РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 22 (15 червня 2009) 

  • Під час «вікна» кожна хвилина на вагу золота

    Технологію ремонту колії у довготривалі «вікна» на Південно-Західній залізниці освоїли давно. Нині вони виконуються на багатьох дільницях магістралі. Як правило, обсяги робіт були великими і збільшувалися рік за роком. Ще недавно для виконання ремонтно-колійних робіт навіть додатково набирали спеціалістів. Але цього року, у зв’язку з кризою в економіці, колійники виконують планові роботи існуючим складом і у тих обсягах, що підтверджені фінансовими планами. Хоча економія - ні до чого, коли мова йде про безпеку руху. Але заощаджувати слід, застосовуючи прогресивні технології. А для цього є чимало можливостей.

    Приміром, економити кошти можна за рахунок використання меншої кількості маневрових локомотивів. Якщо раніше їх замовляли для виконання капітального ремонту три-чотири, то тепер у довготривале «вікно» на це вистачає й одного. Сприяє економії коштів і чітка організація праці.

    За п’ять місяців поточного року колійникам Південно-Західної залізниці вдалося модернізувати 49,2 км колії. При цьому перевиконано план на 164%, капітальний ремонт колії виконано на 66 км, що свідчить про перевиконання планових показників на 146%.

    Про останні новини на колії розповідає Віталій КАЛЮЖНИЙ - начальник відділу капітального ремонту служби колійного господарства Південно-Західної залізниці:

    - До кінця року ще плануємо виконати модернізацію колії з використанням довготривалих «вікон» на дільницях Козятин-ІІ - Бердичів та Гнівань - Браїлів. Минулого року ми використовували для цього орендовані локомотиви. Тобто ми їх замовляли перед початком літніх колійних робіт. І використовувався цей рухомий склад протягом року. Нині експлуатація локомотивів відбувається у фіксований термін, тобто за фактично відпрацьований час. Приміром, якщо працювати доводиться по станції Козятин, то передбачено час з моменту виходу локомотива з депо, фактичний час роботи з колійними машинами та повернення локомотива в депо. І так - на всіх інших об’єктах, де проводяться колійні роботи.

    Так минулого року Південно-Західна залізниця використала три довготривалих «вікна». Поточного року за подібною технологією роботи виконувалися на восьми об’єктах з капітального ремонту і трьох об’єктах з модернізації.

    Ольга ЛИХАЧОВА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05