РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 24 (28 червня 2009) 

  • Швидше, якісніше

    Якість фарбування у значній мірі залежить від підготовки поверхні, технології нанесення покриття, умов сушіння і від самої фарби, звичайно. Останній фактор у вагонному депо Бахмач із порядку денного знятий - знайдено виробника, продукція якого вкладається у цінові і якісні рамки. Сушили і фарбували ще донедавна у цеху капітально-відновлювального ремонту (КВР).

    Не можна сказати, що якість фарбування вагонів не відповідала вимогам. Вона була високою. Та яких затрат це коштувало. Наприклад, один вагон очищали від старої фарби й іржі впродовж шести (!) діб. Ще кілька діб його фарбували. Для сучасного ремонтного підприємства, коли на маршрутах потрібні вагони, це дуже й дуже довго.

    Часову проблему в депо вирішив новий дробоструминно-фарбувально-сушильний комплекс. Він уже працює. За період із 31 березня по середину травня в ньому очищено вісім вагонів і 11 пофарбовано. Підготовка до нанесення покриття займає, як і передбачено розробником, менше двох діб. Фарбування та сушіння - 21 годину.

    Обладнання комплексу - від німецької фірми, сучасне та заощадливе. Процес фарбування відповідає найвищим санітарно-екологічним нормам.

    На території депо комплекс можна й не помітити. Стоїть собі звичайна будівля, більше схожа на склад чи ангар. Усе всередині. Усе - це дробоструминна камера, об’ємом 1370 метрів кубічних і приблизно таке приміщення для фарбування і сушіння. Це пульт оператора, компресорна, газова котельня, душові й інші приміщення для працівників комплексу, тобто він повністю автономний.

    Керує комплексом Андрій Помазай. Запитую про враження від нововведення. «Працює чудово, - відповідає майстер. - Прекрасні враження».

    Із запуском комплексу розширення штату практично не було. Після відповідного навчання вагони очищають ті ж Сергій Баранчиков й Андрій Груша. Вони до цього обробляли вагони піском. Фарбують Вадим Ігнатенко, Сергій Якименко, Людмила Глушко - досвідчені малярі цеху КВР.

    Дробоструминно-фарбувально-сушильний комплекс - не остання новобудова у депо Бахмач. Планується, що сюди із Києва перейде весь ремонт пасажирських вагонів. А тому на черзі - розширення бази підприємства.

    У поточному році депо Бахмач має відремонтувати 426 вагонів в обсязі деповського ремонту, 110 - КР-1, 14 - КВР, 16 - КР-2. У кінці травня деповчани підготували на лінію свій перший вагон габариту РІЦ, простіше кажучи, спальний. Як і раніше, освоювати технологію допомагали їм партнери з польського міста Бидгощ.

    Микола ПАЦАК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05