РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 20 (1 червня 2009) 

  • Пасажирські перевезення. Новий графік. Надійний партнер під час подорожі

    Зазвичай сьогоднішній пасажир у потязі цінує швидкість, комфорт і порівняно помірну ціну на квитки. Всі ці потреби враховано в новому графіку руху поїздів, що запроваджується в ніч на 31 травня 2009 р. Орієнтуючись на побажання подорожуючих, пасажирська служба Південно-Західної магістралі прагне підсилити свої позиції на ринку перевезень. В основі своїй методика розробки нового графіка руху пасажирських поїздів зберегла традиційність по відношенню до тієї, що діє на сьогодні. Це зручно і пасажирам, і залізниці. Пасажири звикають до певного курсування поїздів, орієнтуються на них, плануючи подорож. Але будуть і зміни. Як будуть враховані інтереси клієнтів внаслідок цих змін? Про це ми розмовляємо із заступником начальника Південно-Західної залізниці - начальником пасажирської служби Олександром ТОЛКАЧОВИМ.

    - Олександре Володимировичу, як Південно-Західна залізниця підготувалася до сезону літніх перевезень? Чи витримає додаткове навантаження наявний рухомий склад?

    - До сезону літніх пасажирських перевезень Південно-Західна залізниця готувалася заздалегідь. Нинішнього літа, як і минулого, поповняться лави провідників, переважно з числа студентів та учнів профільних навчальних закладів. Ми якісно відремонтували в умовах депо рухомий склад, нові сучасні мийні комплекси, що починають найбільш активно працювати на початку літа. Крім того, збільшиться кількість додаткових кас і нічних «вікон» на вокзалах, аби люди менше простоювали у черзі. Що стосується ранжирного парку, то станція Київ-Пасажирський має повне технічне оснащення. Всього 55 колій, з яких 21 призначено для відстою та екіпірування пасажирських поїздів, 16 колій буде використано суто для відстою поїздів. Крім того, маємо п’ять ходових колій, дві витяжні та шість для відстою резервних вагонів тощо.

    Кількість додаткових поїздів для забезпечення літніх пасажирських перевезень поточного року залишається на рівні минулого. Окрім того, призначення додаткових поїздів проводиться з урахуванням можливості їхньої обробки на коліях технічної станції Київ-Пасажирський.

    - Скажіть, будь ласка, які поїзди буде впроваджено в новий графік, а які відмінено? Чи всі проблеми вирішено? Чи були враховані побажання минулого року? Мається на увазі, приміром, скорочення часу в дорозі, додаткові причіпні вагони тощо.

    - У новому графіку руху поїздів на 2009-2010 рр. розміри руху пасажирських поїздів збережено на рівні минулого року. Вони складають 230 пар. Для поліпшення обслуговування пасажирів та забезпечення їхнього перевезення при складанні нового графіка проведено велику роботу.

    Крім того, за узгодженням передано на обслуговування составами Південно-Західної залізниці (замість одного состава Російських залізниць та двох составів Південно-Західної залізниці) поїзд №54/53 Київ - С.-Петербург. Після зміни схем прокладки поїздів №54/53 та №49/50 та «зав’язки» їх у загальний обіг умовно вивільнено 13 вагонів. Цей варіант надасть можливість збільшити на 113 рейсів курсування поїзда №54/53 впродовж року составами столичної магістралі та збільшити доходи орієнтовно на чотири млн. грн.

    За рахунок «перезав’язки» составів у загальний обіг та передачі на обслуговування поїздів Київ - Керч, Київ - Бердянськ, Київ - Євпаторія, Київ - Сімферополь у вагонній дільниці Жмеринка та Хмельницький зменшено простій поїздів у пунктах формування та обороту на 34 год.

    Для забезпечення перевезень пасажирів у новому графіку руху всього передбачено 47 пар поїздів формування Південно-Західної магістралі (з них дві пари - за вказівкою), тобто на рівні минулого року. Для вказаних розмірів руху передбачається сформувати 74 состави, у т.ч. - резерву Укрзалізниці, Південно-Західної залізниці, дитячого поїзда, та підготувати 1127 вагонів (на 95 вагонів менше, ніж торік). З них для забезпечення курсування 16 пар літніх поїздів необхідно сформувати 22 состави з 349 вагонів. У зв’язку зі зменшенням інвентарного парку (списано 20 вагонів) та через відсутність фінансування з проведення капітального ремонту 88 вагонів, призначення поїзда №247/248 Київ - Євпаторія планується забезпечити за допомогою рухомого складу резерву Укрзалізниці.

