РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 22 (15 червня 2009) 

  • Як пани інспектори гірко промахнулися

    Нагадаємо, згідно із розпорядженням Кабінету Міністрів України Південно-Західна залізниця виступає у ролі забудовника залізнично-автомобільного мостового переходу через р. Дніпро (з підходами) на залізничній дільниці Київ-Московський - Дарниця. Місія, прямо скажемо, не з легких. І не лише у працівників оперативно-технічних служб столичної магістралі.

    Додається роботи і фахівцям юридичної служби та юрисконсультам структурних підрозділів. У розмові з начальником відділу судових спорів цієї служби Тетяною ХІМЧАК кореспондент «Рабочего слова» поцікавився станом і рівнем правовідносин, які часто-густо виникають через спірні питання з деякими партнерами. Тож гострі проблеми необхідно вирішувати у судовому порядку.

    - Тетяно Василівно, варто уточнити, представництво інтересів та захист прав у суді на Південно-Західній залізниці здійснюється юридичною службою залізниці, а саме безпосередньо спеціалістами відділу судових спорів. Хотілося б докладно дізнатися, яким чином судовий захист може запобігти порушенню прав та інтересів залізниці? Знаю, що нещодавно деякі фірми-спритниці намагалися безпідставно стягнути певну суму коштів із рахунків Південно-Західної.

    - Дійсно, в цей нелегкий з економічної точки зору для країни і зокрема для залізничної галузі час знаходяться, м’яко кажучи, шукачі пригод.

    А ось і яскравий приклад. У лютому поточного року представниками Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у м. Києві було проведено перевірку будівництва залізнично-автомобільного мостового переходу через р. Дніпро (з підходами) на залізничній дільниці Київ-Московський - Дарниця.

    Попри те, що будівництво моста здійснюється за дотриманням чинного законодавства України і на підставі всіх необхідних дозволів та розпоряджень Кабінету Міністрів України, за наслідком перевірки Інспекцією прийнято постанову про накладення на Південно-Західну залізницю штрафу в сумі 317 млн. 770 тис. 840,00 грн.

    - Сума вразить будь-яку уяву. Невже вдалося виграти суд представникам зазначеної Інспекції? Як розвивалися події далі?

    - Наголошую, крім багатомільйонного штрафу, згідно з приписом Інспекції з 9 лютого 2009 р. виконання будівельних робіт з будівництва залізнично-автомобільного мостового переходу через р. Дніпро необхідно було зупинити.

    Ясна річ, замороження будівельних робіт призвело б до простоїв будівельної техніки. А куди б у такому разі поділися робітники? У результаті були б порушеними строки здачі мосту в експлуатацію до Євро-2012.

    Саме тоді у нагоді став професійний досвід моїх колег. У зв’язку з протиправним, нерозсудливим прийняттям Інспекцією таких рішень, начальником юридичної служби Олексієм КОНОВАЛОМ та його підлеглими - працівниками із відділу судових спорів - було підготовлено та складено всі необхідні матеріали для оскарження постанови та припису до Окружного адміністративного суду м. Києва.

    Судовий процес тривав два місяці. Через свою складність справа розглядалась колегією суддів. Але вже 10 квітня 2009 р. Окружним адміністративним судом м. Києва прийнято постанову. Говорячи юридичною мовою, іменем Закону України позовні вимоги Південно-Західної залізниці задоволено.

    Тим самим своєчасно вжиті необхідні заходи унеможливили стягнення з Південно-Західної залізниці 317 млн. 770 тис. 840,00 грн., а будівельні роботи із зведення моста і далі продовжуються. З дотриманням відповідних строків.

    - Виходить, що пани інспектори, як кажуть у народі, сіли у калюжу?! Як там не є, прорахувалися…

    Гірко промахнулися. Який не є, а досвід. Та й іншим контролерам наука - нема чого зазіхати на те, що їм не належить.

    - Тетяно Василівно, дякую Вам за інтерв’ю. Бажаю і надалі творчих вдач Вам і Вашим колегам!

    Записав Віктор ЗАДВОРНОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05