РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 24 (28 червня 2009) 

  • Начальник станції як гарант безпеки руху поїздів

    Нотатки з семінару, організованого керівниками Київської дирекції залізничних перевезень

    Як ефективно організувати роботу залізничних станцій з метою забезпечення безаварійного функціонування господарства перевезень Київської дирекції Південно-Західної залізниці? За такою тематикою 19 червня на станції Вишневе відбувся семінар, під час якого його учасники - керівники станцій столичного регіону мали змогу знайти відповіді на низку актуальних запитань.

    За ініціативи начальника Київської дирекції залізничних перевезень - заступника начальника столичної магістралі Володимира ОСОВИКА, впродовж чотирьох годин керівники станцій ознайомлювались з аналітичними даними про роботу дирекції за поточний період 2009 р.

    Приємний факт: на запрошення керівництва Київської дирекції відгукнувся заступник начальника Південно-Західної магістралі - начальник галузевої служби перевезень Іван ФЕДОРКО, який наголосив на серйозності проведення даного заходу та особисто розповів про те, якими мають бути дії начальників станцій під час виникнення нестандартних ситуацій та порядок проведення комісійних місячних оглядів колій, стрілочних переводів, пристроїв СЦБ та зв’язку, контактної мережі. Присутні відчули серйозну моральну підтримку щодо проведення даного заходу з боку Івана Федорка.

    Проведення акції має особливу цінність, бо організатори семінару показали спроможність Київської дирекції у надзвичайно складний з економічної точки зору для країни період не тільки забезпечувати функціонування залізничного транспорту, а й розвивати його, працювати на перспективу. Як свідчить статистика, впродовж п’яти місяців 2009 р. Київською дирекцією виконано планові показники навантаження - на 112%, обіг вантажного вагона дорівнює 109,6%, середньодобову продуктивність вагона виконано на 122%. Середньодобовий пробіг тепловоза дорівнює 110%. Випадки затримки біля вхідних станційних сигналів зменшено на 687. Це позитивні тенденції в роботі багатотисячного колективу.

    Програма семінару була доволі змістовною і цікавою. Молодий начальник станції Переяславська Денис ЛИПНИЦЬКИЙ розповів присутнім та продемонстрував на практиці несправності стрілочного переводу. Крім того, Д. Липницький ознайомив зацікавлену аудиторію з можливими наслідками через несвоєчасне усунення несправностей стрілочного переводу.

    Не менш повчальним став виступ начальника станції Вишневе Анатолія ДАНИЛЮКА, який працює на цій посаді понад 19 років. Особливості технології роботи цієї станції та порядок виконання нормативів особистої участі керівника станції - ця тема була всебічно розкрита Анатолієм Зіновійовичем.

    Згодом у вагоні технічного навчання - справжній навчальній аудиторії на залізничних колесах - начальники станцій взяли участь у практичних заняттях з визначення порядку дій чергових по станції та причетних працівників за умов виникнення нестандартних ситуацій. Справді, як діяти, якщо порушено мережі електроживлення пристроїв сигналізації та зв’язку? Який порядок руху поїздів, якщо не працюють СЦБ і зв’язок? Які функції мають виконувати чергові по станції за умов включення всіх засобів сигналізації та зв’язку? Обговорювався також порядок дій чергових по станціях у випадках виявлення спеціальною апаратурою нагріву буксових вузлів на рухомому складі. Не зайвим було вкотре повторити «характер» основних несправностей буксового вузла. Чому цим питанням приділено найбільше уваги? Річ у тім, що впродовж останнього часу у межах Київської дирекції сталося порушення нормальної роботи пристроїв сигналізації та зв’язку. Зокрема на Ніжинській дільниці допущено випадок з перегріву букс у вантажному поїзді. Отже, потрібно бути напоготові, аби забезпечити безпеку руху на залізниці.

    Факт: навколо кожного питання, яке розглянуто під час семінару, точилась жвава дискусія. Це свідчить про те, що методика заняття, яку організатори запропонували начальникам станцій, є найбільш дієвою. Завдяки добре продуманим темам, підбору кваліфікованих керівників окремих груп учасники семінару змогли зосередитися на обговоренні найактуальніших питань.

    Ділова робоча обстановка відчувалася і під час практичних занять, які провели ревізор руху поїздів Київської дирекції Віктор БАГАТИЙ, заступник начальника Київської дистанції сигналізації та зв’язку Володимир БІЛОУС, інструктор з виробничо-технічних питань вагонного депо ст. Дарниця Владислав ВІННИК.

    На мою думку, користь від проведення подібних семінарів очевидна. Розвитку проекту ніщо не може стати на заваді, адже правила проведення подібних акцій передбачають залучення більшості спеціалістів, які так чи інакше беруть участь у процесі перевезень пасажирів та вантажів залізничним транспортом.

    Начальник Київської дирекції Володимир Осовик висловив подяку Івану Федорку за приділену увагу під час проведення практичних та теоретичних навчань з начальниками станцій Київської дирекції. Підводячи підсумки заходу, заступник начальника Південно-Західної залізниці - начальник служби перевезень Іван Федорко наголосив, що має намір запропонувати керівникам інших дирекцій столичної магістралі перейняти позитивний досвід з проведення навчальних семінарів, який існує на Київській дирекції залізничних перевезень.

    Іван СОТНИКОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05