    - Пасажирів завжди цікавить рівень сервісного обслуговування. Що нового буде зроблено у цьому напрямку? Приміром, наскільки вирішено проблеми із системою кондиціонування у вагонах? Що на даний час зроблено в цьому напрямку?

    - У минулому сезоні серйозних проблем із системами кондиціонування повітря (СКП) у пасажирських вагонах практично не виникало. Так залізницею до літніх перевезень було підготовлено 485 пасажирських вагонів з системою кондиціонування повітря. Під час експлуатації лише в 32 пасажирських вагонах вийшли з ладу компресорні установки через високу зовнішню температуру. Слід зауважити, що це вагони старої конструкції з терміном експлуатації понад 28 років.

    - Які заходи проведено та планується виконати Південно-Західною залізницею для обслуговування на вокзалах і в поїздах людей з обмеженими фізичними можливостями?

    - Справді, столична магістраль завжди турбується про комфортність перебування на залізниці осіб з обмеженими фізичними можливостями. Зокрема, на вокзалах та вузлових станціях створено групи з надання допомоги таким людям. Інформацію для пасажирів про функціонування таких груп розміщено на інформаційних дошках оголошень. Також її передаємо через гучномовний зв’язок. На всіх вокзалах виділено місця для відпочинку інвалідів. У наявності є інвалідні візки, переговорні пристрої, що розміщено на зручній для інвалідів висоті.

    Працюють також ліфти для підйому осіб з обмеженими фізичними можливостями на візках до колій відправлення поїздів на вокзалах ст. Київ-Пасажирський, Вінниця, Дарниця, зупиночному пункті Караваєві Дачі.

    Виділено місця для паркування спеціальних автомобілів на вокзалах ст. Хмельницький, Вінниця, Чернігів, Ніжин, Козятин, Конотоп, Ворожба, Бахмач, Хутір Михайлівський, Кам’янець-Подільський. Ведеться робота з місцевими органами влади щодо облаштування місць для паркування автомобілів на вокзалах ст. Київ-Пасажирський, Жмеринка, Шепетівка, Біла Церква. Також на столичному вокзалі у залі для інвалідів функціонує «Кімната гігієни», яку обладнано душовою кабіною зі спеціальними поручнями. Подібні зручності існують на багатьох вокзалах столичної магістралі.

    Для перевезення пасажирів з обмеженими фізичними можливостями на залізниці є три спеціалізовані вагони, де розміщено три спеціальні інвалідні візки. Два вагони курсують з поїздом №28/27 сполученням Київ - Севастополь - Київ, один вагон включається для вищезазначеної категорії громадян за заявками. Цей рухомий склад має обладнання для зручної посадки та висадки, а також спеціалізоване купе. Функціонує технологія прийому замовлень з метою причеплення спеціального вагона для даної категорії пасажирів.

    Комісійно проводимо обстеження будівель та споруд вокзалів залізниці на відповідність вимогам чинних будівельних норм щодо забезпечення безперешкодного доступу. На всіх вокзалах та станціях, вагонних дільницях залізниці з працівниками, причетними до обслуговування пасажирів, які потребують особливої уваги, проводяться інструктажі.

    - Олександре Володимировичу, днями редакція газети «Рабочее слово» отримала листи від пасажирів деяких приміських електропоїздів. Вони звернули увагу керівництва залізниці на нерозбірливість оголошень, що лунають із кабіни машиніста. Пасажири не можуть зрозуміти з цих повідомлень жодного слова. Як можна уникнути цієї проблеми?

    - На жаль, такі факти мають місце. Річ у тому, що значна частина рухомого складу експлуатується впродовж тривалого часу. За час експлуатації втратили свої властивості гучномовці, що змонтовано у вагонах. Це і призводить до нерозбірливого звучання оголошень. Південно-Західна залізниця зараз веде роботи з оновлення гучномовців. Також при розробці нових серій електропоїздів застосовуються новітні технології. Наприклад, в останніх серіях електропоїздів виробництва ХК «Луганськтепловоз» встановлено цифрову систему оповіщення.

    - Вважаю, Ви погодитеся з тим, що на даний час спостерігається тенденція збільшення попиту на оплату та бронювання проїзних документів через мережу інтернет. Наскільки цей сервіс є насправді популярним серед пасажирів?

    - Так, згідно з проведеним аналізом сплачених та оформлених проїзних документів через мережу інтернет встановлено, що з 31 березня по 7 квітня було оформлено 81 проїзний документ. Наступного тижня, використовуючи таку можливість, було оформлено вже 180 проїзних документів. Тобто є тенденція зростання популярності придбання проїзних документів за допомогою новітніх технологій.

