РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 19 (23 травня 2009) 

  • Як боротися з «дефектологією» постачальників?

    Безпека та безперебійність руху поїздів, комфорт пасажирів напряму залежать від якості продукції, що отримує залізниця від постачальників. Що робиться для запобігання надходжень на залізницю продукції низької якості? - запитали ми у начальника Інспекції з контролю за якістю продукції Південно-Західної залізниці Лариси ГУЗІЙ.

    Якість і вартість - ось головні чинники, якими керується магістраль, замовляючи будь-яку продукцію у постачальників. Економічні умови змушують уважно рахувати свої прибутки і витрати, заощаджувати, як мовиться, кожну копійку, при цьому не- залишаючи поза увагою якості продукції. Зрозуміло, що проблема вимагає системного підходу. І ось у 2001 р. на залізниці було запроваджено систему вхідного контролю якості продукції. Інспекцією з контролю за якістю продукції налагоджено роботу комісій із вхідного контролю безпосередньо у службах залізниці. У кожній з них призначено відповідальних спеціалістів, що затверджено відповідними наказами. За дорученням начальника залізниці розроблено та впроваджено в дію «Регламент ведення вхідного контролю на ДТГО «Південно-Західна залізниця».

    Слід зазначити, що продукція, яка постачається для залізниці, має відповідати умовам безпеки руху, вимогам діючих стандартів, технічним параметрам, нормативно-технічній документації.

    Безперечно, із впровадженням системи вхідного контролю за якістю продукції на залізниці ставлення постачальників до цього процесу радикально змінюється. Адже за кожен випадок постачання неякісної продукції доводиться відповідати. У такому разі застосовуються відповідні санкції, передбачені в умовах договору. Це стимулює постачальників та виробників пропонувати більш якісну продукцію. Головною причиною постачання «хворої» продукції є невідповідність ціни та якості.

    Найбільша увага приділяється тим видам товару, замовлення яких найчастіше призупиняється або бракується інспекцією по контролю за якістю продукції. Наші фахівці проводять вхідний контроль якості та комплектності продукції, що надходить на залізницю. Якщо продукція не відповідає зазначеним вище вимогам, інспекція призупиняє її передачу в експлуатацію або забраковує.

    Не можна не відзначити тієї продукції, що постійно в центрі уваги на залізниці - це колодка гальмова. Її основні недоліки: наявність газових та усадочних раковин, недоливи та відколи, невідповідність по масі, вазі згідно з технічними умовами України. Наразі ведеться робота спільно з відповідною інспекцією Укрзалізниці та ДП «Державний науково-дослідний центр залізничного транспорту України» (ДНДЦ) щодо розробки нормативної документації. Це дасть змогу встановити критерії та виявляти приховані дефекти в гарантійний термін експлуатації.

    Ще одне негативне яви-ще під час перевірки якості вугілля: в Дорожній вимірювальній лабораторії хіміко-технічних та екологічних досліджень залізниці трапляються випадки виявлення завищеної зольності (менша теплопровідність вугілля), наявність домішок породи в окремих вагонах. Також приділяється увага якості спецодягу та спецвзуття працівників залізниці. Відомі випадки, коли під час експлуатації тканина, з якої його виготовлено, давала усадку значно більшу, ніж це встановлено нормами. Комісія здійснює свою роботу безпосередньо на складах, куди надходить спецодяг та спецвзуття для потреб усіх підрозділів залізниці. Були непоодинокі випадки виявлення браку. Тож сьогодні якість цих груп товарів значно поліпшилась. Це змусило постачальників добре попрацювати над забезпеченням якості продукції.

    Чітке формулювання вимог до якості продукції при укладанні договору з постачальником або під час підготовки тендерної документації є одним із основних заходів щодо запобігання постачання на залізницю неякісної продукції. Інспекція контролює погодження проектів договорів за допомогою бази «АРМ договір». На залізниці запроваджено єдині вимоги до тексту договорів та тендерної документації стосовно якості продукції.

    Отже, як бачимо, від злагодженої роботи інспекції по контролю за якістю продукції, галузевих служб та їх підрозділів безпосередньо залежить оптимізація витрат на придбання продукції та забезпечення безпеки руху, вимог охорони праці й надання якісних послуг з перевезення пасажирів і вантажів. Боротьба з проявами «дефектології» від постачальників неякісної продукції триває.

    Анатолій НЕЧИПОРЕНКО
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05