РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 18 (16 травня 2009) 

  • Нове життя вантажних вагонів

    У цехах Коростенського вагонного депо - вагоноскладальному, колісно-роликовому, допоміжному, цеху з ремонту гальмівного обладнання - люди трудяться над тим, щоб дати нове життя вантажним вагонам. Звісно, не меншу увагу приділяють й тому, щоб продовжити термін служби багатьох деталей і механізмів, зокрема колісних пар вагонів.

    Загалом підрозділ має і необхідну базу, і кваліфікований колектив для того, аби якісно ремонтувати вагони. Є в колективі й численна когорта працівників-умільців, технічна думка яких постійно пульсує, впроваджуються розробки, що сприяють кращій якості ремонту, поліпшують умови праці. Вони, приміром, останнім часом налагодили роботу по наплавці й обробці підп’ятників надресорних балок, удосконалили мийну машину з очистки колісних пар, налагодили наплавку та обробку опорних поверхонь корпусів буксових вузлів.

    І хоч нині працювати стало складніше, та керівництво склавши руки не сидить, а шукає нових замовників на ремонт вагонів, аби забезпечити стабільне функціонування підприємства.

    Звичайно, за всіма трудовими успіхами стоїть напружена праця людей, їх ідеї, раціоналізаторські думки. І все це для того, аби підвищити якість ремонту вантажних вагонів. Власне якість, від якої, безсумнівно, залежить безпека руху, є правилом номер один для колективу. Сумлінно попрацювавши торік, відремонтувавши загалом 1120 вагонів, з яких 705 - деповським ремонтом, 112 - капітальним, вагонники заслужили й на винагороду, зокрема вагоноскладальний цех визнано переможцем у галузевому змаганні.

    У чому ж секрет успіху? - запитую в начальника депо Дмитра МІНЬКОВСЬКОГО. У відданості людей своїй справі, їх працьовитості й професіоналізму, переконаний Дмитро Антонович.

    У вагоноскладальному цеху працює 29 осіб, очолює його майстер Олександр Соколюк. Людина, яка, без перебільшення, належить до когорти «аксакалів» підприємства і за своїм досвідом роботи, і рівнем професійності. У 1973 р. прийшов він у депо робітником, за цей час, пройшовши сходинками професійного зростання, залишився вірним ремонтній справі. Він не просто досконало знає свою роботу, він вболіває за неї, за долю колективу і підприємства. Соколюка знають залізничники як людину активної громадської позиції, ще декілька років тому він був депутатом міської ради, де завжди відстоював інтереси працівників залізниці.

    У цеху, який він очолює, підібраний професійний колектив. Це слюсарі Андрій Карпенко, Віктор Іваненко, Микола Дрозд, Микола Карп’юк, маляр-трафаретник Олександр Дрешпан, газоелектрозварник Олександр Кухарчук і ще чимало інших. Усі вони, звісно, зробили свій внесок у те, щоб їх цех отримав нагороду від керівництва залізниці. І нині докладають значних зусиль, щоб працювати в такому ж ритмі. Незважаючи на деякі тимчасові труднощі, колектив вагонників має надію, що працюватиме не гірше, ніж торік.

    Оксана Поліська
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05