    Тільки за період з 30.03.2009 р. по 15.04.2009 р. через мережу інтернет сплачено та оформлено проїзних документів у касах залізниці на 261 місце, що складає 75% від загальної кількості місць, оформлених через мережу інтернет квитковими касами Укрзалізниці.

    З січня до середини квітня поточного року заброньовано та оформлено в квиткових касах Південно-Західної залізниці 604 проїзні документи. Це складає 79% від загальної кількості заброньованих та оформлених проїзних документів через мережу інтернет квитковими касами Укрзалізниці.

    З метою популяризації означеної послуги на вокзалах забезпечено оформлення проїзних документів таким пасажирам позачергово. У тому числі завдяки організації обслуговування їх у спеціалізованих квиткових касах. Окрім зазначеного і відповідно до доручення Міністерства транспорту та зв’язку України з 14 квітня впроваджено послугу замовлення проїзних документів через мережу інтернет у відділеннях Укрпошти. Друк проїзних документів у квиткових касах за наданним паролем здійснюється відповідно до діючої технології щодо замовлення проїзних документів через глобальну комп’ютерну мережу.

    - На які результати Ви сподіваєтеся за підсумками літніх перевезень?

    - Економічна криза позначилася і на залізничній галузі. Потрібно наголосити на тому, що через зниження платоспроможності населення залізниця, ймовірно, може недоотримати прибутки від пасажирських перевезень. Хоча, на моє переконання, залізничний транспорт залишиться найбільш привабливим для подорожуючих. Щодо прогнозів, за період літніх перевезень Південно-Західною очікується перевезти 12,4 млн. пасажирів. Цей показник є меншим за минулорічний на 8%. Але все ж таки при цьому отримана виручка має скласти близько 500 млн. грн., у тому числі від курсування літніх поїздів - 130 млн. грн. Від переведення поїздів до категорії швидких залізницею очікується додатково отримати 500 тис. грн.

    Послуги, що надаються в поїздах, можуть додати до залізничної скарбниці доходів на 22 млн. грн., при цьому від основної послуги «надання постільної білизни» - на 19 млн. грн. Окрім того, від комісійного збору передбачається отримати 33 млн. грн. Я навів вам ці цифри, щоб читачі змогли уявити масштаби роботи нашої залізниці. І все ж ми розуміємо: криза - це явище тимчасове, а залізничники завжди повинні бути готові до обслуговування пасажирів за будь-яких умов. Бо залізничний транспорт - надійний партнер пасажира. Зі свого боку бажаю пасажирам та читачам нашої газети приємної подорожі!

    - Дякую, Олександре Володимировичу, за цікаву розмову.

    Зміни у літньому графіку руху поїздів

    До категорії швидких Південно-Західною залізницею переведено дев’ять пар пасажирських поїздів: №611/612 Полтава - Кременчук - Київ, №633/634 Харків - Чернігів, №576/575 Донецьк - Київ, №505/506 Київ - Ужгород, №513/514 Київ - Мукачеве, №525/526 Київ - Чоп, №538/537 Київ - Ужгород, №335/336 Одеса - Чернівці, №363/364 Ковель - Київ влітку.

    Передбачено також курсування чотирьох пар нових поїздів. А саме: №155/156 Київ - Одеса двогрупним з №157 Київ - Могилів-Подільський, цілорічний №119/120 Донецьк - Київ, (замість №576/575 за вказівкою), №181/182 Київ - Сімферополь, №497/498 Вороніж - Одеса.

    У нинішньому графіку руху відмінено дев’ять пар поїздів. Серед них: №316/315 Кривий Ріг - Київ, №113/114 Одеса - Київ, №631/632 Ужгород - Вінниця, №663/664 Київ - Луцьк, №422/421 Челябінськ - Львів, №511/512 Київ - Мурманськ, №531/532 Жлобин - Білгород-Дністровський, №561/562 Ковель - Дебальцеве, №573/574 С.-Петербург - Бердянськ. Відносно поїзда №35/36 Київ - Пшемисль - Краків курсування влітку передбачено за вказівкою.

    За рахунок збільшення маршрутної швидкості прискорено поїзди: №483/484 Хмельницький - С.-Петербург, №617/618 Хмельницький - Київ, №623/624 Київ - Кам’янець-Подільський, що дало можливість вивільнити дев’ять вагонів.

    Ольга ЛИХАЧОВА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05