РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 19 (23 травня 2009) 

  • Спільний досвід - основа успіху

    У середині травня поточного року до Південно-Західної залізниці завітали колеги з Російської Федерації та Білорусі. Для залізничників столичної магістралі ця подія не залишилася поза увагою та мала досить важливе значення. На це було декілька причин. По-перше, будь-яка зустріч з колегами з братніх держав вже є подією. Є нагода поділитися новинами, обговорити поточні моменти роботи, обмінятися досвідом. Наразі йшлося про підбиття підсумків виробничого змагання. Тож кульмінацією зустрічі представників Московської, Білоруської та Південно-Західної залізниць стало підписання підсумкового протоколу, вручення дипломів та перехідного Кубка.

    Факт: виробниче змагання між залізницями існувало ще за часів Радянського Союзу. Подібні заходи заохочували галузеві колективи отримувати кращі результати роботи. Особливе значення при цьому мали досягнення залізниць, що безпосередньо межують, тобто розташовані на стику. Згодом практику змагань з об’єктивних та суб’єктивних причин було припинено, і лише останніми роками відчувається реальне відродження традицій. Як серед підрозділів залізниці, так і у міжнародному масштабі.

    - Ми тільки-но, - мовив на зустрічі представників трьох залізниць начальник Південно-Західної магістралі Олексій КРИВОПІШИН, - відновили наші стосунки. Відбулося це у березні минулого року у Мінську. Уклали угоду щодо умов виробничого змагання між колективами Московської, Білоруської та Південно-Західної залізниць. Хоча слід зауважити, що колективи трьох згаданих магістралей ніколи не втрачали своїх зв’язків. Протягом багатьох років послідовно і впевнено ми тісно співпрацювали зі своїми сусідами. Адже кордони наших залізниць пов’язані історично і технологічно.

    Участь у такому змаганні дає можливість підвищити ефективність перевізного процесу. Співпраця допомогла виявити ряд недоліків, вирішити низку проблем, що на перший погляд було не помічено. Але завдяки, у тому числі і змаганню, аналізу «плюсів» і «мінусів» у виконанні виробничих показників вдалося все це виправити.

    Основне завдання проведеного змагання - виконання економічних показників і зміцнення виробничих зв’язків між колективами залізниць, а також моральне й матеріальне стимулювання високопродуктивної праці. Підсумки виробничого змагання підбиваються за основними виробничими показниками.


    Хліб-сіль - начальнику Московської залізниці Володимиру СТАРОСТЕНКУ.

    Досить красномовною була оцінка міжнародної зустрічі з боку колег.

    - Залізничники наших країн завжди були разом, - сказав перший заступник начальника Білоруської залізниці Володимир ЛАПТИНСЬКИЙ. - Незважаючи на політичні негаразди, вони здійснювали безперебійне перевезення пасажирів і вантажів при безумовному забезпеченні безпеки руху поїздів. Ми вдячні начальнику Південно-Західної залізниці Олексію Кривопішину за багатолітню співпрацю. А ще за те, що з приєднанням до цього міжнародного змагання столичної магістралі, цей процес став ще авторитетнішим.

    На переконання начальника Московської залізниці Володимира СТАРОСТЕНКА, життя підтвердило доцільність такого міжнародного змагання серед залізничних структур. Історично народи України, Білорусі та Росії пов’язують тісні, братерські взаємовідносини. І діюча система змагання це ще раз підтвердила. Утім, у людині дух змагання закладено з перших кроків її життя. Змагаючись між собою, колективи працюють більш ефективно і професійно, і це дієвий спосіб досягти успіху.

    - Зроблено суттєві кроки, - наголосив Володимир Старостенко, - в напрямку покращення рівня обслуговування транспортних підприємств та пасажирів. Результати наших сусідів приносять задоволення, та нам теж є про що розповісти. Приміром, кожного року ми акцентуємо увагу на певному пріоритеті своєї діяльності, що допомагає вирішити ту чи іншу проблему комплексно. Так минулого року ми працювали під девізом: «Професіоналізм, відповідальність і високий рівень дисципліни кожного - основа ефективності і надійності перевезень». Оскільки Московська залізниця - пасажирська, то за 2008 рік ми перевезли 633 млн. пасажирів. Усі показники - фінансові та виробничі - виконуємо теж успішно. При цьому використовуємо не тільки набутий досвід на російських залізницях. Не цураємося й того, що є у наших українських та білоруських колег.

    Свій погляд на цю подію висловив начальник Південно-Західної залізниці Олексій Кривопішин. На його переконання участь у змаганні є свідченням того, що на першому місці у взаємовідносинах залізничників були, є і будуть підтримка, солідарність, фаховий рівень. А те, що до змагання долучилася і столична магістраль, є добрим знаком, додає впевненості на майбутнє.

    За словами голови Дорпрофсожу Південно-Західної залізниці Анатолія ФУРСИ, подібні акції, що підтримуються галузевими профспілками, доводять безперечний факт: в українських, російських, білоруських залізничників - чудові перспективи для взаємної співпраці.

    І ось настала мить, коли потрібно визначити переможців серед залізниць і їхніх колективів. Проте там, де є переможці, будуть і переможені. Хоча є особливість. Не важливо, яке місце посіла та чи інша залізниця. Є результат, є прагнення зробити краще. Спільний досвід - основа успіху.

    До речі, змагання між Московською та Білоруською залізницями проводять вже протягом чотирьох років. З березня минулого року до цих перегонів приєдналася Південно-Західна. Було підписано відповідне положення, що стало логічним продовженням проведеної у рамках Ради по залізничному транспорту країн СНД політики розвитку співробітництва як на рівні залізничних адміністрацій, так і на рівні виробничих колективів.

    ***

    Переможцем міжнародного змагання визнано Білоруську залізницю. Їй вручено перехідний Кубок.

    Кращими також названо колективи:

    - Конотопської та Коростенської дирекцій Південно-Західної залізниці;

    - Овруцької дистанції колії Південно-Західної залізниці;

    - Смоленської дистанції колії Московської залізниці;

    - станції Орша Білоруської залізниці;

    - локомотивного депо Жлобін Білоруської залізниці;

    - Гомельського та Оршанського вагонних депо Білоруської залізниці.

    Ольга ЛИХАЧОВА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05