РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 21 (7 червня 2009) 

  • Кроки назустріч пасажирові

    Послідовні коментарі стосовно впровадження нового графіка руху пасажирських поїздів кореспонденти «Рабочего слова» отримали з вуст заступника начальника головного пасажирського управління Укрзалізниці Олександра Іванька та заступника начальника Південно-Західної залізниці - начальника пасажирської служби Олександра ТОЛКАЧОВА.

    Як задовольнити «піковий» попит?

    Напружений літній графік руху поїздів вимагає від залізничників чіткої організації роботи відповідних підрозділів. Серед нових маршрутів - безпересадкове сполучення у вагонах у напрямку Харків - Прага, Київ - Бар, Київ - Гдиня. Маршрут Київ - Краків - Вроцлав, який обслуговуватиметься вагонами із розсувними колісними парами, також один із приємних сюрпризів цього літа. З метою зменшення часу перебування у дорозі для 23 поїздів змінено маршрут прямування окремими дільницями.

    На думку Олександра Іванька, 96 потягів, 68 з яких прямуватимуть на Кримський півострів, 10 - убік Одеси та 16 за маршрутом до курортів Приазов’я (всього майже сім тисяч вагонів), мають задовольнити попит цьогорічних відпочивальників на комфортабельний рухомий склад. З метою покращення обслуговування подорожан саме в літній період на багатьох вокзалах буде задіяно додаткові каси. Подальшого розвитку набуде технологія забезпечення пасажирів квитками через пересувні каси, що продаватимуть проїзні документи безпосередньо на курортах.

    Крокуючи назустріч відпочивальникам, українські залізничники залучають резервний тяговий та пасажирський рухомий склад. А перед тим, локомотиви і вагони перебували на запасних коліях. Ще б пак, потрібно тримати «під паром» цю складну техніку. Останню під час «сезонної» відпустки необхідно обслуговувати відповідним чином. Цілком зрозуміло, що через тимчасову експлуатацію амортизаційні нарахування на цей рухомий склад нижчі порівняно з поїздами, що курсують за цілорічним графіком. Як зазначає інтернет-видання МСG, коментуючи слова О. Іванька, амортизацію нараховують, виходячи з терміну корисного використання об’єкта, не за нормами, а за рівнем спрацювання техніки. До того ж, у вагонному резерві перебувають старі вагони, що пройшли капітально-відновлювальний ремонт. А це вимагає чималих фінансових коштів. Проте залізниця йде на такі збитки. Інтереси пасажира, зокрема під час «пікових» навантажень - понад усе.

    Надійно. Швидко. Зручно

    У попередніх публікаціях на тему підготовки Південно-Західної залізниці до впровадження літнього графіка ми докладно зупинилися на особливостях літньої кампанії. Під час прес-конференції, яку провів минулого тижня заступник начальника Південно-Західної залізниці - начальник пасажирської служби Олександр Толкачов, увагу присутніх було зосереджено на удосконаленні тарифної політики на пасажирські перевезення. З травня 2009 року тарифи на перевезення в приміському сполученні на Південно-Західній залізниці зросли у середньому на 27% (залежно від маршруту). Нові тарифи погоджено з місцевими органами влади згідно з чинним законодавством України.

    Працівники Південно-Західної залізниці радять купувати проїзні документи на станціях, де є квиткові каси. Адже під час придбання квитка в поїзді стягується одна гривня комісійного збору. Також для економії часу та грошей залізничники пропонують пасажирам купувати абонементні проїзні документи, вартість яких залежить від маршруту.

    Більш докладно присутні журналісти дізналися і про переваги нової послуги від столичних залізничників. Оновлену послугу «Експрес-передача» впроваджено з першого червня п.р. Її зможуть оформити усі бажаючі. До речі, й на вокзалах Київ-Пасажирський, Козятин, Жмеринка, Вінниця, Хмельницький, Фастів, Біла Церква, Бахмач, Ворожба, Хутір Михайлівський, Шостка, Ніжин, Чернігів, Бердичів, Миронівка, Новоград-Волинський. Послугу «експрес-передача» можна оформити завчасно. Пакунки приймаються не пізніше, ніж за годину до відправлення поїзда. Якщо відправник здає передачу раніше, ніж за добу до відправлення поїзда, то він повинен сплатити вартість зберігання пакунка. Видавати експрес-передачі одержувачам буде начальник поїзда. Отримати передачу громадяни зможуть, пред’явивши документи, що засвідчують їхню особу. Якщо адресат передачі не забере, то вона повернеться на вокзал - у пункт оформлення послуги.

    Вартість послуги залежить від ваги передачі. Оформлення передачі пакунків до 1 кг коштує 20 гривень, від 1 до 3 кг - 25 гривень, від 3 до 10 кг - 35 гривень, від 10 до 20 кг - 45 гривень.

    Нагадаємо, приймають експрес-передачі лише на поїзди формування Південно-Західної залізниці, які курсують територією України. Не приймаються передачі, які мають габарити понад 200 см, зброя. Ясна річ, вибухові, легкозаймисті та інші небезпечні для життя людини речовини, гроші, цінні папери, речі, що потребують особливих умов перевезення (скло, фарфор), а також продукти, що швидко псуються - також у переліку речей, що не прийматимуться від громадян. Експрес-передача не передбачає перевезення тварин.

    «Рабочее слово» і надалі буде інформувати читачів про позитивний досвід працівників пасажирських підрозділів Південно-Західної залізниці під час відпускної кампанії.

    Іван СОТНИКОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05