильків, Фастів. Річ у тім, що тут докорінно зміниться технологія обслуговування пасажирів приміських поїздів. Турнікетна система допомагатиме не лише розділити пасажирські потоки, але й унеможливить існування залізничних «зайців». Незабаром - пуск стаціонарної тягової підстанції нового покоління на станції Новоград-Волинський. Займатимемося удосконаленням систем електричної централізації на станціях Бровки та Сестринівка. Не за горами - запровадження в дію першої черги пасажирського вокзалу станції Дарниця. А ще розпочато комплекс робіт з модернізації контактної мережі на перегоні Конотоп - Ворожба.

    - Галино Яківно, через економічну кризу залізничників сьогодні цікавить проблема із збереження кадрового потенціалу галузі. Чи існують позитивні шляхи у справі вирішення цього питання?

    - Через відмовлення від послуг ремонтних заводів, які правлять високі ціни, завдяки освоєнню силами залізничників технологій з капітального ремонту і модернізації рухомого складу у депо Бахмач та моторвагонному депо Фастів без роботи залізничники не залишаться.

    - Серед питань, які перебувають на порядку денному керівництва залізниці, - удосконалення соціальної інфраструктури столичної магістралі.

    - Маєте рацію. На черзі - реконструкція котельних систем на Конотопському залізничному вузлі, яка дозволить вповні відмовитись від послуг місцевої компанії-постачальника тепла. Це сприятиме значному заощадженню залізничних коштів.

    Дбатимемо і про орга-нізацію відпочинку залізничників. У найближчих планах - повна реконструкція спального шестиповерхового корпусу Медичного центру реабілітації залізничників, що у Хмільнику. Обов’язково займатимемося реконструкцією дитячих таборів «Дубки» та «Зорька». Ясна річ, якби не економічна криза, спектр робіт було б значно розширено.

    - Які перспективи щодо фінансування будівництва залізнично-автомобільного переходу через Дніпро?

    - Цей процес, сподіваюсь, не завмиратиме. Очікується освоїти понад 676 мільйонів гривень. У тому числі, повторююсь, з державного бюджету маємо отримати 650 мільйонів.

    - Дякую за розмову.

    Інтерв’ю провів Віктор ЗАДВОРНОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05