РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 25 (4 липня 2009) 

  • У полі зору - ініціатива

    Процес удосконалення у вагонному депо Конотоп не стоїть на місці. Щомісяця, щокварталу колектив додає до його виробничого позитиву щось нове. Депо, як кристал, весь час повертається новою гранню. Тут і раціоналізаторство в цеху, який очолює почесний залізничник Анатолій Коханець. І робота експериментальної бригади, яка перебрала на себе обов’язки із запровадження та обслуговування сучасного обладнання з метою полегшення найтрудомісткіших процесів ремонту. А далі була перемога в конкурсі на краще утримання території й виробничих приміщень. Депо першим приймало учасників загальнозалізничного конкурсу-змагання оглядачів вагонів - переміг конотопчанин Віталій Комлик.

    Тут працює єдина на вузлі їдальня. Скептики після першого місяця роботи засумнівалися в її необхідності. Мовляв, прибутку ніякого, а затрат, клопоту - хоч відбавляй. Начальник депо Володимир Федорко тоді не спасував і, відбиваючись від своїх та чужих, наполіг, щоб їдальня діяла. Й не помилився. Який сьогодні фінансовий результат роботи їдальні, конкретно не знаю, та переконаний, що позитивний. В обідню пору сюди йдуть обідати і вагонники, і працівники локомотивного депо, фахівців дистанції електропостачання і БМЕУ-5.

    Або музей у Крутах. Залізничники столичної магістралі для цього культзакладу реставрували старі вагони - у них розміщено матеріали про події 1918 р. Депо Конотоп тоді швидко й якісно відремонтувало вантажний вагон та платформу. Як стверджують спеціалісти, робота певною мірою унікальна - вагон і платформа відповідають духові часу, практично такі, як і в період громадянської війни.

    Нинішня фінансово-економічна криза вдарила по всіх залізничних підприємствах. Депо не стало винятком. Працювати вагонникам складно. Але, як сказав заступник начальника галузевої служби вагонного господарства Анатолій Кольба, конотопський колектив має позитив. Анатолій Андрійович того дня обійшов усе підприємство і не приховував задоволення. «Шлях, обраний вами, - підсумував на нараді керівників підприємства, - правильний.» І перейшов до виконання почесної місії - вручення диплому за зайняте перше місце у загальнозалізничному огляді-конкурсі з охорони праці.

    Участь у конкурсі для означенного підприємства має свою передісторію. В останні роки подібний захід проводиться і серед підприємств Конотопа. У 2008-у вагонники в місті названі кращими…

    Матеріали для участі в галузевому огляді готувалися паралельно. Критеріїв оцінки роботи з охорони праці, передбачених його умовами, було багато. Але по всіх позиціях депо має абсолютний позитив. Протягом 2005-2008 рр. тут відсутні випадки виробничого травматизму. Умови колективного договору з охорони праці за 2008 р. реалізовано повністю. Зокрема, забезпечено стовідсоткове виконання комплексних заходів із дотримання безпеки, умов і гігієни праці. До того ж усі працівники депо одержали відповідно до норм, що передбачені законом, спецодяг, спецвзуття, засоби індивідуального захисту, миючі засоби. І це ще не все: проведено чергову атестацію, за результатами якої визначено робочі місця, що дають право на пільги та компенсації (пільгове пенсійне забезпечення, додаткова відпустка, доплата, молоко). Продовжимо перелік? Залізничники повністю забезпечені санітарно-побутовими приміщеннями у всіх виробничих підрозділах. У депо функціонує пункт охорони здоров’я, який регулярно поповнюється медикаментами. Саме тут своєчасно проводяться первинні та періодичні медичні огляди працівників.

    Якщо в цифрах, то на реалізацію плану комплексних заходів із забезпечення безпеки праці, попередження випадків виробничого травматизму, профзахворювань й аварій у 2008 р. із галузевої скарбниці витрачено 566 тис. грн. Крім цього, виконано низку додаткових заходів, спрямованих на підвищення рівня охорони праці, тому фактична сума також чимала.

    У вагонному депо Конотоп безпосередньо за цю ділянку роботи відповідають провідний інженер з охорони праці Микола АндрІйЧук й інженер Ігор СІльЧенко. Вітаю їх з перемогою та запитую про проблеми року нинішнього. «Наш головний біль сьогодні, - відповідає Микола Андрійчук, - це спецодяг. Люди ще нічого не одержали. А вже половина літа минає».

    Про охорону праці говорю й з Юрієм Шишом, головою профкому підприємства. Він, розповідаючи про суто профспілкові заходи, підкреслює, що без взаємопорозуміння з адміністрацією подібного результату, а перемогу в такому складному конкурсі підприємство виборює уперше, просто не було б. Що начальник депо Володимир Федорко ці питання постійно тримає в полі зору, завжди підтримає ініціативу профспілок, підказує, що необхідно зробити для поліпшення умов роботи та відпочинку вагонників. «Тільки охорона праці у нас, - підсумовує Юрій Олександрович, - не для конкурсів. Вона - для людей.»

    Це справді так. А перемога - то лише одна із граней вагонного депо Конотоп.

    Микола ПАЦАК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05