РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 19 (23 травня 2009) 

  • Моторвагонне депо Фастів. Новатори активні - комплекс ефективний

    <

    Вже найближчим часом у Фастівському моторвагонному депо буде введено в експлуатацію новий сучасний вагономийний комплекс. Необхідність його будівництва на цьому підприємстві вже назріла давно. Адже й досі тут діє застарілий з технічної точки зору комплекс миття вагонів. Його обладнання дозволяло проводити миття у режимі автоматизації лише у теплу пору року. І це було, мабуть, його однією з найбільших вад. Сучасний комплекс дозволить проводити цю процедуру в автоматичному режимі протягом всього року. Власне технологія мийки стане більш енергоощадливою, екологічно безпечною. Значно зменшиться і використання води.

    - Ми плануємо повністю завершити будівництво цього вагономийного комплексу наприкінці другого кварталу, - говорить один із керівників будівництва, головний інженер будівельно-монтажного поїзда №649 (БМП-649) Віталій НЕСТЕРЧУК. - На цьому об’єкті працюємо з кінця минулої осені. Тоді завершили всі роботи із заливки нульового циклу фундаменту нової споруди. Відновилися роботи лише у березні. За ці неповні два місяці наші будівельники завершили монтаж металоконструкцій під цех вагономийного комплексу, залито понад 600 кубічних метрів бетону під підлогу, змонтовано два резервуари для води. За тиждень-півтора розпочнемо монтаж обладнання. Сьогодні ми забезпечені всім необхідним для виконання робіт. Тож зриву планового завдання бути не може.


    будівництво вагономийного комплексу

    На новому вагономийному комплексі передбачено повну автоматизацію виробничого процесу. Тут працюватиме лише два оператори. До мінімуму зведено контакт людини зі шкідливими мийними розчинами. Довжина цеху (а це майже 96 м) дозволяє за один цикл проводити миття всього електропоїзда, чиї вагони транспортуються механічно, за допомогою спеціальних візків. Рухомі портали здійснюватимуть мийку не лише бокових, а й передніх та тильних частин вагонів. На виході із цеху вагони сушитиму-ться також автоматично.

    Слід також зазначити, що на цьому комплексі передбачено безвідходний цикл використання води. Тобто після мийки рідина з лотків стікатиме у каналізацію, а звідти у відстійники, де продовжуватиме фільтруватися. Далі вона потраплятиме у цистерни, а звідти ще після однієї фільтрації знову подаватиметься на мийку.


    машиністи колійної машини ДКМ-1 Олександр САВІНКІН та Олег КАРАМАДІН.

    У ці дні на будівництві комплексу відчувається будівельний бум. Адже одночасно тут виконуються роботи не лише на будівництві самого цеху вагономийного комплексу, а й колійні роботи з реконструкції та капітального ремонту під’їзних колій до цього комплексу. Колійники першої дільниці Фастівської дистанції колії, яку очолює Юрій БЕЛЯ, вже замінили понад 200 м рейко-шпальних решіток, встановили сім стрілочних переводів. Весь обсяг робіт вони планують завершити у найближчі декілька днів.

    - Своєчасне впровадження в експлуатацію вагономийного комплексу є для нас сьогодні пріоритетним завданням, - говорить головний інженер моторвагонного депо Євген ПИЛИПЕНКО. - Слід зазначити, що будівництво нового комплексу ведеться на тій самій території, де діє наш старий вагономийний комплекс. Щодня через нього проходить близько 10 електропоїздів перед виходом на маршрут пряму-вання після ТО. Тож під час будівельних робіт тут, на такій невеликій території, скупчується чимало техніки. А це ускладнило роботу й наших диспетчерів, та і будівельників збиває зі звичного ритму. Тож всі ми зацікавлені у якнайшвидшому завершенні цього будівництва, щоб залізничний «мийдодір» працював ефективно.

    Анатолій САДОВЕНКО
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05