РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 21 (7 червня 2009) 

  • Рея. Справи зрушили... на краще


    начальник станції Лариса АРТЕМЧУК

    Станція Рея ще до недавнього часу була однією з найвіддаленіших у Коростенській дирекції залізничних перевезень. Відстань від Коростеня складає майже 120 км, в той час як до сусіднього Бердичева, що входить до складу Козятинської дирекції, як кажуть, рукою подати - десятка півтора. Ця віддаленість особливо відчувалася при наданні на станцію рухомого складу для перевезення вантажів. Порожні вагони доводилося подавати сюди за декілька десятків, а то й понад сотню кілометрів з Житомира чи з того ж Коростеня. Зрозуміло, що це збільшувало витрати на перевезення. Тому цілком логічним було переведення у жовтні минулого року цієї станції в оперативне підпорядкування Козятинської дирекції.


    чергова по станції Тетяна ДАНИЛЮК.

    - І від цього, мабуть, виграли всі, - стверджує начальник станції Лариса АРТЕМЧУК. - Для нас стало зручніше замовляти вагони під завантаження. Вони надходять з Бердичева значно швидше. Це цілком доречно при нашому сьогоднішньому безсистемному графікові роботи. Адже через різке зменшення замовлень вантажі зі станції відправляються до споживачів нерегулярно, а «від випадку до випадку», коли наш основний вантажовідправник укладе угоду зі своїм черговим клієнтом. Тож лише тоді ми і замовляємо рухомий склад під завантаження. Так у січні через відсутність замовлень ми не відправили жодного вагона з вантажем. У лютому - лише вісім. Дещо покращилася ситуація у березні та квітні, коли кількість відправлених з вантажем вагонів пішла вже на десятки. Травень став поки що найуспішнішим місяцем цього року для працівників станції. На кінець попереднього місяця кількість вагонів зі щебенем зросла до 95 рухомих одиниць. Звичайно, це ще далеко не минулорічні показники, коли 200 відправлених вагонів у місяць вважалося звичайною виробничою статистикою. Однак, тенденція обнадійлива. Пішли вантажі, відповідно - надходження прибутків до скарбниці залізниці. Якщо у березні та квітні таких надходжень було по 64 тис. грн. на місяць, то у травні вони складали майже 200 тис. грн.

    Рея - станція дещо специфічна. Практично вона обслуговує лише єдине підприємство регіону - щебеневий комбінат. І від того як йдуть справи на підприємстві, від праці колективу і залежить дохідна частина. Після важких перших місяців цього року справи, здається, зрушили на краще. У всякому разі у виробника з’явилися вже перші постійні замовники. Його щебінь, хоча й невеликими обсягами, вже почали замовляти деякі підприємства нашої країни. Збільшуються обсяги відвантаження й до Росії. На черзі - укладання угод з підприємствами Польщі та Білорусі. Тож у майбутнє місцеві залізничники дивляться з оптимізмом.

    Анатолій САДОВЕНКО
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05